ga ik nu gewoon elke keer doen, zodra jullie aan me avatar gewend zijn gooi ik er een nieuwe tegenaanquote:
Ja ja ja je hebt gelijkquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja ja ja je hebt gelijk![]()
Maar vorig jaar ging ik dus van mijn no-claim een week op vakantie naar Portugal.
Dat zit er dit jaar niet in![]()
Dat is lief!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet je wat
dan trakteer ik je op een weekendje in tentje bij me achter in de tuin.
hebben een trampoline en een zwembad in de zomer
net als in portugal![]()
![]()
jij mag ook hoorquote:
Mag ik je tittels dan beethouden bij het trampolinest?quote:
Hé hé ze moet wel eerst wat bij je kapot maken hoor!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mag ik je tittels dan beethouden bij het trampolinest?![]()
Een omgebouwde vent met een naar binnen gevouwen ballen en tepelpiecings is goedkoperquote:Op maandag 26 maart 2007 01:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hé hé ze moet wel eerst wat bij je kapot maken hoor!
En je moet zo'n 250 eurotjes investeren![]()
En dat vertel je nu..quote:Op maandag 26 maart 2007 01:17 schreef Biogarde het volgende:
En dan heb je die een week.
wie beweert dat vrouwen goedkoop zijn, liegtquote:
moet je ff met dribbelst overleggestquote:Op maandag 26 maart 2007 01:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mag ik je tittels dan beethouden bij het trampolinest?![]()
Is dat weer nieuwe straattaal?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet je ff met dribbelst overleggest![]()
Sieg Hertstquote:
Zonder f slimmekequote:Op maandag 26 maart 2007 01:34 schreef schvvmert het volgende:
Herfst is kut, dan valt alles naar beneden.![]()
Geef je nog even een slinger aan je brandweerman?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Zonder f slimmeke![]()
Zo en nu ga ik South Park kijken, bier drinken en wegkwijnen in zelfmedelijden [afbeelding]
Dat zit er wel in ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geef je nog even een slinger aan je brandweerman?![]()
wowquote:Op maandag 26 maart 2007 01:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geef je nog even een slinger aan je brandweerman?![]()
hou op met me steeds schuldgevoel in te pratenquote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb de tijd, kan morgen toch nergens heen.
ik mms je wel wat nude pics doorquote:Op maandag 26 maart 2007 01:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Even je fobo erbij pakken.
Digitaal fotoboekquote:Op maandag 26 maart 2007 01:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Even je fobo erbij pakken.
oequote:
de pic's zijn met liefde gemaaktquote:Op maandag 26 maart 2007 02:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Truste babe!
En bedankt voor de picca's!![]()
Je hoeft van nu af aan geen schuldgevoelens meer te hebben.Zand erover! Streep erdoor!
Over streepjes gesproken.
Komt goed! En dat logeer partijtje staat! Misschien kunnen we dan wat nieuwe foto's maken?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
de pic's zijn met liefde gemaaktgeniet ervan
ik zal proberen geen schuldgevoel meer te hebben dankom je wel logeren?
en nee geen streepjes, ik ben niet zwanger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |