Precies.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Het is zinloos om vanuit het nu terug te redeneren naar toen. In een tijd dat oorlog en veroveren de normaalste zaak van de wereld waren. Probleem is wel dat fundamentalisten teruggrijpen naar die tijd om hun daden te legitimeren.
Wilders is een van zijn geloof gevallen Katholiek, dat hij sympathie heeft voor Israel betekent niet dat hij Jood is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef Meki het volgende:
Wilders vermeldt helemaal niks over zijn heilige boek Talmoed
Hij heeft het openbaar gezegd in een tv-uitzendingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wilders is een van zijn geloof gevallen Katholiek, dat hij sympathie heeft voor Israel betekent niet dat hij Jood is.
Hij is een Limburger!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:40 schreef Meki het volgende:
Maar hij ontwijkt elke vraag over zijn afkomst.
quote:
Afkomst heeft weinig te maken met religie. Ieder zelfdenkend wezen zal zijn afkomst niet gebruiken als argument om een religie aan te hangen. Wilders is een weldenkend wezen. Ik weet niet of hij een religie aanhangt, maar ik ga ervan uit van niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:43 schreef Meki het volgende:
[..]
zijn afkomst / zijn geloof
weigert ie te vertellen
Maar een keer deed ie het toch ik dacht op een Israelische tv zender of iets anders
That's uncalled for.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef Meki het volgende:
Wilders vermeldt helemaal niks over zijn heilige boek Talmoed
Zijn achtergrond is dus Katholiek flapdrol, hebben we het niet al eens erover gehad dat je niet meer zomaar alles moet geloven?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:43 schreef Meki het volgende:
[..]
zijn afkomst / zijn geloof
weigert ie te vertellen
Maar een keer deed ie het toch ik dacht op een Israelische tv zender of iets anders
Geloof jij Geert Wildersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zijn achtergrond is dus Katholiek flapdrol, hebben we het niet al eens erover gehad dat je niet meer zomaar alles moet geloven?
Geloof jij jezelf? Bij alles wat je tegenstaat roep je dat die persoon van Joodse afkomst is...quote:
Nee Geert wilders heeft het zelf toegegeven...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Geloof jij jezelf? Bij alles wat je tegenstaat roep je dat die persoon van Joodse afkomst is...![]()
Ik ken niet zoveel in Venlo geboren Joden uit Katholieke gezinnenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel in Venlo geboren Joden uit Katholieke gezinnen![]()
Dat hij naar Israel gaat betekent niet meteen dat hij Jood is. Als een Christelijke politicus met zijn vrouw een moskee bezoekt, die uit beleefdheid een hoofddoek draagt is het dan een Moslim?
En al was hij tot het Jodendom bekeerd, waarom zou hij zich schamen? Waarom zou hij het niet gewoon vertellen?
Waarom? We wachten trouwens nog op je bron.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:58 schreef Meki het volgende:
Als ie het zou vertellen dan zou ie veel steun verliezen
Hij is zeker Joods ... de uitzending is moeilijk te vinden..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik geloof Wilders. Zijn boek is heilig!
Wilders Hakbar!
Sorry, liet mij even gaan. Wilders geeft een mening, who cares wat zijn religieuze achtergrond is, als daar al sprake van is.
voor de volgende redenenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom? We wachten trouwens nog op je bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |