abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:00:13 #101
144250 doesss
Show me the money
pi_46255245
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is je misschien ontgaan, maar doesssssssssssss is Antilliaan
Nee hoor
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_46255249
ik heb een idee! 1 stream op "achter"
pi_46255257
Huub is een hoerenloper...Hedda laat zich hoeren.
Brian is goed bezig, en zegt dat hij Hedda wil laten komen om d'r ff uit te wonen. Met andere woorden, Brian zegt dat Hedda een hoer is. Nathanael zei het al een tijdje...en Brian neemt gewoon z'n stokje over.

Brian is lekker huub aan het voeren, tijd zal leren hoe lang het duurd tot kleine Huubje weer in brand vliegt.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:01:18 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46255265
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
Heb alles bijgelezen, maar ik snap iets niet ???

Waarom heeft Huub tegen gestemd en Huub contactpunten aan Bart gegeven ??
Om Brian te pakken en op zijn plaats te zetten, maar later gaf hij aan Sylvia ook toe dat het een vrij domme actie van hem was. Als hij het etentje gewoon aan Bart had gegeven, had hij voor die 300 punten Nena bijvoorbeeld kunnen uitnodigen. Daar had hij Brian meer mee gehad.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46255269
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is een bull-shit opmerking. Onderling manipuleren ze al genoeg, als de Redactie zich daar ook al mee gaat bemoeien , wat ze wel of niet mogen of moeten zeggen, hadden ze beter moeten screenen. Dit is gewoon zielig.
Is het niet nu ineens omdat Huub wordt 'teruggepakt' met Hedda? Als (ex-)geliefden en familieleden er niet bij mogen worden betrokken waarom dan de moeder van Nathaniel door Huub erbij betrekken?
pi_46255280
Meneer maakt zich niet druk om wat Huub zegt, jammer dat er biets anders uit zijn mond komt.
Goedemorgen :W
pi_46255287
Hahaha, gaat Brian het nou hebben over respect voor vrouwen?
pi_46255299
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Om Brian te pakken en op zijn plaats te zetten, maar later gaf hij aan Sylvia ook toe dat het een vrij domme actie van hem was. Als hij het etentje gewoon aan Bart had gegeven, had hij voor die 300 punten Nena bijvoorbeeld kunnen uitnodigen. Daar had hij Brian meer mee gehad.
Maar hoezo om Brain te pakken ??? Dat stuk snap ik niet ??? Wil je het me uitleggen ???
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:03:34 #109
144250 doesss
Show me the money
pi_46255300
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:48 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ja maar natuurlijk in mentaliteit wel andersgekleurd, ik geloof dat huub wel discrimineert als het hem uitkomt, huub is echt geen lieverdje hoor,
Hou toch op met je politieke correctheid.
Discussies doodslaan onder het mom "met jouw praat ik niet want jij discrimineert". Triest
Life is just a ride!
pi_46255313
Brain gooit het op discrimineerde tour. Terwijl Huub benadrukte dat het niet het geval is.
pi_46255332
Kan huub er wat aan doen dat de 2 walgelijkste bewoners toevallig een teintje hebben?

En wat is er in Godsnaam met Fok aan de hand!!!!!!!!!!!! Kan niet komen door drukte
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:06:37 #112
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46255335
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaajen snapt er weer helemaal nix van, Huub had het over afkomst in de zin van opvoeding, legde dat ook uit, voor het gemak vergeet Braaaaaajen dat maar ff
Die lui zijn zo oer-fucking-dom, dat is echt niet te geloven. Ze zijn niet in staat op normale manier een gesprek te voeren, en 'onthouden' alleen datgene dat later eventueel nog eens in hun straatje te pas kan komen.
Tijdens de ruzie tussen zdngmw en Amanda was ik zelfs op de hand van zdngmw. Wat dat betreft is de casting van Amanda dan wel weer geniaal, want haar doen en laten stelt zdngmw in een gunstig daglicht; ze is nu iig niet meer de allerdomste in het huis.

Ach, en die Brainless... Binnenkort gewoon eens even fijntjes over zijn moeder beginnen op een onbewaakt ogenblik. Brainless zelf is wat dat betreft bij Huub de grens van het niet gebruiken van familie en naasten allang overgegaan.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:06:38 #113
144250 doesss
Show me the money
pi_46255336
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Die masseuse is best grappig.
Die masseuse is een lief, leuk, lekker ding.
Prototype toppertje
Life is just a ride!
pi_46255344
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Maar hoezo om Brain te pakken ??? Dat stuk snap ik niet ??? Wil je het me uitleggen ???
Huub heeft er wel mee bereikt dat brian Bart niet helemal meer vertrouwd.
Dat het een stomme zet was om valentijnsbezoek voorbij te laten gaan heeft hij al toegegeven.
pi_46255345
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het is geloof ik niet uit te leggen.
Het was gewoon een slechte actie.
Overigens heeft Amanda nu echt Natasia als beschermvrouwe ingeruild voor Brian
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 12:08:01 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_46255354
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
Heb alles bijgelezen, maar ik snap iets niet ???

Waarom heeft Huub tegen gestemd en Huub contactpunten aan Bart gegeven ??
Hij heeft later ook toegegeven dat het niet zo'n slimme zet was, maar aan de andere kant heeft ie wrs nu wel Bart in zijn corner, dus al met al is het toch een slimme zet geweest (hopelijk)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46255358
Is het niet beter om eerst een kwartier af te koelen als je uit de sauna komt?
pi_46255363
Fok
pi_46255366
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Is het niet beter om eerst een kwartier af te koelen als je uit de sauna komt?
Ja.
pi_46255371
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Is het niet nu ineens omdat Huub wordt 'teruggepakt' met Hedda? Als (ex-)geliefden en familieleden er niet bij mogen worden betrokken waarom dan de moeder van Nathaniel door Huub erbij betrekken?
Uit woede en onmacht iets roepen over iemands familie is nog altijd wat anders dan doelbewust en herhaaldelijk.
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46255374
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij heeft later ook toegegeven dat het niet zo'n slimme zet was, maar aan de andere kant heeft ie wrs nu wel Bart in zijn corner, dus al met al is het toch een slimme zet geweest (hopelijk)
Maar als hij ja had gezegd dan was het etentje toch ook naar Bart gegaan ???? Ik ben echt de kluts kwijt
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 12:10:32 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_46255378
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat dat achter de schermen gebeurd, dus buiten beeld, dat zou niet mogen, mijns inziens.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 12:14:47 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_46255435
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Maar als hij ja had gezegd dan was het etentje toch ook naar Bart gegaan ???? Ik ben echt de kluts kwijt
Lief Zussie, dat heeft Huub ook toegegeven dat dat niet slim was, maar toen was het kwaad al geschiedt.
― Mark Twain
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:17:51 #124
166852 waldorfsalad
Casual Observer
pi_46255465
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaajen snapt er weer helemaal nix van, Huub had het over afkomst in de zin van opvoeding, legde dat ook uit, voor het gemak vergeet Braaaaaajen dat maar ff
Ik zou het meer 'in zijn eigen straatje draaien' willen noemen. Dat flikt die gast wel vaker. Hij laat de details die hij niet als relevant ziet, weg, fokt daarna eerst zichzelf op, en probeert dan de anderen te overtuigen van zijn gelijk.

Brian is een eng, heel eng, heel erg eng mannetje. Hij weet het alleen zelf nog niet.
pi_46255478
bedankt voor het linkje naar het filmpje, heb alleen spijt dat ik er om gevraagd heb ..... ik word echt zoooooo misselijk van die natasia, alleen haar stem al BLEEGH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')