Niet jouw fout.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
Het lukte me niet om een nieuwe te openen, sowwy..
Waarom wel?quote:
Oh. Je bent jarigquote:
Is het koud dan? Ik heb hier zelfs een raam open!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef timbob het volgende:
het is me wat.
met die kachel die het nog niet doet.
Hoi kees.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef timbob het volgende:
het is me wat.
met die kachel die het nog niet doet.
Ik heb ook een raam openquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Is het koud dan? Ik heb hier zelfs een raam open!
Mits bier.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:15 schreef oshiro het volgende:
Zo, ik had D. beloofd dat ik ook eens in BeF zou kijken. Bij deze verblijd ik u allen dan ook met mijn aanwezigheid.
David, donderdag een bittergarnituurtje?
Daar gaan we voor.quote:
Colaatje dan maar?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:56 schreef timbob het volgende:
ik hoef geen biertje
Lief huh?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef Misstique het volgende:
Kjoet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I wan't, I wan't, I wan't!!!!!!!!!!,
.
Neuh. Was met échte mensen aant pratenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:22 schreef cerror het volgende:
Ja godver, nu slaapt iedereen ineens?
Díe is lief..quote:
Ik ben m'n imago aan het verzachten.quote:
Lukt je aardig!quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben m'n imago aan het verkrachten.
quote:
Ik haat je nogsteeds hoor.quote:
Ja erg he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:35 schreef cerror het volgende:
En sinds wanneer is fok zo commercieel geworden?![]()
oh dan moet ik toch maar sms-enquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik haat je nogsteeds hoor.
Don't worry..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:35 schreef cerror het volgende:
En sinds wanneer is fok zo commercieel geworden?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh dan moet ik toch maar sms-en
Je snapt wel dat je nu de lul bent huh?quote:
"We hebben nieuwe servers nodig..."quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
beetje erg triest om aan geld te komen...
Neuh.. Heul niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Je snapt wel dat je nu de lul bent huh?
Hmmm, maar dan zijn er betere manieren om aan geld te komen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
"We hebben nieuwe servers nodig..."
Danny is toe aan een nieuwe Volvo stationcar denk ik.
Knorretje levert niet genoeg op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmm, maar dan zijn er betere manieren om aan geld te komen...
Wie zit er nou weer te lekken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi BeFfers.
Heuj J, je had me heul geen 3 notes gegeven
Ik ga 'm even afschieten.quote:
Zullen we 'm slaan vrijdag?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:55 schreef cerror het volgende:
Boem-dikkie is mod. God help ons.
Jij had toch een date vrijdagquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zullen we 'm slaan vrijdag?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zullen we 'm slaan vrijdag?
PSIES DAT DUS!quote:
Dat word waarschijnlijk zuipen alá moi.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja, overdag ga ik wat drinken met poedeliewoepsie in Utrecht, en 's avonds met B-D en c. in Meppel.
Ik heb een Fender element verkocht, dus ik heb flink geld om op te zuipenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat word waarschijnlijk zuipen alá moi.
You buy me a beer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb een Fender element verkocht, dus ik heb flink geld om op te zuipen [afbeelding]
Erik ^^!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:15 schreef oshiro het volgende:
Zo, ik had D. beloofd dat ik ook eens in BeF zou kijken. Bij deze verblijd ik u allen dan ook met mijn aanwezigheid.
David, donderdag een bittergarnituurtje?
Mkay.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als 't maar geen Hollandia is, zie je topic..
Tsjang Hue ni!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:17 schreef Mokster het volgende:
Hua!
D'as chinees ^^.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:16 schreef Misstique het volgende:
Ni hao.
Same difference.quote:
Ook geen valentijnskaart?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:niet eens een late verjaardagskaart
Aloha!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:17 schreef Mokster het volgende:
Hua!
Miekjequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:17 schreef Mokster het volgende:
Hua!
Je klinkt wanhopig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:niet eens een late verjaardagskaart
Dan tenminste wel een valentijns-pm? Zonder kan je écht hopeloos afschreven worden.quote:
Heb jij een PM dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan tenminste wel een valentijns-pm? Zonder kan je écht hopeloos afschreven worden.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan tenminste wel een valentijns-pm? Zonder kan je écht hopeloos afschreven worden.
Jippie!quote:
Zelfkennis is een groot goed, Miss.quote:
Oh well.. ik ben gewoon kansloos.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jippie!!
[..]
Zelfkennis is een groot goed, Miss.
Dat vroeg ik niet.quote:
Ik deed heulig niet eng!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je deed trouwens eng vannacht.
Nope.quote:
Wellus!quote:
Agossie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nope.
Niks.
Niet eens het jaarlijkse 'dansende pandabeer met een muziekje'- e-kaartje, wat mijn moeder me rond deze tijd nog wel eens wil sturen..
Geen idee, zit op text-only!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
De grote vraag is nu: heb je zelf wél wat gestuurd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nope.
Niks.
Niet eens het jaarlijkse 'dansende pandabeer met een muziekje'- e-kaartje, wat mijn moeder me rond deze tijd nog wel eens wil sturen..
En het biertje van Danny op Ibiza sponsoren? Nu-uh.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
De grote vraag is nu: heb je zelf wél wat gestuurd?
Ook geen dansende pandabeer met muziekje-ecard?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
En het biertje van Danny op Ibiza sponsoren? Nu-uh.
Sowieso, dat anoniem PM'en is één grote incrowd 'op verzenden drukken en giechelend f5'en of je envelopje al geel gaat kleuren'-festijn, en daar heb ik geen Valentijn voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |