Die mafkees heeft hier toch niets mee te maken...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:15 schreef Hanstin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4
Die trui die Kees ook aanheeft terwijl hij dat zegt, geweldig!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
"Het is gewoon een klare lamlul"![]()
Waar blijft jouw foto met je grote mond?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:21 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Die mafkees heeft hier toch niets mee te maken...
Die mag niet eens in de schaduw van Koning Kees staan...
Ik heb geen foto's had ik al gepost, ik wist niet op welk nummer Kees en Ruud woonden, en alle huizen lijken op elkaar, van die rode buitenkanten enzo...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar blijft jouw foto met je grote mond?
Hou toch opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's had ik al gepost, ik wist niet op welk nummer Kees en Ruud woonden, en alle huizen lijken op elkaar, van die rode buitenkanten enzo...
Waarom zou dat nou zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:29 schreef 16meter het volgende:
Ze wast em ff lekker voordat ge em dr in douwt![]()
ze is gruwelijk nat...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:29 schreef 16meter het volgende:
Ze wast em ff lekker voordat ge em dr in douwt![]()
Kijk Johnplayer, dat is nou een arbeiderswijk... maar wat weet jij daar nou van?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's had ik al gepost, ik wist niet op welk nummer Kees en Ruud woonden, en alle huizen lijken op elkaar, van die rode buitenkanten enzo...
Hahaha die is nog gekker!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:15 schreef Hanstin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4
"Of er moet een baas komme die zegt: jij mag lekker de hele dag blowuh, nah dan gaan we toch werkuh"quote:
hij woont hier 10 min fietsen vandaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef Florian_ het volgende:
zouden er al veel gasten bij hem zijn langsgegaan om hem eens uit te gaan lachen
vraag ik me echt af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |