quote:
Ik mag alles.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag dat, met iemand anders zn topic?
Je ego is net zo groot als je lul.quote:
Ah, doe eens lievquote:
PeRikutquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef PeRi het volgende:
Kut met peren?
Lekkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef PeRi het volgende:
Kut met peren?
Geweldig, Paltos in SHOquote:
Moet je weer eens ongesteld worden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, sommige mensen moeten weer vroeg op om geld te verdienen zodat ze de kindertjes hier die zeuren om een cent want ze krijgen geen zakgeld van papie jaloers kunnen maken.
Lieve rena,quote:
Liever Dizer, heb je je eigen reacties wel eens teruggelezen? De groeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve rena,
Dat sloeg totaal nergens op. Kom eens met wat beters.
Kus,
Dizer
Ah gut...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef rena het volgende:
[..]
Liever Dizer, heb je je eigen reacties wel eens teruggelezen? De groeten.
Morgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Gezondaar het volgende:
Gelukkig is "vandaag" alweer bijna voorbij. En "morgen" is vast leuk![]()
Haar puber's telefoon ligt boven en de puber zit lekker hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef rena het volgende:
Ah gut, ik ga maar eens een potje met mijn puber bellen. Doei en welterusten![]()
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haar puber's telefoon ligt boven en de puber zit lekker hier.
Jaja, ik ben er vadaag niet aan toegekomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dude... die heb ik net al gekeken![]()
![]()
Ik had ook al in mijn mandje moeten liggen, maar ik stel tenminste degelijke prioriteitenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jaja, ik ben er vadaag niet aan toegekomen.
Ik wordt gedwongenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik had ook al in mijn mandje moeten liggen, maar ik stel tenminste degelijke prioriteiten![]()
![]()
In plaats van World of Warcraft te gaan spelen ofzo![]()
Negeer je nu gewoon de spelfoutquote:
Nee. Dat is m'n kloon man.quote:
Whehe.quote:
Ik zei toch nadrukkelijk dat Zhenar jarig is!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Luuuuul ik helemaal bezig een verjaardagpost te googlen voor je.
dat verdient tie niet, ons zomaar in de steek laten ...quote:
Zeik dan nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
dat verdient tie niet, ons zomaar in de steek laten ...
Hiep hoi.quote:
quote:
quote:
Ik was het niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dank je!
Ik ook van jou hoor..
Vond je 'em leuk?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg net een valentijnskaart!
Hij was van mijn moederquote:
Ben je wel een beetje laat met versturen hequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
sneu!! ik heb er 12!!!! [so far....]
alles is anoniem, dus ik kan moeilijk antwoorden hequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:38 schreef Lynx666 het volgende:
Ben je wel een beetje laat met versturen he
Ik bedoelde 'm andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles is anoniem, dus ik kan moeilijk antwoorden he
oh, dat.... nee joh, ik bedoelde: ik ben niet sneu wánt ik heb er 12... (nu 13quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Lynx666 het volgende:
Dat je er 12 had gekocht om zelf te sturen![]()
![]()
wat a-grappig zo![]()
Ik al 3quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef Gezondaar het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen anonieme PM's ontvangen?!![]()
Mijne vast ook.quote:
leuke semi ontkenning eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik wilde jou er ook een sturenMaar dat SMS'en vind ik teveel gedoe
![]()
Imigran of Relpax!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:50 schreef Dizer het volgende:
Migraine! Hoofdpijn de hele tijd. Paracetamol werken maximaal 1 uur
!
Dat gaat moeilijk als je aan het werk bentquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En niet achter de computer gaan zitten. Duizenden pinnende lichtjes die op je netvlies branden.
WAT DOE JE DAN OP FOK!?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je aan het werk bent!
Aju Paraplu!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:59 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, ik stop ermee het is genoeg geweest vandaag.
Aju.
Het zou me verbazen als het niet zo wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wordt je overladen met liefdebetuigingen?.
Hij was kei gevat wel, en als het irl was, zou ik zo smeltenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wordt je overladen met liefdebetuigingen?.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK LOVEPM babette21 Met jouw zou ik willen dansen op de vulkaan
Ik doelde op de spelfout, sukkel!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewoon een picknick zou ook al goed zijn hoor.
wie niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK LOVEPM babette21 Met jou zou ik willen dansen op de vulkaan
waarom krijg ik deze fantastische PM eigenlijk niet via eh..... PM?!?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK LOVEPM babette21 Met jou zou ik willen dansen op de vulkaan
Omdat het geld kost?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom krijg ik deze fantastische PM eigenlijk niet via eh..... PM?!?
Zodat iedereen kan meegenieten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom krijg ik deze fantastische PM eigenlijk niet via eh..... PM?!?
Wat een vreemde manier om te zeggen dat je je liefde voor Babette niet in geld uit kan drukken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zodat iedereen kan meegenieten.
En dat SMSgedoe kost geld, dat ben je niet waard.
Je zei "Gezondaar" tegen me!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef babette21 het volgende:
ATB
Gezondaar!!
Lynx!!
en nu ga ik koken....
I know! Voor het eerst (en mogelijk voor het laatst), omdat je het zo liefjes voor me opneemtquote:
I like itquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know! Voor het eerst (en mogelijk voor het laatst), omdat je het zo liefjes voor me opneemt
Ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een Valentijns-SMS van een vet lekkere chick!
Geilquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een Valentijns-SMS van een vet lekkere chick!
Zhanoniempje.quote:
Renaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:27 schreef rena het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erikdeperikquote:
Het is niet voor niks geheim hè.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef PeRi het volgende:
Ik wil eigenlijk best wel weten van wie die sms/pm was.
Hij is van jou!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is niet voor niks geheim hè.
Ja! Kut dus! Want GA is zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef babette21 het volgende:
m'n dvd doet raar... gooit 'm elke keer weer open met de mededeling "kan deze disk niet afspelen" (maar dat dan bij élke dvd)... en hier staat niets over in 't boekje bij "problemen oplossen".... alsof dit geen probleem is!! wil verdomme GA van afg. maandag kijken!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Paltos het volgende:
Ik heb verleden jaar m'n vast werk opgegeven voor dit en woon nu in NYC in een ruime loft. Doen!
Krijg ik een PM van die dude:quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef Paltos het volgende:
[]
Graag gedaan. Ik zie niet waarom anderen dit niet gewoon geloven! Mijn leven is veranderd sinds ik aan dit soort dingen begonnen ben! Maar zij mogen in hun bekrompen wereldje blijven zitten, mij niet gelaten. Jij wou gewoon helpen!!
quote:heb je nog tips voor het verspreiden O:)
tnxs nog dat er tenminste iemand opkomt voor het idee.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef Gezondaar het volgende:
Ik wil slapen.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef PeRi het volgende:
Ik wil eigenlijk best wel weten van wie die sms/pm was.
Ik moest nog iemand helpen met een nachtelijke mini-verhuizingquote:
Whehehehequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Paltos het volgende:
En manier om snel en eerlijk geld te verdienen, geen scam
Speel ik zo "mee" met die TS:
[..]
[..]
Krijg ik een PM van die dude:
[..]![]()
!!
quote:
Ik moet nog naar mijn werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nu al gaar en ik moet nog de hele dag
Vanavond wel mn eerste yoga-les
quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog anderhalf uur voordat ikmoet vertrekken.
Eerst maar eens ontbijtem.
Zeer gezond, ook voor je buikspieren en zoquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Vluggertje als ontbijt, toe maar.
Tja, hier moet er een "winkel" open zijn tussen bepaalde tijden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet nog naar mijn werk. Maar mooi dat ik het zelf bepaal hoe laat ik er moet zijn
.
Winkel? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, hier moet er een "winkel" open zijn tussen bepaalde tijden.
Bureau dan, iig moeten wij open zijn tussen 08:30 - 17:30quote:
Oh ah. Wij ook hoor. Alleen heb ik daar niks mee te maken gelukkigquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bureau dan, iig moeten wij open zijn tussen 08:30 - 17:30.
Jullie personeelsbestand is ook groter dan 4 denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ah. Wij ook hoor. Alleen heb ik daar niks mee te maken gelukkig.
Uuhm... zet daar nog minimaal 3 nullen achter jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jullie personeelsbestand is ook groter dan 4 denk ik.
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:13 schreef PeRi het volgende:
Mogguh!
Wij hebben landelijk ongeveer 100 man totaal, maar hier op de vestiging dus rond de 4.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... zet daar nog minimaal 3 nullen achter ja.
Astuquote:
Ja, maar ik probeer het te onderdrukken, vandaar de contradicterende smileysquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent bozig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle Jelle. Die boeken waren leuk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:53 schreef Dizer het volgende:
[..].
Heb ik net gedaan, een Snelle Jelle met boter en een kopje thee.
Je weet dat Dizer de ontbijtkoeken bedoelt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Snelle Jelle. Die boeken waren leuk..
Ja maar Snelle Jelle is ook een reeks boeken over een voetballertje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je weet dat Dizer de ontbijtkoeken bedoelt?
[afbeelding]
Uhuh, die boeken heb ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja maar Snelle Jelle is ook een reeks boeken over een voetballertje..
quote:
Ik heb ze alle 20 hier staan.quote:
Daar vond ik juist helemaal niks aan.quote:
We hadden ook gewoon meteen naar TTK moeten verhuizen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
Stilte.
Nee. Aan het branden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen is nu al heftig aan het carnavallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Aan het branden.Flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Peri slaps Fir3flyaround a bit with a large troutWhatever I want.
Jaja, ik ga zo weg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Flauw.
*Peri slaps Fir3flyaround a bit with a large trout
wat doe jequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Flauw.
*Peri slaps Fir3flyaround a bit with a large trout
Ehm, ik ga wel weer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moet toch iemand slappen als dinges er niet is?
He, sportcollega.quote:
Ik ga zo naar mijn leven toequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef PeRi het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier, behalve Fir3, ineens een leven gekregen ofzo ook?
Wat kijk je er blij bij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga zo naar mijn leven toe.
Verkeerde PIquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef PeRi het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier, behalve Fir3, ineens een leven gekregen ofzo ook?
Hoe is het? Wanneer ga je nou een keer met ons mee wat gezelligs doen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi. Gekke jongen.
Ean waar is dat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is gestresst. Morgen laatste stressdag.
En wanneer ik mee ga? Eh, als jullie een keer in debuurt komen.
Ik heb nooit begrepen wat er zo leuk is aan Caquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Eindhoven. Niet aan te raden de komende paar dagen, want het is Canaval.
Dat is denk ik iets te hoog gegrepen tijdens carnaval. Denk meer aan lauwe pis van Theo Maassen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef Dizer het volgende:
Behalve als er Jan Smit muziek gedraaid wordt![]()
!
Whehequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is denk ik iets te hoog gegrepen tijdens carnaval. Denk meer aan lauwe pis van Theo Maassen..
Oh... my... God...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:09 schreef Dizer het volgende:
http://www.jansmitinhoorn.nl/
Ik ga er heen
quote:
Nee, want iedereen stemt opquote:
Ik zeg al niks meer hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
. Wat doe je nou? Je weet dat ik dat muziek gewoon tof vind en zo
. Kappen nou
!
p.s. wanneer nou afspreken en zo?. Mijn salaris is gestort
.
Ik ook, omdat Qwea dat eerder vroeg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, want iedereen stemt opPoekie
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, omdat Qwea dat eerder vroeg.
Jahquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef MissBliss het volgende:
Uhm ja, mijn stufi nog niet![]()
Maar volgende week ofzo?
DAN HAD JE MAAR HARDER MOETEN PROMOTEN!quote:
Die is lelijk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, want iedereen stemt opPoekie
Ja oke, en ik heb nog een suf vraagje over een antenne ofzo voor jouquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah. Ik heb onze "avondjes zonder lekke band" wel gemist en zo
. Oh jah, en dobrasil natuurlijk ook
.
P.s. Ik heb twee opdrachten voor jullie, die dus echt snel uitgevoerd mogen worden.
Ik dacht dat het eerlijk zou gaan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DAN HAD JE MAAR HARDER MOETEN PROMOTEN!
Sorry
Ja, ik vond het al zo raarquote:
Een echte Showchatter hoort te weten dat Lucky van MB is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DAN HAD JE MAAR HARDER MOETEN PROMOTEN!
Sorry
Eerlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eerlijk zou gaan!
Ik heb Lucky toch ook punten gegeven, niet dan? Alleen niet bovenaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een echte Showchatter hoort te weten dat Lucky van MB is..
DAT JA ERIK!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een echte Showchatter hoort te weten dat Lucky van MB is..
Lucky is toch de tofstequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerlijk. Geen enkele wedstrijd op FOK! gaat toch eerlijk?
Neequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb Lucky toch ook punten gegeven, niet dan? Alleen niet bovenaan.
Maart is wel snel ja, maar ook tofquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
Wat vinden de mensen om eind maart weer te meeten? Of is dat nog te vroeg en moeten we eind april doen?
Je staat nog boven SCH's poes.quote:
Is dat ding nou nog steeds niet open?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel een Efteling-meet als de Vliegende Hollander eindelijk open is ook tof zou zijn
Ah, gelukkig maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je staat nog boven SCH's poes.
Het is nog Winterefteling volgens mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is dat ding nou nog steeds niet open?.
Ik ben er altijd voor de Efteling om niet met een al te grote groep te gaan. Want er zit dan altijd wel één tussen die gaat janken die dan alles van het sprookjesbos wil zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maart is wel snel ja, maar ook tofHoewel een Efteling-meet als de Vliegende Hollander eindelijk open is ook tof zou zijn
OMG ja, er zit altijd wel zo'n triestequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor de Efteling om niet met een al te grote groep te gaan. Want er zit dan altijd wel één tussen die gaat janken die dan alles van het sprookjesbos wil zien.
Die dan al die namen en verhalen kent en zo. En perse met alle moeite heel graag naar het spookslot wilquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG ja, er zit altijd wel zo'n triesteEftelist
bij
![]()
Daar zijn we niet geweest toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die dan al die namen en verhalen kent en zo. En perse met alle moeite heel graag naar het spookslot wil.
die is saaiiiii...volta daarentegen (althans de attractie, niet de 15 minuten durende introquote:
Villa Voltaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef Re het volgende:
[..]
die is saaiiiii...volta daarentegen (althans de attractie, niet de 15 minuten durende intro)
Nee kloptquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar zijn we niet geweest toch?
Dat is 5x gaan en je hebt het eruit gehaaldquote:Met een Efteling-abonnement ben je een heel speciale gast. Allereerst kun je natuurlijk zo vaak gaan als je maar wilt. Maar daarnaast profiteer je van meer extra’s dan ooit. Wat dacht je van speciale activiteiten, kortingen (o.a. voor het hotel, golfpark, Marerijkfeest en andere (dieren)parken), digitale nieuwsbrieven en het magazine WonderWaardigheden?
Prijzen
Pardoes Abonnement ¤130,00
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef Re het volgende:
[..]
die is saaiiiii...volta daarentegen (althans de attractie, niet de 15 minuten durende intro)
Na 2 minuten alquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Villa Volta is leuk ja.
Maar inderdaad, dat verhaaltje ben je de eerste keer al beu.
Zou je met dat abonnement het intro-verhaal van Villa Volta over mogen slaan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee klopt.
![]()
:
[..]
Dat is 5x gaan en je hebt het eruit gehaald.
Ik bedenk me net, dat ik wel 5 a 6 keer minimaal per jaar naar een pretpark ga, maar dat is dus inclusief Walibi en zoquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:
Dat is 5x gaan en je hebt het eruit gehaald.
Maar wél een soort Villa Volta (alleen heet het anders)quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Re het volgende:
six flags gingen we toch eerst doen, heb je tenmnste niet van die dansende schoentjes of zingende paddestoelen
Daar wil ik ook weer heen jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Re het volgende:
six flags gingen we toch eerst doen, heb je tenmnste niet van die dansende schoentjes of zingende paddestoelen
Als dat zo is, ben ik verkochtquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zou je met dat abonnement het intro-verhaal van Villa Volta over mogen slaan?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar wil ik ook weer heen ja. Zullen we die volgende maand doen?
.
Ja, echtquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als dat zo is, ben ik verkocht.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar wél een soort Villa Volta (alleen heet het anders)
Oh, das ook leuk jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef Dizer het volgende:
Oh en we moeten naar Burgers Zoo in Arnhem. Maar dan wel op een mooie dag, anders zijn de meeste dieren binnen en zo.
Burgers Zooquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef Dizer het volgende:
Oh en we moeten naar Burgers Zoo in Arnhem. Maar dan wel op een mooie dag, anders zijn de meeste dieren binnen en zo.
quote:De Efteling is weer geopend van zondag 1 april t/m zondag 28 oktober 2007, dagelijks van 10.00 tot 18.00 uur.
Ja, da's ook een jaar terug dat ik daar wasquote:
quote:De Vliegende Hollander
Resultaten tests goed, verwachting 1 april 2007 open
Na het uitstel van vorig jaar juli, is de Efteling in januari weer begonnen met het testen van de baan van De Vliegende Hollander. Deze werd op 24 januari goedgekeurd en vrijgegeven door Det Norske Veritas (een onafhankelijk keuringsinstantie). Op dit moment worden er, helemaal volgens planning, duurtests uitgevoerd. Daarbij wordt bijvoorbeeld ook de timing van de speciale effecten in de attractie afgestemd op de sloepen. Intussen kunnen de attractiemedewerkers zich vertrouwd maken. Daarvoor hebben we onszelf tot 1 april de tijd gegeven, in de hoop dat er zich geen problemen meer zullen voordoen. Omdat die kans altijd nog aanwezig is tijdens de duurtests, maakt de Efteling de datum nog niet hard, maar spreekt wel de verwachting uit dat De Vliegende Hollander op 1 april in gebruik genomen kan worden.
Wetenswaardigheden
De Vliegende Hollander heeft, met 11 sloepen voor elk 14 personen, een capaciteit van ± 1900 personen per uur en de vaartijd bedraagt 3,43 minuten. De toren is maar liefst 22,5 meter hoog en heeft een lift van 45°! De totale oppervlakte bedraagt 17.000 m2 en de lengte van de coaster is 420 meter waar je met een snelheid van ruim 70 kilometer per uur overheen raast. Er spelen heel wat G-krachten tijdens de rit: maximaal 2G (2x je eigen lichaamsgewicht) en minimaal 0,2G (bijna gewichtsloos).
quote:12 maanden lang onbeperkt genieten in Walibi World, Dolfinarium én Avonturenpark Hellendoorn
De voordelen:
12 maanden lang onbeperkt entree tot Walibi World
12 maanden lang onbeperkt entree tot Dolfinarium
12 maanden lang onbeperkt entree tot Avonturenpark Hellendoorn
50% korting op:
- Pleasurewood Hills (GB)
- Fort Fun (D)
- Panorama Park (D)
- Bellewaerde Park (B)
- Walibi Belgium (B)
- Aqualibi (B)
- Aquapark (CH)
- Parc Astérix (FR)
- Mer du Sable (FR)
- Bagatelle (FR)
- Musée Grevin (FR)
- Frankrijk Miniature (FR)
- Aquarium st. Malo (FR)
- Planète Sauvage (FR)
- Aquarium Val de Loire (FR)
- Mini Châteaux (FR)
- Walibi Aquitaine (FR)
- Bioscope (FR)
- Walibi Rhône-Alpes (FR)
Diverse kortingscoupons voor vrienden
10% korting op eten & drinken in Ristorante Alfredo's in Walibi World
10% korting op eten & drinken in Dolfinarium
10% korting op souvenirs in Walibi World, Dolfinarium en Avonturenpark Hellendoorn
20% korting op educatieve programma’s in Dolfinarium
1x gratis eten en drinken tijdens New Years Eve in Walibi World
En nog vele andere leuke voordelen
Nu ¤10,- korting
Bestel uw 3 Parken Pas vóór 12 maart 2007 en betaal slechts
¤ 79,- p.p. in plaats van ¤ 89,-
Over d'r man en iets met homo's?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef Svensational het volgende:
Ik kreeg net een PM van Haaibaaike!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Over d'r man en iets met homo's?
MERLIJN MERLIJN!!!!! Met die schreeuwvogelquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:46 schreef MissBliss het volgende:
Merlin's Castle heet die Villa Volta in Walibi
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er maar 1 keer ingeweest, heeft die óók zo'n lange intro?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
MERLIJN MERLIJN!!!!! Met die schreeuwvogel.
Netzo langquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er maar 1 keer ingeweest, heeft die óók zo'n lange intro?
Oh... nou ja... het moet dan maar! (quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Netzo lang. En dan een vogel die loopt te schreeuwen: MERLIJN MERLIJN!!!
Ik pleit wel voor een doordeweekse dag naar een pretpark. Heb je niet al die kutkotersquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh... nou ja... het moet dan maar! ()
Dat moet dan maandag worden, want dan zijn Re en ik vrij en de rest van de week.... nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik pleit wel voor een doordeweekse dag naar een pretpark. Heb je niet al die kutkoters!
Vrij? Jij? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moet dan maandag worden, want dan zijn Re en ik vrij en de rest van de week.... niet
Stage... Komende 3 maanden moet ik werken... *ril*quote:
WTF... MB en werken... dat zie ik niet zo echt voor mequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Stage... Komende 3 maanden moet ik werken... *ril*
Ik ook nog nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF... MB en werken... dat zie ik niet zo echt voor me.
Dat wordt dus heel snel meerdere keren afspreken. Overigens ben ik het hele weekend vrijquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook nog niet
Pas over 1,5 week gelukkig
de hele dag op internet zitten toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Stage... Komende 3 maanden moet ik werken... *ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |