ben je al een keer bij "die spaanse" geweest?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hij woont hier 10 min fietsen vandaan![]()
maar geen idee welk nummer.
eigenlijk zouden we hem een paar KKK shirts moeten geven![]()
Die ging toch terug.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ben je al een keer bij "die spaanse" geweest?![]()
quote:
Kloptquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef 16meter het volgende:
Vooralsnog is Kees sinds Probleemwijken niet meer in de media verschenen, naar mijn weten.
volgens mij heeft ie geen internet, en hij leeft in zn eigen kleine wereldje, dus weet waarschijnlijk niet eens dat er een "hype" om hem isquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef 16meter het volgende:
Vooralsnog is Kees sinds Probleemwijken niet meer in de media verschenen, naar mijn weten.
Heb je nog meer van die oude remixes? Die polka en schlager zooi.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:37 schreef TommyGun het volgende:
http://www.gamergun.com/f(...)chel_Cant_Change.mp3
Mijn allereerste remix destijds gemaakt voor de Kees reeks. Nostalgie!
Yep, momentjequote:Op vrijdag 27 april 2007 16:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die oude remixes? Die polka en schlager zooi.
Held!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:40 schreef Nashje het volgende:
Jullie mogen mij best bedanken dat ik deze reeks heb gekickt
Nee, bedank de TS dat die dit topic heeft gemaaktquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:40 schreef Nashje het volgende:
Jullie mogen mij best bedanken dat ik deze reeks heb gekickt
Kwas er nog 1 vergeten;quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:50 schreef Nashje het volgende:
Geweldig kerel. The good old time. Nog meer van deze hoogstaande nummers zijn altijd welkom
kregen ze niet na 2 uur heimwee naar "de buurt" ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef DjinN het volgende:
lol..mijn buren hebben vroeger bij hem in de straat gewoond
...voordat je bij haar naar binnen gaat ehh voordat je hem erin douwt..quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:25 schreef 16meter het volgende:
boh gek, zo nat had ik ze nog nooit gezien
en ze wast em ook zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |