Die rijden daar nogsteeds veel rond, het schijnt zelfs dat er een vracht van onze voorraad blauwe platen met drukletters naar die kant gegaan is toen wij gele platen kregen, of dat waar is weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:02 schreef Alexxxxx het volgende:
TT maar even aangepast, wat duidelijker, en ik spuit alleen bij welgevromde vrouwen ()
Maar wat een vondst wat een vondst
Wel grappig dat de oude portugese kentekens bijna hetzlefde zijn als de oude Nederlandse kentekensOok blauw met witte tekens, en combinaties van letters en cijfers per twee gerangschikt
Maar als het aan mij ligt laat ik ook zoiets als erfenis achter ja![]()
Maarrrrr dan heb je wel wátquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:17 schreef LENUS het volgende:
Eeuwig zonde dat de eigenaar geen zeiltjes over die juweeltjes heeft gelegd. Daarbij denk ik dat er een vermogen geïnvesteerd moet worden om ze weer rijdend te krijgen
Het was dan ook maar 15 jaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:12 schreef L.Denninger het volgende:
Bizar, het is meer een fabriekshal dan een schuur.
In ieder geval niet een 'gebouwtje' dat je eventjes 40 jaar over het hoofd ziet.
precies, de nieuwe eigenaar is de komende jaren wel zoet met al 't stof onder de ruitenwissers uit te pulkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:34 schreef dvr het volgende:
Wat een verhaal! En wat zonde dat die oude eigenaar destijds niet even een zeiltje over die wagens heeft gelegd..
Waarschijnlijk ook wel een bandje vervangen hier en daarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou absoluut gruwelijk blij zijn als ik erfgenaam was, maar dat is alleen omdat ik er van houd. Er zitten geen echt waardevolle klassiekers tussen, dus voor het geld hoef je het niet te doen. Zeker niet als je ook het landhuis hebt.
Overigens hoeft het niet gruwelijk veel geld te kosten om ze weer op de weg te krijgen hoor. Nieuwe vloeistoffen, remmerij nakijken en bekijken of er niets is vastgeroest, dat is het zo'n beetje. Bovendien doet een goeie poetsbeurt echt wonderen. Mits er geen zure troep op die auto's is neergedaald hoef je niets over te spuiten.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:34 schreef Klonk het volgende:
bedankt voor de inspiratie: Stoffige surprise
mainstream ouwe rotzooiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:46 schreef GSi het volgende:
Nou, misschien 4 of 5 exlusieve modelletjes. De rest is eigenlijk een beetje mainstream oude rotzooi, waarvan er vroeger miljoenen van verkocht waren en waar en nu nog zat van rond rijden.
Ik snap de ophef niet zo.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:46 schreef GSi het volgende:
Nou, misschien 4 of 5 exlusieve modelletjes. De rest is eigenlijk een beetje mainstream oude rotzooi, waarvan er vroeger miljoenen van verkocht waren en waar en nu nog zat van rond rijden.
Ik snap de ophef niet zo.
Ah man, die overdreven reacties. Op een handje vol exclusieve modellen zijn het toch echt 13 in een dozijn klassiekers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
mainstream ouwe rotzooi, ik zou zeggen een cursusje autokennis zou geen kwaad kunnen voor je
![]()
Ik vind het ook wel leuk om te zien op zich, snap alleen de overdreven reacties niet zo. Er staat niet eens een Opel Manta tussenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef Klonk het volgende:
ja, ik loop warm voor dat soort auto's, en ik zie liever een schuur vol auto's die echt gebruikt zijn dan een of andere patjepeejer die een gull wing heeft en daar elke dag een stijve piemel van krijgt.
de geschiedenis van auto's is meer dan alleen supercars.
Dan zou ik in mn broek pissen en schijten van schrik, daarna een paar uur vol verbazing rond lopen om helemaal hyper de rest van de week als een kip zonder kop rond te rennenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wauw![]()
Dan word je toch ook gek, als je die deur open doet
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik in mn broek pissen en schijten van schrik, daarna een paar uur vol verbazing rond lopen met volgescheten broek om helemaal hyper de rest van de week als een kip zonder kop rond te rennen
Wat zou jij doen? Een schone broek aantrekken en dan die schat achterlaten?quote:
Ik ga met GSI mee. Erg leuke vondst en ontzettend cool, maar een schat is het absoluut niet. Als je nu een handjevol ouwe brikken koopt en die over 60 jaar uit een schuur trekt dan is het ook niet 'opeens' heel bijzonder hoor. Ook niet als daar toevallig een Porsche of een speciaal type Mini tussen zit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]die Mini is bijvoorbeeld een speciale uitvoering, de Alfa's zijn misschien wel van een 'normaal' model, maar weer met een aparte motor. Lancia en Porsche klinken nu misschien normaal, maar de auto's die daar staan zijn echt zeldzaam.
Dit is echt een schat en t meeste lijkt niet teveel geleden te hebben van al dat stilstaan zo van de foto's (geen grote roest gaten). Hoewel waarschijnlijk alle rubbers en vloeistoffen vervangen moeten worden. En de bekleding zal ook niet helemaal goed meer zijn. Sommige auto's zullen uiteraard wel wat roest hebben. Maar met wat inversteren en tijd zal dat wel lukken, aangezien de auto's 'gratis' waren.
Rare Fiats? nee man, fiat en Alfa bouwden vroeger alleen chassis+motor, carosserie werd veelal door een ander bedrijf gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 03:40 schreef Bushmaster het volgende:
Wow vet spul hier! Ik zag al wat Alfa's, Mercedessen, rare Fiats, Volkswagen Carman's, Wolsleys, kevers, 1932 gangsta cars, Pontiacs, Porsches.... ongelofelijk. Een keer daar rondlopen zou al een genoegen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |