Maar dat wil Geert natuurlijk ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op die manier geef je je bedreigers ook precies de aandacht die ze willen.
En anonieme telefoontjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Dat blijkt uit de aangifte die Wilders bij de politie Haaglanden heeft gedaan."
Hmmm.. vooralsnog dus alleen Wilders zijn woorden en bewering.
Juist volgens mij zend hij bij elke dreigmail die binnenkomt juichend een persbericht de deur uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op die manier geef je je bedreigers ook precies de aandacht die ze willen.
Ik weet niet. Volgens mij is het gewoon een heel serieus druktemakertje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist volgens mij zend hij bij elke dreigmail die binnenkomt juichend een persbericht de deur uit.
Maar dit zal je wel niet mogen zeggen omdat het demonisering is.
Nee, dat niet. Maar iets meer dan alleen maar Wilders zelfquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, da's wel heel concreet idd.
Dan heeft die ook weer even aandacht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:20 schreef du_ke het volgende:
Juist volgens mij zend hij bij elke dreigmail die binnenkomt juichend een persbericht de deur uit.
O ja, inderdaad.quote:
Zou hij de LPF toestanden dan toch niet buiten de partij kunnen houdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hoewel het natuurlijk mogelijk is dat Wilders die anonieme telefoontjes ook gepleegd heeft
Aandacht in de pers daar gaat het hem om inderdaad en die viel zo rond de formatie wat mager uit natuurlijk dus maar weer een paniek persbericht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan heeft die ook weer even aandacht.
Hij komt niet in de media door zijn goed doordachte plannen die niets met Moslims te maken hebben....
Molenveldquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hoewel het natuurlijk mogelijk is dat Wilders die anonieme telefoontjes ook gepleegd heeft
Voor 't geval je 'm niet dodelijk verwond hebt misschien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Waarom 'm eerst neerknallen en dan een busje laten ontploffen?
Da's voor de show he.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Aanhangers meenemen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Die ook door Wilders aanhangers gedaan kunnen zijn om te zorgen dat Wilders de 'ik kom uit voor mijn mening en kijk wat er gebeurt' rol kan blijven spelen...quote:
Nou, dit soort belachelijke zaken mogen van mij best in de media verschijnen, doodzwijgen of negeren wanneer het serieus is voegt al helemaal niks toe. Plus laten we niet vergeten dat er al 2 moorden zijn geweest.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik vind het wel opvallend dat Wilders bij elke doodsbedreiging weer de media optrommelt.
Ik snap niet dat hij via de media telkens weer op die bedreigingen ingaat. Negeer ze en ga gewoon door met je politieke progamma denk ik dan.![]()
Wat ik eerder verontrustend vind is dat een paar 100 kilo explosieven zomaar kan verdwijnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:49 schreef opgebaarde het volgende:
Vooral wat mij opvalt aan dit bericht, als het klopt, de zelfmoordaanslag, dat gaat zo ver, daar is niet uit te drukken en dat hier in Nederland, dat is gewoon eng en vooral verontrustend!
Ik vind kamikazes enger dan die 500kg maar hoe weet jij dat die diefstal niet opgemerkt is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat ik eerder verontrustend vind is dat een paar 100 kilo explosieven zomaar kan verdwijnen.
Toch wel vreemd dat er bij het leger 500 kilo kan worden gestolen zonder dat het opvalt.
Of misschien zou die dreiging toch niet helemaal waar zijn?
Zo anoniem zijn die niet. Ik mag toch aannemen dat de AIVD op de hoogte is.quote:
Averechts? het werkt juist precies zoals ze willen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Of dit serieus is of niet is moeilijk te bepalen. Ik denk dat de meeste moslims na Theo wel door hebben dat geweld tegen uitgesproken andersdenkenden nogal averechts werkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |