Ze hebben voor minder de wereld in brand gestokenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ahja... Durven te roepen dat je vind dat een geloof niet deugt... Wat een lef....
Durft hij best.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou ie dat durven dan, een moskee binnenstappen en een discussie beginnen daaro?![]()
Briljant argumentquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:27 schreef JohnDope het volgende:
Ze hebben voor minder de wereld in brand gestoken![]()
![]()
Waarom doet die het dan niet?quote:Op 14 februari 2007 14:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Durft hij best.
Dat is ook weer niet helemaal waar. Hij schijnt wel eens in een moskee te zijn geweest. Toen werden zijn nieuwe Nike's gestolenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah.... Roepen dat het allemaal kut is kan iedereen. Er ook echt wat aan doen, dat doet niet iedereen. Ik heb Wilders nog nooit een Moskee binnen zien stappen om eens een discussie aan te gaan met een Imam ofzo.
Weet je nog die paar suffe tekeningetjes die gemaakt werden in Denemarken?quote:
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:29 schreef JohnDope het volgende:
Weet je nog die paar suffe tekeningetjes die gemaakt werden in Denemarken?![]()
Theo van Gogh, Salman Rushdie, etc, etc.
Met al die mannen die hij om zich heeft lopen kan hij nog een debat doen in het midden van de hel als hij zou willen.quote:
Bin Laden ook, en nu?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.
Zijn er momenteel dan prominente politici die niet worden bedreigd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Zowel Vriend als Vijand is het er wel over eens dat Wilbers wel een lefgozer is. Ieder andere Politicus was allang gestopt in zijn situatie......
En nu moeten we naar een politiek zonder draaiers. Ik zie inderdaad liever een moslimpartij op staan.quote:
Die gasten willen er gewoon bijhoren. Noem eens wat namen dan en even kijken of ze lef hebben of dat het draaiers zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn er momenteel dan prominente politici die niet worden bedreigd?
Las vanochtend een nieuwe revu van november vorig jaar met daarin een stukje over een vrouw die was veroordeeld wegens het bedreigen van Wouter Bos. En volgens mij was er laatst ook een veroordeling van iemand die Balkenende bedreigde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die gasten willen er gewoon bijhoren. Noem eens wat namen dan en even kijken of ze lef hebben of dat het draaiers zijn.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Las vanochtend een nieuwe revu van november vorig jaar met daarin een stukje over een vrouw die was veroordeeld wegens het bedreigen van Wouter Bos. En volgens mij was er laatst ook een veroordeling van iemand die Balkenende bedreigde.
Want? Mensen zijn er voor opgepakt en veroordeeld dan zal er toch enige ernst zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
MickeyMouseDreiging.
Dan hoor ik ook bij dat Cluppie, wat jij wilt. Wil je een handtekening jochie?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want? Mensen zijn er voor opgepakt en veroordeeld dan zal er toch enige ernst zijn?
Welk clubje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan hoor ik ook bij dat Cluppie, wat jij wilt. Wil je een handtekening jochie?
Ik reig je aan mijn speis!quote:
Geef je nou gewoon willekeurige reacties op vragen, of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:39 schreef JohnDope het volgende:
Dan hoor ik ook bij dat Cluppie, wat jij wilt. Wil je een handtekening jochie?
Ja die is wel slechtquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik reig je aan mijn speis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |