En dat wil Natasia ook graag, ze wierp Amanda immers voor de voeten dat zij haar huiswerk niet had gemaakt...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef happyme28 het volgende:
Als hij waar maakt wat hij allemaal zegt, dan mag hij van mij blijven! Ik wacht het af, maar het lijkt erop dat hij zijn huiswerk heeft gedaan.
Hij komt vanavond ook. Tussen 9 en 11.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:55 schreef CARLAK het volgende:
Laat Eric snel in het huis komen. Ik hoop vanavond nog!
Naast Brian natuurlijk. Die roept 's nachts half slapend 'oh ja Nena!' als 'ie voelt dat 'ie wordt afgetrokkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
Naast wie komt die eigenlijk in bed te liggen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Naast Brian natuurlijk. Die roept 's nachts half slapend 'oh ja Nena!' als 'ie voelt dat 'ie wordt afgetrokken
vandaag, en bij de tv uitzending ongeveer anderhalve week laterquote:
21.00uquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
hoe laat komt deze persoon de villa in?
Wat moet die lelijke alcoholische Twentse dwerg in het programma?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef mhabossink het volgende:
echt, dit gaat nergens over.... kijk, die vent.... waarom moet zo'n vent nou in de gouden kooi?
Met zo'n vertraging pleegt Talpa z'n eigen zelfmoord.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vandaag, en bij de tv uitzending ongeveer anderhalve week later
Het weekend zat er tussen (twee dagen geen uitzending) en een journaal hoeft geen verhaallijn in de gaten te houden, uit een stuk of 100 camera's de beste positie te kiezen, geluidseffecten toe te voegen etc.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Is er daar reden voor? De NOS/BOS Journaal doet een uitzending gelijk 2 uur na de opnames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |