Op zoek naar het Zesde Zintuig is te zien vanaf zondag 18 februari om 21.20 uur, (Ned 1) acht weken lang.quote:In de introductieaflevering op 8 november dit jaar geeft Karin de Groot het startsein voor de grootste zoektocht ooit naar de meest overtuigende bijzonder begaafde mensen van Nederland. Iedereen die denkt over een zesde zintuig te beschikken kan zich vervolgens opgeven voor de audities. Op zoek naar het zesde zintuig maakt met de tien beste kandidaten een doorstart op 18 februari 2007. In de 8 afleveringen die volgen worden hun gaven in de praktijk getest om te onderzoeken in hoeverre zij deze gaven daadwerkelijk bezitten en wat zij hiermee kunnen.
was zeker een leuk programmaquote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef PiperMaru het volgende:
Iemand dit gezien? Ik vond het wel heel fascinerend! Vooral dat de meesten wel goed zaten bij die laatste opdracht. Dat er iets in de tweede wereldoorlog was gebeurd kon je op zich nog wel raden, maar dat ze ook details goed hadden zoals het vluchtende jongetje en de plek waar hij neergeschoten was enzo vond ik wel frappant!
Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
Er waren er meer die een kickbokser zagen, maar natuurlijk ook een hoop die wat anders riepen. Logisch ook, want iedereen kon zich opgeven voor die dag en degene die er niks van konden vielen natuurlijk al snel af.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef thaleia het volgende:
Hmm jammer, heb het niet gezien. Heb wel een vraag: hoeveel anderen raadden iets anders dan een kickbokser? Als honderd mensen allemaal iets anders roepen zit er altijd wel eentje in de buurt natuurlijk.
Wat ik alleen jammer vond, is dat ze de resultaten van die tests niet gepubliceerd hadden. Daar hoorde je verder helemaal niets meer over. Ik had wel graag willen weten hoeveel mensen ook een kickbokser zagen en hoeveel er raadden dat er dagboeken zaten in die kist etc.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef Heathen het volgende:
Ik vind dit wel interessant om te zien omdat ik totaal niet geloof in het zesde zintuig. Tot nu toe vond ik nog het meest overtuigende dat iemand kon raden dat er een kickbokser achter het gordijn stond.
Dan hoef je het niet meer te geloven.quote:Ik ben wel blij dat er o.a. met echte wetenschappers wordt gewerkt. Ik sta er helemaal neutraal in; als het wetenschappelijk aantoonbaar is, ben ik best bereid om het te geloven.
Volgens mij vertelde hij ook over dat vluchten en getuigen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef roburt het volgende:
die vertelde dat hij een lijk zag op de goede plek, wel weer vreemd dat deze persoon maar heel kort in beeld kwam.
al hadden ze natuurlijk ook weer de hint van de kogels in de muur, maar of je dat zo snel ziet?
Om eerlijk te zijn vond ik het een boeiend programma.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde hij ook over dat vluchten en getuigen zijn.
Dat meisje vond ik niet zo bijzonder. Allicht dat er in de buurt in de afgelopen 40 jaar een keer iets gebeurd is met een meisje.
Die zelfde mevrouw die bij die balletdanseres 'iets vrouwelijks, sierlijke vormen' zag, had het ook over 'macho, vechtsport' bij die kickboxer. Verder zat ze ook best dicht bij die 2e opdracht.
Best interessant allemaal. Ik geloof er normaal niet in.
Jammer dat het zo uitermate saai gebracht wordt allemaal.
Geef mij maar de gulden middenweg. Niet zo overdreven clip-achtig als x-factor en idols, maar niet zo langzaam en saai als nuquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik het een boeiend programma.
Nou al die figuren kwamen niet echt op mij over, of dat ze zelf logica hadden uitgevonden. Dus, alleen op logica kan je het ook niet gooien.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:40 schreef Heathen het volgende:
Logic is your friend.
Ik wil eerst weten hoeveel van de honderd mensen het goed hadden. Als ik een clown achter een gordijn zet en laat 100 mensen gokken, zullen er vast een paar zijn die clown zeggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Want hoe verklaar je dan dat sommigen gewoon goed raadden dat er een kickbokser achter het gordijn stond?
godver ben t vergeten.. vd week maar ff uitzending gemist kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef roburt het volgende:
nou sorry hoor maar in deze aflevering komen toch erg veel dingen voor die abnormaal zijn.
alleen dat meisje met die rode haren ofzo kan er niks van.
die is van vorige weekquote:Op zondag 25 februari 2007 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2283/bb.20070218.asf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |