Ik heb anders wel het strand er ingegooidquote:Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb het een en ander aangedragen, als enige.
Dat is waarquote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb anders wel het strand er ingegooid![]()
Strand is kut ivm weer enzquote:Op maandag 19 februari 2007 23:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is waar. Goed idee ook
.
Warmste herst ooit, warmste winter ooit.quote:
ik zie een meet in een strandtent best wel zitten, ze zijn ruim genoeg en als het lekker weer is op het strandquote:
En je kan gelijk zelfmoord plegen van de bierquote:Op maandag 19 februari 2007 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zie een meet in een strandtent best wel zitten, ze zijn ruim genoeg en als het lekker weer is op het strand
hihi, je zei bierquote:Op maandag 19 februari 2007 23:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En je kan gelijk zelfmoord plegen van de bier![]()
Mits Scheveningen natuurlijk
Dat was een 100% typoquote:
ja, zwarte padquote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Goh, een strandmeet... Dat zou leuk zijn.
RESPECT!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was een 100% typoWel een hele mooie....
nietquote:Op maandag 19 februari 2007 23:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zwaar puikend, maar is dit te organiseren? Hoe hadden we het verleden jaar georganiseerd?.
Lijkt me leuk. Het hoeft niet altijd bloedheet te zijn. Lenteweer isquote:Op maandag 19 februari 2007 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
niet
maar een leuke strandtent kan toch ook als het zwaar kutweer is? en de kans daarop valt best mee op 25 mei volgens mij... en mocht het dan onweren dan kan -skippybal- lekker uit z'n dak gaan op het strand
en als het mooi weer is kan iedereen uit z'n dak op het strand
het lijkt mij een goed idee, maar ik geloof dat er al voor utrecht gekozen isquote:Op maandag 19 februari 2007 23:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Het hoeft niet altijd bloedheet te zijn. Lenteweer is.
Vorig jaar hadden we zo'n strandtentenpoll, misschien weer zoiets doen?
nouhou, ik was dit topic gewoon zatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:33 schreef remlof het volgende:
wat bagger van frumzel verwijderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |