huilliequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef the_witch het volgende:
Deze poll is niet eerlijk hoor, ik wil deze topic gesloten hebben!! NU!!!!!
Hihi de poll is inderdaad niet eerlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef the_witch het volgende:
Deze poll is niet eerlijk hoor, ik wil deze dit topic gesloten hebben!! NU!!!!!
quote:
Dus moet iedereen gaan stemmen op Ernem?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:41 schreef the_witch het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon geen geld voor de trein... ja NU al![]()
Zou leuk zijn ja! Dan kan ik nu al sparen voor een strippenkaartquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dus moet iedereen gaan stemmen op Ernem?
Whihihiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, als ik een slaapplaats in de buurt heb is het wel tof
*hint*
WATquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Whihihi
Ik heb nog wel een klein plekje vrijvoor jou
Jij mag wel bij mijn zusje op de kamerquote:
Fietsen is geen optie?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:47 schreef the_witch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja! Dan kan ik nu al sparen voor een strippenkaart
Goed ideequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Bizznitch het volgende:
Nee scheveningen moeten we in de zomer doen en dan gaan we allemaal out op het strand!
Was toch ook beetje mijn ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zit vol goeie ideetjes mijn beste Longinus.
Goed idee PoedelieWoepsiequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Was toch ook beetje mijn idee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Whihihi
Ik heb nog wel een klein plekje vrijvoor jou
True thatquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Was toch ook beetje mijn idee![]()
![]()
het zou me niks verbazenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat het op 25mei sneeuwt
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]![]()
Oké Scheveningen of Rotterdam
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
True that.
Wij vrouwen zijn gewoon goed.
bedankt voor het compliment!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:30 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Iddjongens lopen ook 3 jaar achter dan hun echte leefdtijd
![]()
had ik ooit ergens gelezen
Ik denk dat het super heet is en dat iedereen naar het strand wilquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja zoietsquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:30 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja zoiets!
Daarom val ik ook altijd op oudere gozers.
En hoever loop jij achterquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:30 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
![]()
Nouja Amerika is gewoon een gestoord landquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]goeie
Mischien dat daarom ook bijna heel Amerika met een bejaarde vent ga![]()
wanneer emigreer jequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nouja Amerika is gewoon een gestoord land!
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stemmen over tijd en locatie werkt ook gewoon niet..
Ik zou ook altijd het liefst in Amsterdam willen, dus iedereen wil graag bij hem/haar in de buurt.
De yvonne methode werkt het beste (we hadden ditgezeik ook met een crewmeet)
je prikt een datum en een locatie, en wie kan komt, wie niet kan komt lekker niet. meetings zat hoor
.
Nu zit je alweer 3 topics vol te lullen over waar en wanneer, en nog is er geen beslissing..
Aightquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja volgnede keer kom ik, kon nu niet
Tenimnste als ik een knuffel van bizz krijg![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen knuf meer van mij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat dus.
Roep over een maandje maar wat, en houd die datum aan. Geen 'ja maar buuuhuu dan kan die niet, en dan komen die en die ook niet'-gezeik, en ook geen 'ja maar de muziek is stom en daarom schrijf ik het zoals je het uitspreekt'-gemekker.
Dan kan het mij weinig schelen of we over 3 maanden over het Damrak slenteren, waar heel lelijk Europa op één straat samengehoopt is, of dat we door het inspiratieloze centrum van Rotterdam hobbelen, en iedereen spontaan xenofobisch wordt. Maar op deze manier is men er over 2 maanden nóg niet uit, en krijg je de eerste 'ja maar als het zo moet hoeft het van mij niet hoor'roepers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |