Ik lees meestal alleen de cossen, dus tel uit je winst.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die posting was niet hier....![]()
![]()
Nietjes of veiligheidsspelden zijn ook goed !!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Nicoss het volgende:
DGK-REDACTIE geef gelijk even een rolletje ducktape mee naar binnen zodat ze de mond van Natas even dicht kunnen tapen................
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nietjes of veiligheidsspelden zijn ook goed !!!
Ook dank namens mij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Daar hebben ze hier een apart onderwerp over... streams e.d.
Dank u
naald en draad, gewoon dichtnaaien die bakkus van dat stuk schorum.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nietjes of veiligheidsspelden zijn ook goed !!!
Volgens mij mis je het gedeelte wat normaal rechtsonder zit...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef ruby het volgende:
Deze streams doen het ook goed. Alleen is het beeld wat kleiner.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Idd!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Carlaa het volgende:
Vertel ons anders de niet illegale - niet laggende methode. Ik denk dat VEEL mensen dat dan ongetwijfeld zullen proberen
Zo ben ik ook maar gelukkig heb ik ook genoeg zelfspotquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef Sug4r het volgende:
Bart zijn grapjes gaan altijd ten koste van een ander, best zielig is dat als je zo bent![]()
Waarom wordt er geen gebruik gemaakt van een P2P stream?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is een technisch verhaal, maar onze server zijn prima, wij distrubueren weer aan streamservers van jullie providers. Als jullie met z'n allen op dezelfde illigale aftap gaan zitten kijken dan gaat die server inderdaad over z'n nek....
Maar dit is een heel kort-door-de-bocht uitleg.![]()
Ik ben ook één van de gelukkigenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Je bent van de weinige dit dat geluk heeft![]()
Die heeft ze gedaan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien was de cito-toets voldoende voor 'r.![]()
hier ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef jinca het volgende:
die van Floris zijn bij mij perfect...as usual...gna.gna...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |