Assad offert zich uiteraard op voor Wayne Palmer. Het hele Amerikaanse volk doetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef Myers het volgende:
Nu Lennox is uitgeschakeld, lijkt mij Assad de enige die Wayne nog kan redden, Assad zit daar niet voor niks lijkt me. Dus een van die twee zal wel niet lang meer te leven hebben.
Owja goed dat je het zegt, ik was bijna vergeten wat een vreselijk slechte serie ik het moet vinden, omdat Jack Curtis zo vermoordde.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Assad offert zich uiteraard op voor Wayne Palmer. Het hele Amerikaanse volk doetArabieren
Zelfs Curtis glimlacht in zijn graf. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Als dit echt gebeurt stop ik met kijken. TE Amerikaans en voorspelbaar
Psiesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Fendy het volgende:
[..]
Precies, net als de broer van de president uit Prison Break toch?
Het zag eruit als dat presidentiële huis vorig seizoen, maar dat lijkt me ook een beetje stug, we zien het volgende week wel weer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Richardfun het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Logan in de gevangenis zit. Ten eerste zag het er gewoon uit als een normaal huis, en ten tweede zou de hele teringzooi uitkomen als ze Logan in een gewone gevangenis zouden zetten. Denk dat hij eerder in een normaal huis zit, onder parmenent huisarrest. Prison deluxe
Nou inderdaad, ik snap niet dat ze hem "dad" laten zeggen...klinkt veel te soft...quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:55 schreef Jack_is_Back het volgende:
Het klonk heel zielig toen Jack zei: Dad, im unarmed.
Dat was idd een erg vage scene. Geen enkele reden voor Jack om zo soft en gewillig te doen nadat Josh veilig weg was uit de ruimtequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef Gezondaar het volgende:
Wel een erg suf moment toen Jack op zijn knieën voor zijn pappie zat te huilliën over dat hij nooit zijn familie de rug toe had willen keren. Please... wie zegt er nu "I'm sorry" tegen de man die op het punt staat je een kogel door het hoofd te jagen?Niemand dus, en zeker Jack Bauer niet
En hij probeerde ook geen tijd te rekken, want dan had hij niet "What are you waiting for, COME ON!" geschreeuwd en zich omgedraaid
![]()
Volgens mij is Jack een beetje manisch. Zijn eigen leven kan hem niet zoveel meer schelen, als zijn pappie hem had doodgeschoten was het tenminste afgelopen. Jack heeft ook een vrij k*t leven, dus helemaal onbegrijpelijk is het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Dat was idd een erg vage scene. Geen enkele reden voor Jack om zo soft en gewillig te doen nadat Josh veilig weg was uit de ruimte![]()
Ehm Sjek is het al een tijdje zat hoor. Hij is gewoon gebroken in China (emotioneel dan) en hij heeft al eerder aangegeven d00d te willenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:10 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Dat was idd een erg vage scene. Geen enkele reden voor Jack om zo soft en gewillig te doen nadat Josh veilig weg was uit de ruimte![]()
quote:
Dan had hij dat DEZE aflevering moeten doen. Dan was het nog een betere aflevering geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik denk dat Morris vroeg of laat zelfmoord gaat plegen...
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:02 schreef Fendy het volgende:
Goed, jammer dat er al 3 minuten verloren zijn aan "previously...on 24"
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee NIET KIM!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Over de terugkomst van Logan heb ik nog twijfels. Verder wachten we ook nog op Martha en Audrey natuurlijk. En wie weet Kim.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef Myers het volgende:
http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?tophundred
Jack Bauer once killed so many terrorists that at one point, the #5 CIA Most Wanted fugitive was an 18-year-old teenager in Malaysia who downloaded the movie Dodgeball.
![]()
![]()
Yesssssssquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef juniorL het volgende:
trouwens.
voor de mensen die niet zeker weten of kim terug komt:
kim komt niet terug. de makers wilden haar wel voor seizoen 6, maar ze heeft het afgewezen.
Spoiler!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef juniorL het volgende:
trouwens.
kim komt niet terug. de makers wilden haar wel voor seizoen 6, maar ze heeft het afgewezen.
Als Logan maar niet weer president wordt..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:52 schreef Wytze het volgende:
lol het omleggen van een president, nee dat is goed voor het land.
Erg cool overigens dat Logan terug komt !
Bron? En dat zijn spoilers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef juniorL het volgende:
. Ik denk dat het volgende week inderdaad een Assad "The hero serie ' gaat worden. misschien springt hij wel op palmer waardoor Assad omkomt. We zullen zien. wel een goede aflevering
trouwens.
ik heb het ooit ergens gelezen. als ik nog wist waar het vandaan, had ik het er wel bij gezet. mijn excuses voor de spoilers. Alhoewel ik het zelf geen spoiler wil noemen, maar meer aanvullend informatie over de cast.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Bron? En dat zijn spoilers.
Zou vet zijn als het Mandy isquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Nu pas gezien. Wat een vette ep weer
. Alleen dat gezeur van Morris met z'n drank mag wel wat minder eigenlijk
.
Ik ben echt benieuwd of de moordernaar van de president een bekende zal zijn, ik gok van wel.
En Logan!
Tuurlijk niet Aaronquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef Symer het volgende:
Als het Aaron Pierce is stop ik met kijken
Of Mike Novick.. zal niet de eerste keer zijn dat die een Palmer naaitquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef Symer het volgende:
Als het Aaron Pierce is stop ik met kijken
spoooiler..quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:02 schreef Breuls het volgende:
Aaron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
"I was never good enough for you... I'm sorry"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand al een TT verzonnen voor het volgend deeltje
"Morris, I can smell it on your breath."quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
"I was never good enough for you... I'm sorry"![]()
Soms mag er best een schandalig slechte quote in de TT![]()
Die doen we!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
"Morris, I can smell it on your breath."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |