| BRIMINGHAM | dinsdag 13 februari 2007 @ 00:29 |
| Je koopt van een overleden eigenaar een landhuis in Portugal, met alles erop en eraan: http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=6829 Hiermee zullen de klassiekers van nu geen enkele waarde meer hebben | |
| Alexxxxx | dinsdag 13 februari 2007 @ 02:02 |
| TT maar even aangepast, wat duidelijker, en ik spuit alleen bij welgevromde vrouwen ( Maar wat een vondst wat een vondst Wel grappig dat de oude portugese kentekens bijna hetzlefde zijn als de oude Nederlandse kentekens Maar als het aan mij ligt laat ik ook zoiets als erfenis achter ja | |
| Bushmaster | dinsdag 13 februari 2007 @ 03:40 |
| Wow vet spul hier! Ik zag al wat Alfa's, Mercedessen, rare Fiats, Volkswagen Carman's, Wolsleys, kevers, 1932 gangsta cars, Pontiacs, Porsches.... ongelofelijk. Een keer daar rondlopen zou al een genoegen zijn. | |
| Muck | dinsdag 13 februari 2007 @ 04:10 |
| ongelofelijk zeg! | |
| dvr | dinsdag 13 februari 2007 @ 04:34 |
| Wat een verhaal! En wat zonde dat die oude eigenaar destijds niet even een zeiltje over die wagens heeft gelegd.. | |
| glasbak | dinsdag 13 februari 2007 @ 04:53 |
| Hoeveel zijn het er ? En zal de huidige eigenaar er eentje missen als je die stikum uit z;n schuurtje haalt ? | |
| MeerZienDanAnders | dinsdag 13 februari 2007 @ 05:47 |
| WTF! Zelfs met roest nog een fortuin waard wed ik | |
| BRIMINGHAM | dinsdag 13 februari 2007 @ 10:10 |
| Jay Leno heeft zoiets ook aangetroffen, maar dan in een wat kleinere vorm. Zulke schatten bestaan dus nog! | |
| Rewimo | dinsdag 13 februari 2007 @ 10:25 |
| En dit was bij de koop inbegrepen? Wauw! | |
| Barcaconia | dinsdag 13 februari 2007 @ 10:49 |
quote:Die rijden daar nogsteeds veel rond, het schijnt zelfs dat er een vracht van onze voorraad blauwe platen met drukletters naar die kant gegaan is toen wij gele platen kregen, of dat waar is weet ik niet. | |
| Jofunu-kun | dinsdag 13 februari 2007 @ 11:10 |
| Man, sommigen zien er nog wel rijdbaar uit... | |
| _Led_ | dinsdag 13 februari 2007 @ 11:12 |
| Bizar, het is meer een fabriekshal dan een schuur. In ieder geval niet een 'gebouwtje' dat je eventjes 40 jaar over het hoofd ziet. | |
| LENUS | dinsdag 13 februari 2007 @ 11:17 |
| Eeuwig zonde dat de eigenaar geen zeiltjes over die juweeltjes heeft gelegd. Daarbij denk ik dat er een vermogen geďnvesteerd moet worden om ze weer rijdend te krijgen | |
| DeBastaard | dinsdag 13 februari 2007 @ 12:18 |
quote:Maarrrrr dan heb je wel wát | |
| glasbak | dinsdag 13 februari 2007 @ 12:59 |
quote:Het was dan ook maar 15 jaar | |
| Saabmobiel | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:22 |
| nog een linkje: Barnfinds Edit: zelfde foto's | |
| eer-ik | dinsdag 13 februari 2007 @ 13:29 |
| tering, vet he. Vrij leip als je zoiets vind in een keer | |
| Oosthoek | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:04 |
| Ik zou absoluut gruwelijk blij zijn als ik erfgenaam was, maar dat is alleen omdat ik er van houd. Er zitten geen echt waardevolle klassiekers tussen, dus voor het geld hoef je het niet te doen. Zeker niet als je ook het landhuis hebt. Overigens hoeft het niet gruwelijk veel geld te kosten om ze weer op de weg te krijgen hoor. Nieuwe vloeistoffen, remmerij nakijken en bekijken of er niets is vastgeroest, dat is het zo'n beetje. Bovendien doet een goeie poetsbeurt echt wonderen. Mits er geen zure troep op die auto's is neergedaald hoef je niets over te spuiten. | |
| Klonk | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:05 |
| goedkoopje | |
| Big_Boss_Man | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:09 |
quote:precies, de nieuwe eigenaar is de komende jaren wel zoet met al 't stof onder de ruitenwissers uit te pulken | |
| Klonk | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:34 |
| bedankt voor de inspiratie: Stoffige surprise | |
| Rewimo | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:35 |
quote:Waarschijnlijk ook wel een bandje vervangen hier en daar | |
| LENUS | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:42 |
| Wel een natte droom voor iedere autoliefhebber. Je neemt ontslag bij je werkgever en je gaat met een paar goede vrienden naar Portugal. Je koopt een hele inventaris van een garage op en gaat lekker één voor één die auto's opknappen. | |
| BRIMINGHAM | dinsdag 13 februari 2007 @ 14:45 |
quote: [ Bericht 6% gewijzigd door BRIMINGHAM op 13-02-2007 14:52:28 ] | |
| GSi | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:46 |
| Nou, misschien 4 of 5 exlusieve modelletjes. De rest is eigenlijk een beetje mainstream oude rotzooi, waarvan er vroeger miljoenen van verkocht waren en waar en nu nog zat van rond rijden. Ik snap de ophef niet zo. | |
| Klonk | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:48 |
quote:mainstream ouwe rotzooi | |
| PeuRac | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:58 |
quote: Dit is echt een schat en t meeste lijkt niet teveel geleden te hebben van al dat stilstaan zo van de foto's (geen grote roest gaten). Hoewel waarschijnlijk alle rubbers en vloeistoffen vervangen moeten worden. En de bekleding zal ook niet helemaal goed meer zijn. Sommige auto's zullen uiteraard wel wat roest hebben. Maar met wat inversteren en tijd zal dat wel lukken, aangezien de auto's 'gratis' waren. | |
| GSi | dinsdag 13 februari 2007 @ 15:59 |
quote:Ah man, die overdreven reacties. Op een handje vol exclusieve modellen zijn het toch echt 13 in een dozijn klassiekers. Loop jij warm voor een Opel GT/Mini Cooper, bolhoed mercedessen, Volvo's, 240Z ? Zo bijzonder zijn die niet. Nou, ik allang niet meer. Pre-War Amerikaanse wagens zijn er ook nog zat. Misschien niet in Europa, maar in de US des te meer. Als die schuur nou eens vol zou staan met Gullwings e.d. dan mag je wat mij betreft wel hysterisch reageren, maar een schuur vol 13 in een dozijn klassiekertjes, kom op zeg. | |
| Klonk | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:08 |
| ja, ik loop warm voor dat soort auto's, en ik zie liever een schuur vol auto's die echt gebruikt zijn dan een of andere patjepeejer die een gull wing heeft en daar elke dag een stijve piemel van krijgt. de geschiedenis van auto's is meer dan alleen supercars. | |
| GSi | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:10 |
quote:Ik vind het ook wel leuk om te zien op zich, snap alleen de overdreven reacties niet zo. Er staat niet eens een Opel Manta tussen | |
| InTrePidIvity | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:28 |
| Wauw Dan word je toch ook gek, als je die deur open doet | |
| PeuRac | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:42 |
quote:Dan zou ik in mn broek pissen en schijten van schrik, daarna een paar uur vol verbazing rond lopen om helemaal hyper de rest van de week als een kip zonder kop rond te rennen | |
| LENUS | dinsdag 13 februari 2007 @ 16:57 |
quote: | |
| Dr_Flash | dinsdag 13 februari 2007 @ 17:06 |
| Die overleden eigenaar reďncarneert als Sultan van Brunei, wedden? | |
| PeuRac | dinsdag 13 februari 2007 @ 17:07 |
quote:Wat zou jij doen? Een schone broek aantrekken en dan die schat achterlaten? | |
| Tommy_Kuklinski | dinsdag 13 februari 2007 @ 17:26 |
| Ik vind alleen die 404 carbio wel aardig | |
| Oosthoek | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:03 |
quote:Ik ga met GSI mee. Erg leuke vondst en ontzettend cool, maar een schat is het absoluut niet. Als je nu een handjevol ouwe brikken koopt en die over 60 jaar uit een schuur trekt dan is het ook niet 'opeens' heel bijzonder hoor. Ook niet als daar toevallig een Porsche of een speciaal type Mini tussen zit. | |
| MaartenGrendel | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:21 |
| Gaaf hoor, vooral die oude racewagens, Zagato's en Alfa Bertone's. | |
| Zhukov | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:22 |
| Wow, die Alfa Giulia Sprint Speciale is echt super... Om zo'n auto toch eens te vinden!! Alfa Giulia SS, zonder stof | |
| Concordsky | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:23 |
| Ziet er gaaf uit al die klassiekers | |
| Jimmie | dinsdag 13 februari 2007 @ 18:58 |
| Staan genoeg auto's bij die 2e hands in goede staat in de buurt van een ton waard zijn en sommige zelfs meer waard dan dat. Toch een miljoentje of 5 in die schuur. | |
| PNG | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:38 |
| Klopt, en originele staat en lak, en in die staat veel van die dingen, droom voor elke restaurateur. | |
| PNG | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:45 |
| tGaat niet om de Kever of 956 of om de Gulia, tgaat bv om die oude racers en types die wij niet eens herkennen. Alles is te reviseren, waar het in de restauratie wereld om gaat is dat je echt bak nummer bij blok nummer, etc hebt, dat bepaald de waarde. | |
| Sapstengel | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:47 |
| Hij kan wel goed parkeren trouwens | |
| Hyperdude | dinsdag 13 februari 2007 @ 19:57 |
| Die Alfa SS uitvooeringen zijn ook beheurlijk prijzig. Maar hoe lang hebben die dingen daar zo gestaan? Motoren zitten vast, interieur vergaan/uitgedroogd. Alleen qua roest kan het wel eens meevallen, maar die Sud zal toch wel weer verroest zijn. | |
| lipje | dinsdag 13 februari 2007 @ 20:18 |
quote:Rare Fiats? nee man, fiat en Alfa bouwden vroeger alleen chassis+motor, carosserie werd veelal door een ander bedrijf gedaan Overigens was dit bij Ferrari ook zo. | |
| estranged | dinsdag 13 februari 2007 @ 20:26 |
| En waar zijn alle autosleuteltjes? | |
| Zhukov | dinsdag 13 februari 2007 @ 21:14 |
quote:Kijk, iemand die praktisch denkt!! | |
| xFriendx | dinsdag 13 februari 2007 @ 21:27 |
quote:Niet aanwezig, de hele boel is vast gejat en "hotwired". | |
| idiotforaliving | dinsdag 13 februari 2007 @ 21:44 |
| wow | |
| BladE-l----- | dinsdag 13 februari 2007 @ 21:55 |
quote:Jammer alleen dat de erfgenamen dat huis net verkocht hebben, waarschijnlijk inclusief wat er achter bleef. | |
| Geqxon | dinsdag 13 februari 2007 @ 22:13 |
quote:Idd, dit is gewoon de opslagplaats van Gone in 60 seconds | |
| vosss | woensdag 14 februari 2007 @ 13:54 |
quote:Die zou ik toch zeker een mooie auto nog cadeau doen. Hier mensen, een VW kever. Bedankt voor alles en tabee | |
| IJsmuts | woensdag 14 februari 2007 @ 14:10 |
| wat vet zeg maar wat is zoiets nou waard |