abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 13:23:27 #151
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46294220
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Bron?

Maar goed, het lijkt me duidelijk dat iedereen naar MMA kan bellen en als die een goed verhaal heeft, dat dat niet zomaar in twijfel zal worden getrokken.
Bron, zie de telecomwet.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 13:26:04 #152
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46294300
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, al zullen zij zelf het nummer inderdaad niet zien, de operator weet het wel en die is verplicht zijn gegevens te bewaren en tapmogelijkheden te bieden aan justitie en de aivd.
Ja op die manier wel. In feite dus een wassen neus dat 'anoniem' tippen, want als men het nodig acht wordt je alsnog opgespoord (mits je een lijn gebruikt die naar jou te traceren is).

Maar dan moeten we nog steeds afwachten of de kop "Zelfmoordaanslag tegen Wilders beraamd" gerechtvaardigd is.
pi_46294315
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Bron, zie de telecomwet.
Ow die operator...

Dat wel niet zo snel gebeuren he. Politie die wil dat tips binnenkomen en eventueel anoniem. Dan later via de rechter zouden gaan proberen om die gegevens wel te krijgen.

Typisch gevalletje van je eigen glazen ingooien dus.
pi_46294327
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Bron?

Maar goed, het lijkt me duidelijk dat iedereen naar MMA kan bellen en als die een goed verhaal heeft, dat dat niet zomaar in twijfel zal worden getrokken.
Het is M. MMA is iets heel anders
Je pakt een telefoon verweg, het liefst nog een stemvervormer en je gaat lopen kleppen tegen die blauwe aan de andere kant.
En je hangt gewoon op......

Als zij vervolgens niks met die info doen, is hun probleem!

Anoniem = Anoniem;

Even eerlijk zeggen, wie heeft die kliklijn wel eens lopen bellen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46294356
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef BunnyHunter het volgende:
Omdat deze mensen nu toch eens op willen komen voor hun eigen veiligheid.
poeh, je hebt zeker de uitzending gemist over welke mensen het nou eigenlijk zijn, vooral bij de jeugd, die zo met Wilders en zijn gedachtengoed sympathiseren (weet zo 123 niet meer welke zender, dacht Zembla oid) .. allemaal boeren man, nog nooit een buitenlander tegen gekomen laat staan met hem gepraat, hun mening gevormd op basis van vooroordelen die keer op keer aangewakkerd worden door wilde(rse) retoriek ..
en ik keek gisteren toevallig online een aflevering van puberruil waarbij zo'n Wildersadept ging ruilen met een iraanse jongen .. echte drenthse boerenknul, zo'n "wat de boer niet kent" typetje, en zelfs al had die dan met eigen ogen gezien dat het aardige mensen zijn en hun zoon geen werkeloze crimineel zoals "al die andere buitenlanders", hij zou zijn mening niet gaan veranderen ..

en dit soort lui zijn het dus, die mensen als Wilders steunen, xenofobe boeren die nog nooit een buitenlander tegen zijn gekomen en als ze hem al tegenkomen is dat nog geen reden om hun eigen mening en haar oorsprong eens onder de loep te nemen
pleased to meet you
pi_46294360
zo zie je maar weer welke zieke figuren hij het land uit wil hebben
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:29:03 #157
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46294385
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar ik vind het wel opvallend dat Wilders bij elke doodsbedreiging weer de media optrommelt.
Ik snap niet dat hij via de media telkens weer op die bedreigingen ingaat. Negeer ze en ga gewoon door met je politieke progamma denk ik dan.
En dan rustig afwachten tot de kogels komen?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 13:30:03 #158
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46294413
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:

Anoniem = Anoniem;

Even eerlijk zeggen, wie heeft die kliklijn wel eens lopen bellen
Ik weet het nummer niet eens. Dat soort lijnen doen mij teveel denken aan het meldpunt discriminaaaatsie met dubieuze oprichters.
pi_46294865
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

En dan rustig afwachten tot de kogels komen?
Hij heeft toch al beveiliging en ik bedoel dat ie er zeker iets mee moet doen, maar NIET de media opzoeken en uiteindelijk alleen nog maar met de bedreigingen bezigzijn. Hij kan ondertussen best wel doorgaan met z'n politieke progamma.
pi_46294940
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hij heeft toch al beveiliging en ik bedoel dat ie er zeker iets mee moet doen, maar NIET de media opzoeken en uiteindelijk alleen nog maar met de bedreigingen bezigzijn. Hij kan ondertussen best wel doorgaan met z'n politieke progamma.
Ik ga er van uit dat hij wel een tig aantal meer bedreigingen krijgt dan de media wordt ingegooid.
Het is m.i. niet logisch om te denken dat alleen de bedreigingen die wij horen ook daadwerkelijk de enigen zijn, met Hirsi Ali hoorde we ook pas achteraf dat de dreigementen heviger waren dan ons verteld was
pi_46295001
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat hij wel een tig aantal meer bedreigingen krijgt dan de media wordt ingegooid.
Het is m.i. niet logisch om te denken dat alleen de bedreigingen die wij horen ook daadwerkelijk de enigen zijn, met Hirsi Ali hoorde we ook pas achteraf dat de dreigementen heviger waren dan ons verteld was
Nogmaals, de koningin of Balkie zullen er misschien niet aan onderdoen.
pi_46295174
Het kwam net een beetje vaag over..... maar sommige mensen tegenstanders van M beweren dus, dat Klikkers van M ook als getuige in de rechtzaal opgeroepen kunnen worden.

Dat is natuurlijk flauwekul.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46295215
Zowel Vriend als Vijand is het er wel over eens dat Wilbers wel een lefgozer is. Ieder andere Politicus was allang gestopt in zijn situatie......
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 13:58:43 #164
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46295257
Wilders is rock'n'roll.
pi_46295275
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Zowel Vriend als Vijand is het er wel over eens dat Wilbers wel een lefgozer is. Ieder andere Politicus was allang gestopt in zijn situatie......
Nee hoor. Ik vind 'm eerder een zeurkous. Een zeikmannetje. Kan bijna nooit een lachje vanaf.

Je zou er maar mee getrouwd zijn.
pi_46295323
Nou nee. Ik vind het gewoon een enorm domme en xenofobische sukkel. Weet je wie een lefgozer is? Dat is die jongen om de hoek die er wat van zegt als een stelletje pubers een oud dametje proberen te beroven, wetende dat hij hierom neergehoekt kan worden. Dat is een lefgozer, niet deze haatzaaier.
pi_46295382
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind 'm eerder een zeurkous. Een zeikmannetje. Kan bijna nooit een lachje vanaf.

Je zou er maar mee getrouwd zijn.
Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.
Kijk dat je vijanden hebt, is niet erg, zolang je maar weet wie het zijn.... Wilbers heeft allemaal onbekende vijanden, die vanuit het niets kunnen toe slaan.

Overigens is Wilbers met een buitelander getrouwd (of heeft relatie).....

Over zijn vrouw valt ook genoeg te zeggen, genoeg vrouwen hadden Wilbers allang in paniek in de steek gelaten.
pi_46295545
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.
Kijk dat je vijanden hebt, is niet erg, zolang je maar weet wie het zijn.... Wilbers heeft allemaal onbekende vijanden, die vanuit het niets kunnen toe slaan.

Overigens is Wilbers met een buitelander getrouwd (of heeft relatie).....

Over zijn vrouw valt ook genoeg te zeggen, genoeg vrouwen hadden Wilbers allang in paniek in de steek gelaten.
Die vrouw van hem is toch een Poolse ofzo? Misschien wel een import-bruidje, ja logisch dat die niet zo snel weggaan.
pi_46295619
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien wel een import-bruidje, ja logisch dat die niet zo snel weggaan.
Dat vind ik een zwak excuus. Die importvrouwtjes (LEES: GOUDZOEKERS) bewandelen liever de makkelijkste weg, die geslepen vrouwtjes weten binnen notime een andere kneus voor hun karretje te spannen, tenzij het echte liefde is.
pi_46295717
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat vind ik een zwak excuus. Die importvrouwtjes (LEES: GOUDZOEKERS) bewandelen liever de makkelijkste weg, die geslepen vrouwtjes weten binnen notime een andere kneus voor hun karretje te spannen, tenzij het echte liefde is.
Ik wil het geen lef noemen. Eerder een verbeten strijd ofzo.
pi_46295781
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik wil het geen lef noemen. Eerder een verbeten strijd ofzo.
Als er constante dreiging is dat jij dood gemaakt kan worden door Onbekende Vijanden en toch door gaat waarmee je bezig bent.
Dan heb je gewoon Lef, andere woorden zijn daar niet voor. Op zich is het ook wel een uniek Fenomeen: een Politicus met lef, normaliter zijn het draaiers of excuses-aanbieders....
pi_46295915
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:

Mwoah.... Roepen dat het allemaal kut is kan iedereen. Er ook echt wat aan doen, dat doet niet iedereen. Ik heb Wilders nog nooit een Moskee binnen zien stappen om eens een discussie aan te gaan met een Imam ofzo.
pi_46295955
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mwoah.... Roepen dat het allemaal kut is kan iedereen. Er ook echt wat aan doen, dat doet niet iedereen. Ik heb Wilders nog nooit een Moskee binnen zien stappen om eens een discussie aan te gaan met een Imam ofzo.
Dat maakt toch niet uit of iedereen het KAN! Het gaat er om of je dat DURFT!
pi_46295998
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zou ie dat durven dan, een moskee binnenstappen en een discussie beginnen daaro?
pi_46296006
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef JohnDope het volgende:

Ahja... Durven te roepen dat je vind dat een geloof niet deugt... Wat een lef....

Iemand heeft pas echt lef als die zijn woorden in daden omzet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')