Ligt eraan wat je er mee wil gaan doen, kopen/verkopen. Ik zou in ieder geval niet snel een pc van 2 rooitjes kopen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:10 schreef misterpain het volgende:
wat vinden jullie hier van ?
Kwestie van smaak, ikzelf bouw er regelmatig wat andere hardware in en dan is zo'n Stacker best wel onhandig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:19 schreef misterpain het volgende:
maar wel een mooi kast of nie
Ga jij eens Nederlands leren...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:27 schreef misterpain het volgende:
dutch ga ff je moeder pesten of zo die is geanuleerd en vervangen door deze
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:31 schreef misterpain het volgende:
ikke kan neit geod nedlands dutch maar ga jij is ffweg ofzo
In dezelfde prijsklasse een Lian-Li , voor een normale prijs Antec.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:28 schreef misterpain het volgende:
schvvmert wat zou jij aanraden dan ?
Ga slapenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:45 schreef misterpain het volgende:
wow veel ventilatoren is ie stil ? best mooi
Hij vraagt er zelf omquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:52 schreef rudedeltadude het volgende:
dit is een beetje een pimp my bash topic... als ik het ff samen mag vatten...
Dat vind ik dan wel weer meevallen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[afbeelding]
kijk dat is een mooi systeempje
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer meevallen.
(al zou ik hem wel willen ruilen voor mijn celeron M laptoppie)
Ja klopt helemaal en het lukt me aardig denk je niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:56 schreef misterpain het volgende:
Jij wil gewoon aandacht dutch dus ga je andere mensen pesten loser
hehequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
(even tussen ons 2en dit is stiekem een post-opkrik-topic)
Naja ik heb een macbook daar draait quake 3 opquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hehe![]()
Zo mijn andere laptop maar eens fixen (geheugen omzetten, heb verkeerde gekocht). Kan ik tenminste nog een spelletje doen. Op dit ding van mijn vriendin wil Lemmings volgens mij nog nieteens draaien.
Je bent wel een echte computerkenner he?!quote:
is ze lekker?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:06 schreef DutchErrorist het volgende:
TS veel plezier met je computer hé, ik ga pitten...
Owja groet'n aan je mams!
zo zo, wat een taalgebruik zegquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:16 schreef misterpain het volgende:
slaapze kut kind
Ik vind de mijne beter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:10 schreef misterpain het volgende:
wat vinden jullie hier van ?
Ach, die levert nog geen fx5200 opquote:Op woensdag 14 februari 2007 03:33 schreef Yoghii het volgende:
Ik zou je moeder nog erbij verkopen zodat je een 8800GTX kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |