Paul de Groot bedoel je. Erm..vind hem soms wel wat gays hebben hoor, maar snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Type "Peter de Groot" van Koefnoen? Daar had ik het nooit van verwacht totdat ie in een of andere "gay top 50" stond...
Alle cliche's worden tot nu toe uit de kast gehaald. De Surinamers en Antillianen zijn immers ook niet blij met Natasia en Brian. En zelfs over Sylvia wordt al gezegd dat ze lesbisch (of bi) is omdat ze zich zo gedraagd. En dan nog het domme blondje dat gecast is vanwege haar borsten, of de moraal-ridder boerBart die alle kenmerken van de SGP-ers uit mijn regio hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het op zich ook wel jammer dat de homo in de gouden kooi dan ook weer meteen een travestiet blijkt te zijn. Het zal een flink aantal kijkers wel weer een totaal verkeerd beeld geven.
Jezus! Nee, braak-tv hoef ik niet te zien hoor, ik vind het met Amanda al vervelend genoeg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die had dus schurft. Je zag hem een keer gewoon met het handje in zijn broek aan zijn anus krabben om vervolgens het brood te kneden.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
... die dan als bijzaak 'homo' is....zoals m'n vriend.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die had dus schurft. Je zag hem ook een keer gewoon met het handje in zijn broek aan zijn anus krabben om zonder zijn handen te wassen vervolgens het brood te kneden.
Ilona was helemaal geen huisvrouwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar kijkers willen nu eenmaal stereotypes zien.
Natasia is de zwarte bitch
Brian is de domme player
Nena is erin gezit voor Brian (balen he redactie dat je mensen niet kunt forceren iets met elkaar te krijgen)
Amanda is de domme verwaande snol.
Ilona is de overjarige huisvrouw die nog jong wil zijn..en ga zo maar door.
Maar ondertussen perfect weet wie Ron Jeremy is en waar hij om bekend staat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef Mika25 het volgende:
of de moraal-ridder boerBart die alle kenmerken van de SGP-ers uit mijn regio hiervoldoet.
Snel even Googelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ondertussen perfect weet wie Ron Jeremy is en waar hij om bekend staat.
Angelique was de "moeder"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar kijkers willen nu eenmaal stereotypes zien.
Natasia is de zwarte bitch
Brian is de domme player
Nena is erin gezet voor Brian Bart (balen he redactie dat je mensen niet kunt forceren iets met elkaar te krijgen)
Amanda is de domme verwaande snol.
Ilona is de overjarige huisvrouw die nog jong wil zijn..en ga zo maar door.
Of lekker in het haar van de anderen te woelen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die had dus schurft. Je zag hem ook een keer gewoon met het handje in zijn broek aan zijn anus krabben om zonder zijn handen te wassen vervolgens het brood te kneden.
Alsof de gemiddelde SGP'er dat niet weetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Het zal je eigen bakker maar zijn...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, zo kun je iedereen wel typeren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Angelique was de "moeder"
Nicolaas de losgeslagen bijna midlife-crisis man
Stephan de "wereldwijze" zakenman.
Evilene de blanke bitch die Natasia had moeten counteren
Bart de popi jopie kroegtijger
Huub de gesjeesde student
Sylvia de wilde meid (is ze ook wel maar komt er niet uit, ze blijkt nl ook nog intelligent te zijn)
Ach, zo overdreven hetero als Brian is.. mag als tegenhanger ook best een overdreven homo staanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mij persoonlijk maakt het me niet uit. Ik KAN het soms wel grappig vinden. Maar ik zou het een keer leuk vinden als er eens een homo kwam waarvan je niet zou zeggen dat hij homo is.
Gatver wat goooooooooooor, niets gemist dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Typisch refo-gedrag. In mijn regio hier (zeeuws-vlaanderen) gaan ze op zondag naar de kerk..gedragen zich als mamma/pappa erbij zijn, maar als ze uit school komen schelden ze oude mensen uit met namen waar zelfs Natasia en Amanda zich voor schamen. Hypocriet volkje...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:51 schreef Carlaa het volgende:
Zie uitgebreid verslag bij streamverslagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je dat net gehoord? gelukkig maar ik begon me al zorgen te maken.
Er komt iets naar boven van.......de kat in het donker knijpenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik maakte het rijtje alleen maar ff compleetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Ja, zo kun je iedereen wel typeren.
Wat op zich best knap is. Ik bedoel, een normaal mens geilt zich toch ook niet op aan een horrorfilm. Ook dat zal Natasia dan wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:53 schreef noa84 het volgende:
Ondertussen zit Natasia helemaal op zichzelf te geilen...
Yups, Eric/Myrthe had zelfs z`n eigen topic dus kan hem niet ontgaan zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:55 schreef GoldenGuy het volgende:
Huub zou in principe toch moeten weten dat Eric de nieuwe bewoner wordt?
Hij heeft toch op FOK rondgeneusd tijdens zijn 'vakantie'?
Inderdaad het tegenovergestelde van een huisvrouwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:53 schreef Mika25 het volgende:
Ik vond Ilona wel als de stereo-type "zakenvrouw" overkomen, die haar eigen "boy toy" had
Huub zoekt nou eenmaal ook wat inhoud achter de oogkassen, niet alleen achter de tepels.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef itsme het volgende:
Rat begint weer over Huub. Hij kan het mooiste jonge meisje niet krijgen en gaat daarom mee met Syl.
Juist wel, kijk maar hoe ze bezig was met organiseren van de dans-marathon of de spaarlampen-actie. En het stereo-type beeld van een zakenvrouw is juist dat ze een jongere vriend hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef Sporti het volgende:
![]()
ik zag veel maar niets van zakenvrouw en boy toy in haar
Ze heeft heel lang een eigen sportschool gehad en heeft een vriend van een jaar of 14 jonger dus de vergelijking is niet heel ver van de waarheidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 februari 2007 17:53 schreef Mika25 het volgende:
Ik vond Ilona wel als de stereo-type "zakenvrouw" overkomen, die haar eigen "boy toy" had
[/quot
![]()
ik zag veel maar niets van zakenvrouw en boy toy in haar
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef noa84 het volgende:
Oh jee, Natasia heeft nu een hele monoloog losgemaakt bij Brian. Hij hoefde haar toch alleen maar aan te kijken??? Vond ik zelf eigenlijk ook wel een goed idee...
Brian's vader kon ook geen mooie meisjes krijgen en deed het daarom maar met een achterbuurthoer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:56 schreef itsme het volgende:
Rat begint weer over Huub. Hij kan het mooiste jonge meisje niet krijgen en gaat daarom mee met Syl.
Ze hebben het wel geprobeerd, maar de moslim moest weg van de bewonersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef s0k het volgende:
Over dat typeren van personages he.., ik mis nog steeds de jonge radicale moslim in dat huis.
Ja, maar meer dan dat hij haar boy-toy was leek zij wel heel erg afhankelijk van hem (wat ik overigens juist lief vond hoor, daar niet van)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft heel lang een eigen sportschool gehad en heeft een vriend van een jaar of 14 jonger dus de vergelijking is niet heel ver van de waarheid
gewoon opnieuw proberen. die eric komt er immers toch ook niet gekozen door de bewoners erin?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel geprobeerd, maar de moslim moest weg van de bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |