abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46260617
Ik keek vanochtend naar Goedemorgen Nederland.
Daar ging een stukje over het nieuwe programma: Op zoek naar het zesde zintuig.

Erg interessant, ze lieten een stukje zien van het programma waarbij een man een foto van iemand kreeg die iets erg had mee gemaakt in de tweede wereld oorlog en hij moest vertellen wat er gebeurd is met die persoon. (ze stonden voor het huis waat het was gebeurt)

Hij vertelde precies wat er was gebeurt enzo en begon erover dat hij monikken zag, echt bizar.

Over het programma...
quote:
In de introductieaflevering op 8 november dit jaar geeft Karin de Groot het startsein voor de grootste zoektocht ooit naar de meest overtuigende bijzonder begaafde mensen van Nederland. Iedereen die denkt over een zesde zintuig te beschikken kan zich vervolgens opgeven voor de audities. Op zoek naar het zesde zintuig maakt met de tien beste kandidaten een doorstart op 18 februari 2007. In de 8 afleveringen die volgen worden hun gaven in de praktijk getest om te onderzoeken in hoeverre zij deze gaven daadwerkelijk bezitten en wat zij hiermee kunnen.
Op zoek naar het Zesde Zintuig is te zien vanaf zondag 18 februari om 21.20 uur, (Ned 1) acht weken lang.

Voor veel meer informatie:
Op zoek naar het zesde zintuig
(staat o.a. de uitzending van Aflevering 1, 8 november 2006)
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:08:46 #2
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46261347
Spannend!
A.F.C. Ajax
pi_46438212
Het begint zo!!
pi_46455335
Iemand dit gezien? Ik vond het wel heel fascinerend! Vooral dat de meesten wel goed zaten bij die laatste opdracht. Dat er iets in de tweede wereldoorlog was gebeurd kon je op zich nog wel raden, maar dat ze ook details goed hadden zoals het vluchtende jongetje en de plek waar hij neergeschoten was enzo vond ik wel frappant!

Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
  maandag 19 februari 2007 @ 16:36:10 #5
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_46461007
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef PiperMaru het volgende:
Iemand dit gezien? Ik vond het wel heel fascinerend! Vooral dat de meesten wel goed zaten bij die laatste opdracht. Dat er iets in de tweede wereldoorlog was gebeurd kon je op zich nog wel raden, maar dat ze ook details goed hadden zoals het vluchtende jongetje en de plek waar hij neergeschoten was enzo vond ik wel frappant!

Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
was zeker een leuk programma

Een vrouw voelde een meisje ..dat bleek ook te kloppen die was verderop gevonden destijds. Weer een andere voelde energie achter een plant. Dat bleek het buurjongetje te zijn die alles heeft gezien hoe die oudere meneer was neergeschoten.

of die vrouw die ook de plaats van doodgaan goed had in z'n maag.

Ik wil meer zien van die man die info krijgt van de planten. Geweldig dit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_46464794
Ik vind dit wel interessant om te zien omdat ik totaal niet geloof in het zesde zintuig. Tot nu toe vond ik nog het meest overtuigende dat iemand kon raden dat er een kickbokser achter het gordijn stond.
Now my death is more than just a sad song.
pi_46464874
Hmm jammer, heb het niet gezien. Heb wel een vraag: hoeveel anderen raadden iets anders dan een kickbokser? Als honderd mensen allemaal iets anders roepen zit er altijd wel eentje in de buurt natuurlijk.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 18:50:22 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46464951
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef thaleia het volgende:
Hmm jammer, heb het niet gezien. Heb wel een vraag: hoeveel anderen raadden iets anders dan een kickbokser? Als honderd mensen allemaal iets anders roepen zit er altijd wel eentje in de buurt natuurlijk.
Er waren er meer die een kickbokser zagen, maar natuurlijk ook een hoop die wat anders riepen. Logisch ook, want iedereen kon zich opgeven voor die dag en degene die er niks van konden vielen natuurlijk al snel af.

Vanaf volgende week wordt het eigenlijk pas echt interessant, want er zouden nu 10 mensen geselecteerd zijn die echt wat kunnen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_46465393
OK, dan kijk ik volgende week
pi_46465972
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef Heathen het volgende:
Ik vind dit wel interessant om te zien omdat ik totaal niet geloof in het zesde zintuig. Tot nu toe vond ik nog het meest overtuigende dat iemand kon raden dat er een kickbokser achter het gordijn stond.
Wat ik alleen jammer vond, is dat ze de resultaten van die tests niet gepubliceerd hadden. Daar hoorde je verder helemaal niets meer over. Ik had wel graag willen weten hoeveel mensen ook een kickbokser zagen en hoeveel er raadden dat er dagboeken zaten in die kist etc.
Ik ben wel blij dat er o.a. met echte wetenschappers wordt gewerkt. Ik sta er helemaal neutraal in; als het wetenschappelijk aantoonbaar is, ben ik best bereid om het te geloven.
Maak nie regtig saak nie
pi_46468539
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef thaleia het volgende:
OK, dan kijk ik volgende week
zeker doen.. was best interessant
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_46476927
quote:
Ik ben wel blij dat er o.a. met echte wetenschappers wordt gewerkt. Ik sta er helemaal neutraal in; als het wetenschappelijk aantoonbaar is, ben ik best bereid om het te geloven.
Dan hoef je het niet meer te geloven.
Bovendien dit programma is totaal niet wetenschappelijk. We weten totaal niet als kijker wat de voorwaarden zijn en in welke omstandigheden het is en hoe goed gecontroleerd alles is. Ik vind die zogenaamde 'controleurs' ook totaal niks.
Het is entertainment, wij willen ons graag laten besodemieteren en hun doen hun best om dat ook te realiseren.

[ Bericht 36% gewijzigd door Heathen op 19-02-2007 23:25:40 ]
pi_46477588
Ik vraag me af wat er gebeurt was als die portomonee gewoon rechtstreeps uit de Hema winkel kwam.
Al moet ik zeggen dat mensen toen ze alleen die portomonee al hadden heel goed in de goede richting waren. Wat vrij apart is, een portomonee die iets over iemand verteld.

Zoals iemand al in de uitzending zei, het gaat snel over sensatie en moord.
misschien is ze wel verteld dat er iets voor het huis is gebeurt (anders hadden ze wel het huis in gegaan) en als je dan iets hebt van 1 persoon kom je al gauw bij zulke verhalen.
Ik vond deze persoon erg apart.

die vertelde dat hij een lijk zag op de goede plek, wel weer vreemd dat deze persoon maar heel kort in beeld kwam.
al hadden ze natuurlijk ook weer de hint van de kogels in de muur, maar of je dat zo snel ziet?
pi_46477642
Logic is your friend.
pi_46478331
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef roburt het volgende:
die vertelde dat hij een lijk zag op de goede plek, wel weer vreemd dat deze persoon maar heel kort in beeld kwam.
al hadden ze natuurlijk ook weer de hint van de kogels in de muur, maar of je dat zo snel ziet?
Volgens mij vertelde hij ook over dat vluchten en getuigen zijn.

Dat meisje vond ik niet zo bijzonder. Allicht dat er in de buurt in de afgelopen 40 jaar een keer iets gebeurd is met een meisje.

Die zelfde mevrouw die bij die balletdanseres 'iets vrouwelijks, sierlijke vormen' zag, had het ook over 'macho, vechtsport' bij die kickboxer. Verder zat ze ook best dicht bij die 2e opdracht.

Best interessant allemaal. Ik geloof er normaal niet in.
Jammer dat het zo uitermate saai gebracht wordt allemaal.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:36:11 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_46482271
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Volgens mij vertelde hij ook over dat vluchten en getuigen zijn.

Dat meisje vond ik niet zo bijzonder. Allicht dat er in de buurt in de afgelopen 40 jaar een keer iets gebeurd is met een meisje.

Die zelfde mevrouw die bij die balletdanseres 'iets vrouwelijks, sierlijke vormen' zag, had het ook over 'macho, vechtsport' bij die kickboxer. Verder zat ze ook best dicht bij die 2e opdracht.

Best interessant allemaal. Ik geloof er normaal niet in.
Jammer dat het zo uitermate saai gebracht wordt allemaal.
Om eerlijk te zijn vond ik het een boeiend programma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_46482857
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:36 schreef Lambiekje het volgende:

Om eerlijk te zijn vond ik het een boeiend programma.
Geef mij maar de gulden middenweg. Niet zo overdreven clip-achtig als x-factor en idols, maar niet zo langzaam en saai als nu
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:19:02 #18
167723 sanni
Acima de seu
pi_46483045
Ik volgde vroeger de tv-serie The 6th Sense en toen zag ik dat ook allemaal voor me.
pi_46491378
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:40 schreef Heathen het volgende:
Logic is your friend.
Nou al die figuren kwamen niet echt op mij over, of dat ze zelf logica hadden uitgevonden. Dus, alleen op logica kan je het ook niet gooien.
Want hoe verklaar je dan dat sommigen gewoon goed raadden dat er een kickbokser achter het gordijn stond?
Maak nie regtig saak nie
pi_46491526
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Want hoe verklaar je dan dat sommigen gewoon goed raadden dat er een kickbokser achter het gordijn stond?
Ik wil eerst weten hoeveel van de honderd mensen het goed hadden. Als ik een clown achter een gordijn zet en laat 100 mensen gokken, zullen er vast een paar zijn die clown zeggen.

Ik vond het zelf interessanter hoeveel mensen het goed hadden met dat huis. Het hele vluchtpad enzo.
pi_46674616
nou sorry hoor maar in deze aflevering komen toch erg veel dingen voor die abnormaal zijn.
alleen dat meisje met die rode haren ofzo kan er niks van.
pi_46675985
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef roburt het volgende:
nou sorry hoor maar in deze aflevering komen toch erg veel dingen voor die abnormaal zijn.
alleen dat meisje met die rode haren ofzo kan er niks van.
godver ben t vergeten.. vd week maar ff uitzending gemist kijken
pi_46678074
Ik vond het ook opmerkelijk dat sommigen bepaalde dingen echt goed hadden.. Volgende keer maar weer even kijken.
bye
pi_46678094
quote:
die is van vorige week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')