Je maakte mij weer helemaal blij, ik dacht dat je hiernaar linktequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef Danny het volgende:
[..]
met een beetje geluk zien we 'm nooit.
Gisteren in [COS#341] Met geforceerde gesprekken
was de reactie op de vraag:
Misschien wordt het wel wat, ik hou mijn oordeel nog even voor me. Aan het begin vonden veel kijkers Huub ook maar niks en kijk wat hij ons gebracht heeft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:48 schreef Scrupules het volgende:
dit valt me echt tegen. zijn ze daar wanhopig ofzo?
Of hij er nu nog in komt is inderdaad nog maar de vraag.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef Danny het volgende:
[..]
met een beetje geluk zien we 'm nooit.
Gisteren in [COS#341] Met geforceerde gesprekken
was de reactie op de vraag:
[..]
[..]
dus wie weet
er is nu heel wat meer info dan alleen dat linkje. kan er ook niet zo goed tegen als ze hier de boel willen runnen
Ja Danny, dan toch maar een Kasta en Kissy in de kooi?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, maar het begint nu op een gescripte BB7 te lijken. die gedwongen gesprekken van gisteren sloegen ook nergens op. Het concept wordt steeds meer verneukt.
Kasta wil niet meer, die heeft ze gewoon keihard afgewezen toen ze belden of 'ie toch nog een keer langs wilde komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:43 schreef kissy het volgende:
Ja Danny, dan toch maar een Kasta en Kissy in de kooi?![]()
laten we hopen dat dit topic daartoe bijdraagt iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:12 schreef Grimm het volgende:
Kunnen we de komst van die jongen niet tegen gaan?
Echt nooit bij Natasia en Brian!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Kasta wil niet meer, die heeft ze gewoon keihard afgewezen toen ze belden of 'ie toch nog een keer langs wilde komen
En bij jou weet ik nog steeds niet wat ik wel en niet moet geloven, maar da's omdat je eerste posts hier al meteen leugens waren. Als je er al in gaat pas je wat dat betreft beter in het Natasia/Amanda/Brian hoekje en dat hoekje is al groot zat wmb.
Moi, ik wil hem wel een kans geven eigenlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:12 schreef Grimm het volgende:
Kunnen we de komst van die jongen niet tegen gaan?
Precies, misschien is het wel een manische, alcoholische, teringnicht.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Misschien wordt het wel wat, ik hou mijn oordeel nog even voor me. Aan het begin vonden veel kijkers Huub ook maar niks en kijk wat hij ons gebracht heeft.
Liever een homo dan zo'n geile opgefokte hetero als Brian die al diepe keelklanken uitstoot als er een blonde vrouw of één met siliconen naast hem staatquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef Grimm het volgende:
Ik heb niet echt zin in zo'n overdreven homofiel om heel eerlijk te zijn.
Ik heb niks tegen homo's, maar als we dan toch kunnen kiezen dan deze jongen liever niet
Meer zeg ik toch ook niet? als 't maar niet zo'n overdereven mafkees is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Liever een homo dan zo'n geile opgefokte hetero als Brian die al diepe keelklanken uitstoot als er een blonde vrouw of één met siliconen naast hem staat![]()
![]()
Zolang ie maar niet TE overdreven doet vind ik het best.....![]()
ik woon ook in de stad en ook daar vind ik 'de overdreven homo' irritant. Net als 'de overdreven hetero' (a la brian) trouwens. Doe gewoon normaal. Dat overdreven verwijfde is pure aandachtstrekkerij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Moi, ik wil hem wel een kans geven eigenlijk.
Het is zo makkelijk om al voordat er ook maar 1 internet- of Tvbeeld van hem is gezien al te gaan
bepalen dat deze gast niet zou deugen, of zo. En dat ie homo is zou niemand ook maar 1 minuut moeten schelen in deze tijd.
Maar ja, ik woon in de stad, en boeren zijn nou meestal nog niet zoveel gewend.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |