Kijk!@quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga jij nog eens heel snel dood, of hoe zit het?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die Sebasser deed een doodverwensing net naar mij, geef die knakker een ban!
Nee in dit topic geeft iedereen mijn KUdOws slaat mij bemoedigend op de schouder (niet te hardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef Pony-Lover het volgende:
Zullen we hier nu gewoon gaan baggeren??????
Ik maak hem wel doodquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik pis wel over z'n broek heen.quote:
En vervolgens hem drie biertjes geven. Dan sterft-ie door een alcoholvergiftiging.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik pis wel over z'n broek heen.
Best potentieel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En vervolgens hem drie biertjes geven. Dan sterft-ie door een alcoholvergiftiging.
doe eens normaal gare pool, je lokt het zelf uitquote:
Ach, het is toch allemaal maar een grap.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
doe eens normaal gare pool, je lokt het zelf uit
hoi remlofquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
ontopic: ik heb het verhaal gehoord iwowz, men! en dan toch eerst gewoon naar je werk gaan he? kon je nog wel autorijden?
Nou nee maar ik kon mijn been nog een klein beetje bewegen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
ontopic: ik heb het verhaal gehoord iwowz, men! en dan toch eerst gewoon naar je werk gaan he? kon je nog wel autorijden?
en ik deed eens doodverwensing naar TSquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |