Nee hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar doesssssssssssss is Antilliaan![]()
Om Brian te pakken en op zijn plaats te zetten, maar later gaf hij aan Sylvia ook toe dat het een vrij domme actie van hem was. Als hij het etentje gewoon aan Bart had gegeven, had hij voor die 300 punten Nena bijvoorbeeld kunnen uitnodigen. Daar had hij Brian meer mee gehad.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
Heb alles bijgelezen, maar ik snap iets niet ???
Waarom heeft Huub tegen gestemd en Huub contactpunten aan Bart gegeven ??
Is het niet nu ineens omdat Huub wordt 'teruggepakt' met Hedda? Als (ex-)geliefden en familieleden er niet bij mogen worden betrokken waarom dan de moeder van Nathaniel door Huub erbij betrekken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is een bull-shit opmerking. Onderling manipuleren ze al genoeg, als de Redactie zich daar ook al mee gaat bemoeien , wat ze wel of niet mogen of moeten zeggen, hadden ze beter moeten screenen. Dit is gewoon zielig.
Maar hoezo om Brain te pakken ??? Dat stuk snap ik niet ??? Wil je het me uitleggen ???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om Brian te pakken en op zijn plaats te zetten, maar later gaf hij aan Sylvia ook toe dat het een vrij domme actie van hem was. Als hij het etentje gewoon aan Bart had gegeven, had hij voor die 300 punten Nena bijvoorbeeld kunnen uitnodigen. Daar had hij Brian meer mee gehad.
Hou toch op met je politieke correctheid.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja maar natuurlijk in mentaliteit wel andersgekleurd, ik geloof dat huub wel discrimineert als het hem uitkomt, huub is echt geen lieverdje hoor,![]()
Die lui zijn zo oer-fucking-dom, dat is echt niet te geloven. Ze zijn niet in staat op normale manier een gesprek te voeren, en 'onthouden' alleen datgene dat later eventueel nog eens in hun straatje te pas kan komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaajen snapt er weer helemaal nix van, Huub had het over afkomst in de zin van opvoeding, legde dat ook uit, voor het gemak vergeet Braaaaaajen dat maar ff![]()
![]()
Die masseuse is een lief, leuk, lekker ding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Die masseuse is best grappig.
Huub heeft er wel mee bereikt dat brian Bart niet helemal meer vertrouwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoezo om Brain te pakken ??? Dat stuk snap ik niet ??? Wil je het me uitleggen ???
Het is geloof ik niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoezo om Brain te pakken ??? Dat stuk snap ik niet ??? Wil je het me uitleggen ???
Hij heeft later ook toegegeven dat het niet zo'n slimme zet was, maar aan de andere kant heeft ie wrs nu wel Bart in zijn corner, dus al met al is het toch een slimme zet geweest (hopelijk)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
Heb alles bijgelezen, maar ik snap iets niet ???
Waarom heeft Huub tegen gestemd en Huub contactpunten aan Bart gegeven ??
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Is het niet beter om eerst een kwartier af te koelen als je uit de sauna komt?
Uit woede en onmacht iets roepen over iemands familie is nog altijd wat anders dan doelbewust en herhaaldelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Is het niet nu ineens omdat Huub wordt 'teruggepakt' met Hedda? Als (ex-)geliefden en familieleden er niet bij mogen worden betrokken waarom dan de moeder van Nathaniel door Huub erbij betrekken?
Maar als hij ja had gezegd dan was het etentje toch ook naar Bart gegaan ???? Ik ben echt de kluts kwijtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft later ook toegegeven dat het niet zo'n slimme zet was, maar aan de andere kant heeft ie wrs nu wel Bart in zijn corner, dus al met al is het toch een slimme zet geweest (hopelijk)
Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat dat achter de schermen gebeurd, dus buiten beeld, dat zou niet mogen, mijns inziens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Is het niet nu ineens omdat Huub wordt 'teruggepakt' met Hedda? Als (ex-)geliefden en familieleden er niet bij mogen worden betrokken waarom dan de moeder van Nathaniel door Huub erbij betrekken?
Lief Zussie, dat heeft Huub ook toegegeven dat dat niet slim was, maar toen was het kwaad al geschiedt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar als hij ja had gezegd dan was het etentje toch ook naar Bart gegaan ???? Ik ben echt de kluts kwijt
Ik zou het meer 'in zijn eigen straatje draaien' willen noemen. Dat flikt die gast wel vaker. Hij laat de details die hij niet als relevant ziet, weg, fokt daarna eerst zichzelf op, en probeert dan de anderen te overtuigen van zijn gelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaajen snapt er weer helemaal nix van, Huub had het over afkomst in de zin van opvoeding, legde dat ook uit, voor het gemak vergeet Braaaaaajen dat maar ff![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |