Ik mag aannemen dat ze dat met een uurtje hebben uitgesteld, aan de klok te zien.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze dat met een uurtje hebben uitgesteld, aan de klok te zien.
Zo heeft ieder zijn eigen wensen..... Wat mij betreft mag die geweldsinstructie binnen de GK wel iets opgerekt worden......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook liever wat brains in zien maar de redactie heeft al meerdere malen aangegeven dat ze liever wat (ordinaire) actie hebben.... Sylvia moest bijvoorbeeld maar wat meer van zich afbijten richting Natasia.
Het is bij Natasia volstrekt zinloos haar op een intelligente wijze te benaderen, dus kennelijk is de doelsteling gewoon ordinair geschreeuw.
Het is een programma wat lang moet duren maar het lijkt alsof men geen tijd heeft voor intriges en complotten die wat meer tijd in beslag nemen.
uitprinten en opsturenquote:
Eh..?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
dat sommige gebruikers zich klem fapten op mijn fobo.
uuuh laatst stond er nog voetbal in jouw profiel tochquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
ffe een reactie op jouw reactie in mijn fotoboek (totaal off topic, maar ik moet het ffe kwijt)
Omdat er in jouw fobo niet gereageerd kan worden en je PM ook uit staat: geef ik je hier maar antwoord,
Helaas ben ik zo'n lekker stuk, dat sommige gebruikers zich
Het zal me niks verbazen als er ook een keer cocaine in de GK gebruikt gaat worden (normaliter komt dat voor de Exclusieve Damesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Ahura het volgende:
Hij is dan ook niet vies van een beetje drank en drugs hahah
Als Brian dan E10 is kunnen we nog lachenquote:
En was goed door de redactie ingefluisterd wat de fokkertjes willen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
Goede entree in het huis!
Zette meteen de toon, maakte indruk op bewoners. Is zelfverzekerd, vals. Heeft potentie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |