Ach, die ene keer kan er ook nog wel bij, na wat hij allemaal al heeft geroepen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan verlaagt hij zich tot hun gedrag, en het kan dan wel een klein mannetje zijn, maar zelfs als hij door zijn knieen gaat is hij nog niet zo klein als Natasia en Brian.....
Dus ik hoop dat hij dat zo houdt.
Mayday is geweldig..die stapte een keer met haar naaldhakken op een porsche ..helemaal lazerus:D haha..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Natasia die homo geweldig zal vinden. Mayday, een bekende travastiet uit A'dam, ken ze ook. Bart idem dito. Palma bracht het ter sprake.
Dat ben ik met je eens, ik hoop dan ook dat hij Brian tot wanhoop drijft voor zijn alcoholverbod afgelopen is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
Echt hoor, ik denk dat het zéér gevaarlijk wordt voor Huub zodra hij weer aan de alcohol mag.
Nou ja, of ze het leuk zal gaan vinden? Hij heeft toch specifiek gezegd dat zij en Brian zijn targets worden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Natasia die homo geweldig zal vinden. Mayday, een bekende travastiet uit A'dam, ken ze ook. Bart idem dito. Palma bracht het ter sprake.
Vanmorgen had hij anders totaal geen problemen met het gezuig van Brian. Dus misschien valt het wel mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, die ene keer kan er ook nog wel bij, na wat hij allemaal al heeft geroepen.
Echt hoor, ik denk dat het zéér gevaarlijk wordt voor Huub zodra hij weer aan de alcohol mag.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik, en ik denk met mij meer kijkers, erger mij kapot aan kerels in vrouwenkleren die voor actie moeten zorgen. .
Met alle respect hoor maar hij ziet er nichterig uit, of hij nou gekleed is als een navy seal of in een mooi kostuum denk dat het niet veel zal uitmakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat hij in eerste instantie als gewoon knappe man in een net pak naar binnen komt zonder dat ze weten dat hij homo is. En dan, wanneer de bewoners aan hem gewend zijn en het absoluut niet verwachten als Miss Natrasha te voorschijn komen, dat maakt de schok alleen maar groter..![]()
Nou ja, eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou ja, of ze het leuk zal gaan vinden? Hij heeft toch specifiek gezegd dat zij en Brian zijn targets worden?
Vanochtend was hij zo nuchter als hij in lange tijd niet meer geweest was!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmorgen had hij anders totaal geen problemen met het gezuig van Brian. Dus misschien valt het wel mee.
Mij persoonlijk maakt het me niet uit. Ik KAN het soms wel grappig vinden. Maar ik zou het een keer leuk vinden als er eens een homo kwam waarvan je niet zou zeggen dat hij homo is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik, en ik denk met mij meer kijkers, erger mij kapot aan kerels in vrouwenkleren die voor actie moeten zorgen. .
Die kwam ik tegen in de disco die deed heel arro...een vriend zei "jij bent toch rik?". Rik"jaaaahaaaaaaa".quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, eerst zien, dan geloven.
Een schurft homo zoals Rik uit BB trek ik dus niet.
Idem hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mij persoonlijk maakt het me niet uit. Ik KAN het soms wel grappig vinden. Maar ik zou het een keer leuk vinden als er eens een homo kwam waarvan je niet zou zeggen dat hij homo is.
Yep.... tot nu toe voldoet iedereen redelijk aan het stigma wat er toch al aan die groep hangt, en dat is jammer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het op zich ook wel jammer dat de homo in de gouden kooi dan ook weer meteen een travestiet blijkt te zijn. Het zal een flink aantal kijkers wel weer een totaal verkeerd beeld geven.
Nou, deze lijkt me in ieder geval al een stuk meer verzorgd dan die viezeRik (oeps).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef schatje het volgende:
Een schurft homo zoals Rik uit BB trek ik dus niet.
Type "Peter de Groot" van Koefnoen? Daar had ik het nooit van verwacht totdat ie in een of andere "gay top 50" stond...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mij persoonlijk maakt het me niet uit. Ik KAN het soms wel grappig vinden. Maar ik zou het een keer leuk vinden als er eens een homo kwam waarvan je niet zou zeggen dat hij homo is.
Van mij mag het ook wel een keer een soort Roeland Fernhout zijn ja.quote:
Ik heb daar niet zoveel problemen mee. Maar ik moet bekennen dat ik geen BB heb gevolgd en die Rik dus ook nooit heb gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou nog hopen dat-ie niet constant cliché met z'n handjes loopt te wapperen en een zo vrouwelijk mogelijke dictie gebruikt, zo van ' kijk mij eens homo zijn, dat jullie het allemaal weten.'
Hier nog 1... Who the fuck is Rik???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:45 schreef noa84 het volgende:
Ik heb daar niet zoveel problemen mee. Maar ik moet bekennen dat ik geen BB heb gevolgd en die Rik dus ook nooit heb gezien.
Maar kijkers willen nu eenmaal stereotypes zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.... tot nu toe voldoet iedereen redelijk aan het stigma wat er toch al aan die groep hangt, en dat is jammer.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:45 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel problemen mee. Maar ik moet bekennen dat ik geen BB heb gevolgd en die Rik dus ook nooit heb gezien.
Zegt me niks, maar thnxquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
[afbeelding]
De kapper uit Den Bosch
Denk ook niet dat het leuk is als het een travestie-show gaat wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ja, die had dus schurft. Je zag hem ook een keer gewoon met het handje in zijn broek aan zijn anus krabben om zonder zijn handen te wassen vervolgens het brood te kneden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:45 schreef noa84 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |