Chuck Norris doet Karate, en aangezien Chuck de sterkste man op aarde is, is karate dus vet gevaarlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:48 schreef -Angelus- het volgende:
Ik zeg als Steven Seagal het beoefend dan moet het wel de meest effectieve vechtsport zijn. Waarom? Anders zou Steven Seagal het niet beoefenen ... ja, die logica staat als een huis.
Euhh, kooigevechten = 'freefight' (mma) maar dan in een kooi ipv een ring..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef tritri het volgende:
ik doe zelf aan muay thai en dat is zo retecool![]()
en freefight op nummer 1, dacht meer aan cage fight.
![]()
freefight=pride,ufc enzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:50 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Euhh, kooigevechten = 'freefight' (mma) maar dan in een kooi ipv een ring..
Die verschillen zijn zo klein, en bij pride passen ze de regels ook weleens per partij aan. Daarnaast is de term freefight een beetje achterhaald.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:52 schreef tritri het volgende:
[..]
freefight=pride,ufc enzo
cage fight=cage rage
andere regels betekent andere sport.
omdat bij kickboksen gebokst wordt is het nog geen boksen.
vergeet jomhod en ramon dekkers niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:13 schreef axis303 het volgende:
Ik moet altijd denken aan Andy Hug, voormalig K-1 kampioen. Geweldige techniek.
one of the greatestest martiartists, who has trained in Kyokushin Karate then Seido Kaikan to fight in K-1. He is very famous for his beautiful kakatootoshi.
http://www.youtube.com/watch?v=tb6BbwKiPHQ
http://www.youtube.com/watch?v=S4NcTQWX7Rc
Damn wat een kracht in die trappenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:13 schreef axis303 het volgende:
Ik moet altijd denken aan Andy Hug, voormalig K-1 kampioen. Geweldige techniek.
one of the greatestest martiartists, who has trained in Kyokushin Karate then Seido Kaikan to fight in K-1. He is very famous for his beautiful kakatootoshi.
http://www.youtube.com/watch?v=tb6BbwKiPHQ
http://www.youtube.com/watch?v=S4NcTQWX7Rc
enkel stand-up, en Semmy is getraind in verschillende stijlen, zijn stijl is niet meer vergelijkbaar met zijn basisstijl. Maar ik snap je punt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:53 schreef Catch22- het volgende:
is het niet zo dat de techniek die Sem Schildt beoefend het beste is? Hij wint de K1 en dat is toch de sport waar alle sporten samenkomen?
Het gaat over met welke je het meeste kan op straat. Om een degelijk oordeel te hebben moet je dan inderdaad van verschillende vechtsporten/stijlen geproefd hebben, en zeker niet je kop in de grond steken van "mijn is de beste"quote:ik vind het een onzindiscussie tbh, iedere sport heeft zijn charme ook wel weer. Maar dat schijn je niet meer te beseffen als je zelf vecht, omdat jou sport toch het beste is
Nietusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Chuck Norris doet Karate, en aangezien Chuck de sterkste man op aarde is, is karate dus vet gevaarlijk.
Zie hier het bewijs:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:44 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wing Tsun vs Kickboxing
quote:Op maandag 2 november 2009 10:51 schreef Flammie het volgende:
[..]'
Kijk dat filmpje nou eens een keer en dan goed. Die kickboxer is gewoon de slechtste kickboxer die er op aarde rondloopt terwijl die WC vechter Ballschmeiter is en dus gewoon erg goed is.
Verder heeft Ballschmeiter naast 2 overwinningen ofzo een WAARDELOOS record in UFC/PRide achtige toernooien (kun je nalezen op internet). Hij verliest meer dan ie wint iig.
Tot slot wil ik even vermelden dat de vechter wint en niet de vechtkunst.
Jep ik ook hoor, daar niet van. Ik win sowieso 99% van mijn ruzies welquote:Op maandag 2 november 2009 10:56 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
die slappelingen ram ik allebei tegelijk nog wel de tent uit
Wat is je powerlevel?quote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep ik ook hoor, daar niet van. Ik win sowieso 99% van mijn ruzies wel
Getrained in : BJJ, Muay Thai, en MMA vriend >BD
quote:Op maandag 2 november 2009 10:35 schreef LongTallErnie het volgende:
voor mij lekker makkelijk
ik ben 2 meter 18 stel ukkie's
wel lastig om mij treffend te raken hahahaha
Ja nu weten we het wel Ernie.quote:
Ook echt heel belangrijk nieuws om een topic uit 2007 een trap te gevenquote:Op maandag 2 november 2009 10:35 schreef LongTallErnie het volgende:
voor mij lekker makkelijk
ik ben 2 meter 18 stel ukkie's
wel lastig om mij treffend te raken hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |