quote:
Ik mag alles.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag dat, met iemand anders zn topic?
Je ego is net zo groot als je lul.quote:
Ah, doe eens lievquote:
PeRikutquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef PeRi het volgende:
Kut met peren?
Lekkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef PeRi het volgende:
Kut met peren?
Geweldig, Paltos in SHOquote:
Moet je weer eens ongesteld worden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:12 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, sommige mensen moeten weer vroeg op om geld te verdienen zodat ze de kindertjes hier die zeuren om een cent want ze krijgen geen zakgeld van papie jaloers kunnen maken.
Lieve rena,quote:
Liever Dizer, heb je je eigen reacties wel eens teruggelezen? De groeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve rena,
Dat sloeg totaal nergens op. Kom eens met wat beters.
Kus,
Dizer
Ah gut...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef rena het volgende:
[..]
Liever Dizer, heb je je eigen reacties wel eens teruggelezen? De groeten.
Morgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Gezondaar het volgende:
Gelukkig is "vandaag" alweer bijna voorbij. En "morgen" is vast leuk![]()
Haar puber's telefoon ligt boven en de puber zit lekker hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:20 schreef rena het volgende:
Ah gut, ik ga maar eens een potje met mijn puber bellen. Doei en welterusten![]()
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haar puber's telefoon ligt boven en de puber zit lekker hier.
Jaja, ik ben er vadaag niet aan toegekomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dude... die heb ik net al gekeken![]()
![]()
Ik had ook al in mijn mandje moeten liggen, maar ik stel tenminste degelijke prioriteitenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jaja, ik ben er vadaag niet aan toegekomen.
Ik wordt gedwongenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik had ook al in mijn mandje moeten liggen, maar ik stel tenminste degelijke prioriteiten![]()
![]()
In plaats van World of Warcraft te gaan spelen ofzo![]()
Negeer je nu gewoon de spelfoutquote:
Nee. Dat is m'n kloon man.quote:
Whehe.quote:
Ik zei toch nadrukkelijk dat Zhenar jarig is!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Luuuuul ik helemaal bezig een verjaardagpost te googlen voor je.
dat verdient tie niet, ons zomaar in de steek laten ...quote:
Zeik dan nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
dat verdient tie niet, ons zomaar in de steek laten ...
Hiep hoi.quote:
quote:
quote:
Ik was het niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dank je!
Ik ook van jou hoor..
Vond je 'em leuk?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg net een valentijnskaart!
Hij was van mijn moederquote:
Ben je wel een beetje laat met versturen hequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
sneu!! ik heb er 12!!!! [so far....]
alles is anoniem, dus ik kan moeilijk antwoorden hequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:38 schreef Lynx666 het volgende:
Ben je wel een beetje laat met versturen he
Ik bedoelde 'm andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles is anoniem, dus ik kan moeilijk antwoorden he
oh, dat.... nee joh, ik bedoelde: ik ben niet sneu wánt ik heb er 12... (nu 13quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Lynx666 het volgende:
Dat je er 12 had gekocht om zelf te sturen![]()
![]()
wat a-grappig zo![]()
Ik al 3quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef Gezondaar het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen anonieme PM's ontvangen?!![]()
Mijne vast ook.quote:
leuke semi ontkenning eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik wilde jou er ook een sturenMaar dat SMS'en vind ik teveel gedoe
![]()
Imigran of Relpax!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:50 schreef Dizer het volgende:
Migraine! Hoofdpijn de hele tijd. Paracetamol werken maximaal 1 uur
!
Dat gaat moeilijk als je aan het werk bentquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En niet achter de computer gaan zitten. Duizenden pinnende lichtjes die op je netvlies branden.
WAT DOE JE DAN OP FOK!?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je aan het werk bent!
Aju Paraplu!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:59 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, ik stop ermee het is genoeg geweest vandaag.
Aju.
Het zou me verbazen als het niet zo wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wordt je overladen met liefdebetuigingen?.
Hij was kei gevat wel, en als het irl was, zou ik zo smeltenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wordt je overladen met liefdebetuigingen?.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK LOVEPM babette21 Met jouw zou ik willen dansen op de vulkaan
Ik doelde op de spelfout, sukkel!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewoon een picknick zou ook al goed zijn hoor.
wie niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK LOVEPM babette21 Met jou zou ik willen dansen op de vulkaan
waarom krijg ik deze fantastische PM eigenlijk niet via eh..... PM?!?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK LOVEPM babette21 Met jou zou ik willen dansen op de vulkaan
Omdat het geld kost?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom krijg ik deze fantastische PM eigenlijk niet via eh..... PM?!?
Zodat iedereen kan meegenieten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom krijg ik deze fantastische PM eigenlijk niet via eh..... PM?!?
Wat een vreemde manier om te zeggen dat je je liefde voor Babette niet in geld uit kan drukken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zodat iedereen kan meegenieten.
En dat SMSgedoe kost geld, dat ben je niet waard.
Je zei "Gezondaar" tegen me!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:55 schreef babette21 het volgende:
ATB
Gezondaar!!
Lynx!!
en nu ga ik koken....
I know! Voor het eerst (en mogelijk voor het laatst), omdat je het zo liefjes voor me opneemtquote:
I like itquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know! Voor het eerst (en mogelijk voor het laatst), omdat je het zo liefjes voor me opneemt
Ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een Valentijns-SMS van een vet lekkere chick!
Geilquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een Valentijns-SMS van een vet lekkere chick!
Zhanoniempje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |