Mjah mij ook. Een gast die ik ken heeft het in Israel gevolgd, zo'n hele cursus van een aantal maanden. Hij moest ook iets van een week lang 7 uur per dag met geweren schieten en leerde bommen onschadelijk maken enz.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef JediMindTricks het volgende:
Krav Maga lijkt me trouwens wel tof om te leren
Ik BEN een ervaringsdeskundige, en ik heb al meer in de ring gestaan als 99.99% van dit forum, in verschillende stijlen. Vechtsporten is mijn obsessie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Alsof je ervaringsdeskundige bent. Oftewel jij hebt een shaolin monnik die z'n hele leven traint in z'n tempel zien vechten tegen een freefighter?? Ik geef toe dat ik dat niet gezien heb, maar jij lult eveneens bullshit![]()
veel van die zaken is puur een kwestie van techniek en zwakke punten kennen, en een kwestie van synergisme in spierspanning. Het meeste lukt alleen maar tegen dode voorwerken. Je lichaam en botten harden en pijngrens verleggen is een goede mentale training, maar wordt in alle full-contact sporten toegepast.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef honderd het volgende:
[..]
Wijsneus![]()
hier een stukje van die documentaire:
http://youtube.com/watch?v=k_WZcQoSJxc
voetbal lijkt meer een vechtsport tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
korfbal, das toch ook een vechtsport?
Veel klappen opgelopen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:06 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik BEN een ervaringsdeskundige, en ik heb al meer in de ring gestaan als 99.99% van dit forum, in verschillende stijlen. Vechtsporten is mijn obsessie.
loop ergens anders te mierenneuken taalridderquote:
Niet meteen in de verdediging schieten... whehe... ik zei "verdediging"...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:07 schreef Calyptus het volgende:
[..]
loop ergens anders te mierenneuken taalridder
neej joh, beneden, beneden (oftewel sidestep), X (of was t nu O) (martial art style schop)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef Agiath het volgende:
Men, gewoon die voor voor achter X + O met king in tekken 3 en je klapt ze zo tegen de vlakte!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Marruk het volgende:
Boxen, orthodoxe stijl. Dat is de shit.
Jeweet
schrap dat japanse roljudo eruit en je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:01 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
nr1 Ninjutsu
nr2 Jiu Jitsu
nr3 muay Thai
nr4 Krav Maga
nr5 Wing Tsung
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:27 schreef ThaMadEd het volgende:
Kom op mensen doe niet zo kinderachtig in dit topic.
Er bestaat niet zoiets als een beste vechtsport in het algemeen, wel bestaat een beste vechtsport voor een persoon. Taekwando bijv. is niks voor mij, dus is het voor mij niet de beste vechtsport. Ikzelf doe aan Bujinkan Budo Taijutsu (ook wel bekend als Ninjutsu, maar de naam Ninjutsu is door vele fakers aan devaluatie onderhevig). Voor mij is dat het beste systeem, voor anderen misschien weer kickboksen.
Vraag me af wat topicstarter als graadmeter neemt... Als we de grote tournooien hiervoor gebruiken zijn het inderdaad redelijk vaak Muay Thai en karate (vaak kyokushinkai) jongens die er staan. Jongens met Shaolin Kung Fu achtergrond kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Maar het moet wel een beetje kloppen, ik zie nergens een Kung fu gozer in k1, PRIDE of UFC(dat zijn grote vechtsport toernooien, voor mensen die het niet weten)
Check dit filmpjequote:Op woensdag 14 februari 2007 12:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jongens met Shaolin Kung Fu achtergrond kan ik me niet herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |