Hij weet ook wat er in de Koran staat en doet er iets aan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is zeker Joods ... de uitzending is moeilijk te vinden..
hij weet wat er in de Talmoed staat maar weigert er iets aan te doen.
Dat dit lichtjes naar antisemitisme riekt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef Meki het volgende:
Wat bedoel je ?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij weet ook wat er in de Koran staat en doet er iets aan!
Jawel, hij roept moslims op om de Koran te verscheuren. Behalve dan bij enkele Ayaan Hirshi Ali klonen zal zijn oproep echter niet veel gehoor krijgen. Het heeft ook geen zin om zo'n oproep te doen. Puur populistische poeppraat. De lieve moslims schieten er niets mee op en de kwaadaardige moslims gaan echt niet ineens naar clown Geert luisteren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij weet ook wat er in de Koran staat en doet er iets aan!
Noem er eens een paar, ik ken het niet uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:03 schreef Meki het volgende:
[..]
In de Talmoed staan er tientallen keren erger dan wat er in de Koran staat.
dankzij Talmoedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat dit lichtjes naar antisemitisme riekt.
Eensch, zijn oproep is dan ook provocerend. Mijn antwoord was dan ook specifiek aan Meki's vraag gericht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jawel, hij roept moslims op om de Koran te verscheuren. Behalve dan bij enkele Ayaan Hirshi Ali klonen zal zijn oproep echter niet veel gehoor krijgen. Het heeft ook geen zin om zo'n oproep te doen. Puur populistische poeppraat. De lieve moslims schieten er niets mee op en de kwaadaardige moslims gaan echt niet ineens naar clown Geert luisteren.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Noem er eens een paar, ik ken het niet uit mijn hoofd.
het zou beter zijn als die boeken met rust worden gelaten .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eensch, zijn oproep is dan ook provocerend. Mijn antwoord was dan ook specifiek aan Meki's vraag gericht.
Ik zou beter oproepen dat hele boek eens te vergeten. Net als de bijbel en andere religieuze bullshit.
10 (of meer) maal nix ergs is nog altijd nix ergs.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:03 schreef Meki het volgende:
[..]
In de Talmoed staan er tientallen keren erger dan wat er in de Koran staat.
Inderdaad, dus moslims moeten eens ophouden met: "ja maar in de koran staat dit, dat, dit bla bla bla zus zo homo's....bla bla...varkens, bla dood".quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:07 schreef Meki het volgende:
[..]
het zou beter zijn als die boeken met rust worden gelaten .
Natuurlijk... ik neem allang afstand van die mensen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, dus moslims moeten eens ophouden met: "ja maar in de koran staat dit, dat, dit bla bla bla zus zo homo's....bla bla...varkens, bla dood".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mekkaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Israëliërs nemen jaarlijks deel aan een nationale pelgrimstocht naar het graf van Simon ben Yohai, om deze rabbijn te eren die gepleit heeft voor de uitroeiing van niet-Joden.(Joodse Pers,9 juni 1989, pag. 56B).
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mekka
Ik hoef hier niet veel woorden meer aan vuil te maken. Lees het en lees ook dat Mekka Verboten fuer Nicht-Moslims ist!![]()
Dat Wilders niet de boek Talmoed wilt veroordelen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef sjakiestorm het volgende:
quote:
Israëliërs nemen jaarlijks deel aan een nationale pelgrimstocht naar het graf van Simon ben Yohai, om deze rabbijn te eren die gepleit heeft voor de uitroeiing van niet-Joden.(Joodse Pers,9 juni 1989, pag. 56B).
Alle religie`s hebben fundamentalistische uitwassen, wat wil je hiermee zeggen?
Misschien heeft de maatschappij niet zo'n last van Joden in NL?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat Wilders niet de boek Talmoed wilt veroordelen...
dat ie met 2 maten meet
Nee zeker niet. zijn we Libanon nog vergetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien heeft de maatschappij niet zo'n last van Joden in NL?
Oh sorry, mijn fout, ik wist niet dat Libanon door NL geannexeerd was.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee zeker niet. zijn we Libanon nog vergeten
Ook daar dachten we een jaar of 65 geleden anders over in dit land. We hebben er geen last van omdat het nog maar zo weinig zijn, met dank aan haatpredikers als jij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien heeft de maatschappij niet zo'n last van Joden in NL?
wil je daarmee zeggen dat Wilders zijn gang door moet gaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:14 schreef sjakiestorm het volgende:
hoeveel problemen zijn er op dit moment met fundamentalistische joden in ons land???
volgens mij nul, in tegenstelling tot radicaliserende moslims.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |