Bron, zie de telecomwet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bron?
Maar goed, het lijkt me duidelijk dat iedereen naar MMA kan bellen en als die een goed verhaal heeft, dat dat niet zomaar in twijfel zal worden getrokken.
Ja op die manier wel. In feite dus een wassen neus dat 'anoniem' tippen, want als men het nodig acht wordt je alsnog opgespoord (mits je een lijn gebruikt die naar jou te traceren is).quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, al zullen zij zelf het nummer inderdaad niet zien, de operator weet het wel en die is verplicht zijn gegevens te bewaren en tapmogelijkheden te bieden aan justitie en de aivd.
Ow die operator...quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bron, zie de telecomwet.
Het is M. MMA is iets heel andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bron?
Maar goed, het lijkt me duidelijk dat iedereen naar MMA kan bellen en als die een goed verhaal heeft, dat dat niet zomaar in twijfel zal worden getrokken.
poeh, je hebt zeker de uitzending gemist over welke mensen het nou eigenlijk zijn, vooral bij de jeugd, die zo met Wilders en zijn gedachtengoed sympathiseren (weet zo 123 niet meer welke zender, dacht Zembla oid) .. allemaal boeren man, nog nooit een buitenlander tegen gekomen laat staan met hem gepraat, hun mening gevormd op basis van vooroordelen die keer op keer aangewakkerd worden door wilde(rse) retoriek ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef BunnyHunter het volgende:
Omdat deze mensen nu toch eens op willen komen voor hun eigen veiligheid.
En dan rustig afwachten tot de kogels komen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik vind het wel opvallend dat Wilders bij elke doodsbedreiging weer de media optrommelt.
Ik snap niet dat hij via de media telkens weer op die bedreigingen ingaat. Negeer ze en ga gewoon door met je politieke progamma denk ik dan.![]()
Ik weet het nummer niet eens. Dat soort lijnen doen mij teveel denken aan het meldpunt discriminaaaatsie met dubieuze oprichters.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
Anoniem = Anoniem;
Even eerlijk zeggen, wie heeft die kliklijn wel eens lopen bellen
Hij heeft toch al beveiliging en ik bedoel dat ie er zeker iets mee moet doen, maar NIET de media opzoeken en uiteindelijk alleen nog maar met de bedreigingen bezigzijn. Hij kan ondertussen best wel doorgaan met z'n politieke progamma.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
En dan rustig afwachten tot de kogels komen?
Ik ga er van uit dat hij wel een tig aantal meer bedreigingen krijgt dan de media wordt ingegooid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft toch al beveiliging en ik bedoel dat ie er zeker iets mee moet doen, maar NIET de media opzoeken en uiteindelijk alleen nog maar met de bedreigingen bezigzijn. Hij kan ondertussen best wel doorgaan met z'n politieke progamma.
Nogmaals, de koningin of Balkie zullen er misschien niet aan onderdoen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat hij wel een tig aantal meer bedreigingen krijgt dan de media wordt ingegooid.
Het is m.i. niet logisch om te denken dat alleen de bedreigingen die wij horen ook daadwerkelijk de enigen zijn, met Hirsi Ali hoorde we ook pas achteraf dat de dreigementen heviger waren dan ons verteld was
Nee hoor. Ik vind 'm eerder een zeurkous. Een zeikmannetje. Kan bijna nooit een lachje vanaf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Zowel Vriend als Vijand is het er wel over eens dat Wilbers wel een lefgozer is. Ieder andere Politicus was allang gestopt in zijn situatie......
Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind 'm eerder een zeurkous. Een zeikmannetje. Kan bijna nooit een lachje vanaf.
Je zou er maar mee getrouwd zijn.![]()
Die vrouw van hem is toch een Poolse ofzo? Misschien wel een import-bruidje, ja logisch dat die niet zo snel weggaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.
Kijk dat je vijanden hebt, is niet erg, zolang je maar weet wie het zijn.... Wilbers heeft allemaal onbekende vijanden, die vanuit het niets kunnen toe slaan.
Overigens is Wilbers met een buitelander getrouwd (of heeft relatie).....
Over zijn vrouw valt ook genoeg te zeggen, genoeg vrouwen hadden Wilbers allang in paniek in de steek gelaten.
Dat vind ik een zwak excuus. Die importvrouwtjes (LEES: GOUDZOEKERS) bewandelen liever de makkelijkste weg, die geslepen vrouwtjes weten binnen notime een andere kneus voor hun karretje te spannen, tenzij het echte liefde is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien wel een import-bruidje, ja logisch dat die niet zo snel weggaan.![]()
Ik wil het geen lef noemen. Eerder een verbeten strijd ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik een zwak excuus. Die importvrouwtjes (LEES: GOUDZOEKERS) bewandelen liever de makkelijkste weg, die geslepen vrouwtjes weten binnen notime een andere kneus voor hun karretje te spannen, tenzij het echte liefde is.
Als er constante dreiging is dat jij dood gemaakt kan worden door Onbekende Vijanden en toch door gaat waarmee je bezig bent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik wil het geen lef noemen. Eerder een verbeten strijd ofzo.
Mwoah.... Roepen dat het allemaal kut is kan iedereen. Er ook echt wat aan doen, dat doet niet iedereen. Ik heb Wilders nog nooit een Moskee binnen zien stappen om eens een discussie aan te gaan met een Imam ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.
Dat maakt toch niet uit of iedereen het KAN! Het gaat er om of je dat DURFT!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah.... Roepen dat het allemaal kut is kan iedereen. Er ook echt wat aan doen, dat doet niet iedereen. Ik heb Wilders nog nooit een Moskee binnen zien stappen om eens een discussie aan te gaan met een Imam ofzo.
Zou ie dat durven dan, een moskee binnenstappen en een discussie beginnen daaro?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit of iedereen het KAN! Het gaat er om of je dat DURFT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |