andere games moet je leren waarderen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een online game.
Ach, uiteindelijk waren er ook ruim 25 goede games op de Cube. Nu is er precies 1 top game op de Wii. (Wii Sports is geen game).
Exite truck.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil een online game.
Ach, uiteindelijk waren er ook ruim 25 goede games op de Cube. Nu is er precies 1 top game op de Wii. (Wii Sports is geen game).
ET krijg geen online functionaliteit. Pokemon Battle revolution zal de eerste online game worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
Krijgt Excite Truck een goede online functie danAls ik zo eens snel Google dan kan ik daar weinig over terug vinden. Zou het spel wel veel leuker maken.
er is altijd nog een update mogelijk zou ook een leuke actie zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
Krijgt Excite Truck een goede online functie danAls ik zo eens snel Google dan kan ik daar weinig over terug vinden. Zou het spel wel veel leuker maken.
De Cube launch had iig Luigi's Mansion, een goede Monkey Ball en Waverace.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik geen enquete in te vullen om te zien dat er duidelijke verschillen zijn![]()
[..]
Waren die 25 goede games bij de launch van de Cube?
You thinkquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
dus mijn vraag mbt tot de 'stervende hoere kanker server' van nintendo zal vast wel afgewezen worden...
Zou het echt aan de server liggen of wellicht aan je eigen brakke netwerk setup?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
enquete kanaal.
update + downen duurde maar 15minuten deze keer
mja ik denk dat is lachen je kan je eigen polls versturen naar vrienden. mja nintendo moet het goed keuren.dus mijn vraag mbt tot de 'stervende hoere kanker server' van nintendo zal vast wel afgewezen worden...
Ligt aan hemzelf, ik heb ook alles binnen een minuut binnen ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Zou het echt aan de server liggen of wellicht aan je eigen brakke netwerk setup?
Ik heb alle updates tot nu toe binnen 1-2 minuten binnen, het kanaal zelf duurde nog geen minuut. Idem met VC games, mario loopt 3keer over het scherm en klaar. Deze update heb ik dan wel op een vroeg tijdstip binnengehaald, maar voor de rest doe ik het meestal op piektijden. Nooit problemen gehad.
15 minutenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
enquete kanaal.
update + downen duurde maar 15minuten deze keer
mja ik denk dat is lachen je kan je eigen polls versturen naar vrienden. mja nintendo moet het goed keuren.dus mijn vraag mbt tot de 'stervende hoere kanker server' van nintendo zal vast wel afgewezen worden...
Ach, wat dat betreft is het net seks: na de eerste keer valt het wel mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef speknek het volgende:
(alhoewel het wel popup-galore is)
En de Wii Launch Rayman, Zelda, en red steelquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Cube launch had iig Luigi's Mansion, een goede Monkey Ball en Waverace.
Ik heb nog helemaal niets aan indeling gedaan. Er zijn nog dermate weinig kanalen dat het niet echt uitmaakt of je het nou indeelt of niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:40 schreef chibibo het volgende:
Hebben jullie ook een eigen indeling gemaakt van alle kanalen?
Bij mij is de bovenste rij voor de spellen: Het disc channel, het demo channel dat er hopelijk ooit komt, en een of twee Virtual Console spellen die ik op dat moment regelmatig speel.
De tweede rij is voor de (semi-)nuttige kanalen: News, Forecast, Wii Shop en Internet.
De onderste rij is voor de "fun" kanalen: Mii, Photo en Everybody Votes.
Op het tweede scherm staan m'n overige Virtual Console spellen, gegroepeerd per console.
B+aquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef donderopman het volgende:
hoe kan je je kanalen sorteren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |