quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Hij doet mij aan iets denken...
[afbeelding
van gay.nlquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef SmeerCaas het volgende:
Misschien is deze vraag al eens eerder beantwoord (of gesteld) maar hoe kan dit bericht al een week voor de daadwerkelijke komst geplaatst zijn? Waar kwam die info dat Eric erin zou komen vandaan?
Leuk is dat, hé... dat lekken danquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Danny het volgende:
[..]
van gay.nl
er lekken wel vaker dingen voortijdig uit hoor
Overigens vind ik 'm tot nu toe wel ok
Hij doet mij een beetje denken aan deze:quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:49 schreef miss_bleu het volgende:
hmm eric heeft een bekende kop
is dat de bron van gay.nlquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij doet mij een beetje denken aan deze:
[afbeelding]
Nee, maar persoonlijk doet Eric me denken aan Kastanova, qua foto.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
is dat de bron van gay.nl
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, maar persoonlijk doet Eric me denken aan Kastanova, qua foto.
Ooow vertel.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
Beetje raar mannetje... die Eric. We zien wel hoe het nu gaat.
Ja vind ik ook, ik vind hem best leuk tot nu toe, en het is een gezellige prater.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef Curious-PB het volgende:
Hij heeft iets mysterieus![]()
Maar ik vind hem een aanwinst . Hij is sociaal, slim genoeg om spel te spelen en op muziek gaat die helemaal los![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |