Ja, omdat ze nu vaker de sauna ingaat dan een tijdje terug. Je zult ook maar o-ver-al iets achter moeten zoeken...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia vindt Sylvia maar 'een vage chick'
ja WTF is dat nu weer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:05 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze nu vaker de sauna ingaat dan een tijdje terug. Je zult ook maar o-ver-al iets achter moeten zoeken...En dan Brian: 'Ja, een gogo-gadget'...
![]()
Godallemachtig, wat IS die gozer toch eng !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
Hij was het woord "graaier" zeker weer even kwijt......quote:
op de site van talpa staat volg de streams vanaf 21.00 uur. vaag misschien gaat er nog meer gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Kut Ik had op 21.00 gehoopt.
Maar over AmanDEL (quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
N zat weer te roddelen over Syl. Dat ze nooit onder sauna zat.
Denk dat erik het niet haaltquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
op de site van talpa staat volg de streams vanaf 21.00 uur. vaag misschien gaat er nog meer gebeuren
Ach, gewoon een lijmpoging...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef itsme het volgende:
[..]
O IK snap Huub niet. Laat dat domme wijf met haar grote bek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een Nena shout topic geopend maar die is weer geslotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |