ssssssssst, zet et maar in een spoiler!!, de stream loopt ong 1 minuut achter, dus ik wil et nog niet lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef leroytje het volgende:Iets wat live op tv is hoeft niet gespoilerd te worden neem ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e leg ook weer voor van GerwenSport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Daag, iets wat op tv (en niet op Sport 1) ga ik ook echt niet spoileren, dan moet je maar niet hier kijken.
Aaaah, weer een kenner.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
Dit kost 'm de partij.
Ik zeg toch niet dat ik een kenner benquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aaaah, weer een kenner.
Uiteraard is de kans groter dat hij verliest dan dat hij wint als hij achter staat.
Maar toch
Klopt helemaal, was ook niet speciaal tegen jou gericht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik een kenner ben. Maar idd was de kans vrij groot dat King gewoon z'n eigen set ging pakken.
Nu 2-2.
belachelijk inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
ZIjn echt weer van die rasechte domme hollanders die fluiten
T zijn meestal ook de Nederlanders die dat doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:57 schreef Jnk18 het volgende:
ja irritant... zielige mensen doen dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |