Goedzo, braaf *aait*quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef longinus het volgende:
Ik kom ook, ik zal me heel netjes gedragen dan.
K1P!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kom niet.
jawel, deze meet was kwalitatief en kwantitatief beter dan de vorige!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:58 schreef Si-tu-ne-etais-pas... het volgende:
Kwantiteit gaat niet altijd gepaard met kwaliteit, hè?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kom niet.
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het in Utrecht is kom ik wel weerals het ergens anders is ben ik een misschiennetje.
Als jij gaat is het een ander verhaal natuurlijk! dan ga ik mee!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wrom?
Fiets en jij kunnen dan weer met mij mee liften, lijkt me.
Ik weet het, mên. Ik krijg nog tequillashots van je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
jawel, deze meet was kwalitatief en kwantitatief beter dan de vorige!
alleen jammer dat jij er niet was...
Dan moet je bij remlof zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:15 schreef Cyaa het volgende:
Als ik een lift van iemand uit arnhem kan krijgen wil ik ook komen, mag dat?:@
Zodra het warm genoeg is voor een strandmeet doen we dat balletjequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil strand!
Dat is het nu al:quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zodra het warm genoeg is voor een strandmeet doen we dat balletje
Hup, naar dat strand!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is het nu al:
[afbeelding]
10 graden met de soleil![]()
Nee, naar het strand!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Blijven we nou in Utrecht?
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen![]()
Oh joepiequote:
Ik doe gewoon weer een truitje aan waar je me tieten goed in ziet zodat je niet op de rest letquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh joepie![]()
Dan kan iedereen mijn bleke ongespierde bovenlijf aanschouwen en mijn dunne brakke knieën bewonderen.
Wie draagt er dan ook korte broken die boven de knieën uitkomen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh joepie![]()
Dan kan iedereen mijn bleke ongespierde bovenlijf aanschouwen en mijn dunne brakke knieën bewonderen.
Amsterdamquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja utrecht klaar
alwaar liiszle en ik een dansshow instuderen met marionette stokjes me dunkt
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik doe gewoon weer een truitje aan waar je me tieten goed in ziet zodat je niet op de rest let
True!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie draagt er dan ook korte broken die boven de knieën uitkomen?
Ga je volgende keer iets minder dronken zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
Strand!!
Eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja utrecht klaar
alwaar liiszle en ik een dansshow instuderen met marionette stokjes me dunkt
Wat denk je?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga je volgende keer iets minder dronken zijn?
Nog erger?quote:
Stoppen zolang je aan de top zit, hiervandaan kan het alleen naar beneden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Eens.
Never change a winning formula
Viel toch allemaal wel mee?quote:
uhuhquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Viel toch allemaal wel mee?
Ach, het is wel eens (quote:
Alleen moemoe, Bizz en FamFarmerFan reageerden teleurgesteld (of zoiets).quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kom niet.
Als jij in een ONZ topic zegt dat je niet komt moeten we je zeker serieus nemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alleen moemoe, Bizz en FamFarmerFan reageerden teleurgesteld (of zoiets)..
Ik heb andere verhalen gehoordquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach, het is wel eens () erger
Dat was niks voor de X. Echte studenten verkeren minimaal wekelijks in die nuchterheidsklassequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord. En ja ik was ook dronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |