Wint die man weleens een partij?quote:Op maandag 12 februari 2007 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
vd Voort zou zichzelf trouwens eens moeten aanleren om minimaal tot 5 tellen tussen elke worp
Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:51 schreef calvobbes het volgende:
Grmbl
Het begint een beetje een blamage voor 'ons' te worden zo
gelukkig hebben we Van Gerwen nog die wat wint en Barney die Taylor verslaat, maar bovenal spannende wedstrijden. Maar het eindresultaat is chauvinistisch gezien bedroevend....
Misschien dat ik nog teveel terug denk aan het vorige MoD waar zowel Manley als Mardle niks hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat had je dan verwacht?
Klaassen raakt al maanden niks, evenals vd Voort. Scholten wint regelmatig op de pdc maar niet elke wedstrijd, dus zijn resultaten zijn ook niet verrassend. v. Gerwen heeft 2 uit 3 en presteert dus zoals je mag verwachten. Alleen van Barneveld met 1 uit 3 is aan de magere kant.
Kortom, ik had hooguit 2 punten meer ofzo verwacht maar geen schokkend ander resultaat
Klaassen komt ook wel weer terug hoor. Verder vind ik de opzet van het hele tournooi gewoon kut, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Klaassen raakt al maanden niks, evenals vd Voort. Scholten wint regelmatig op de pdc maar niet elke wedstrijd, dus zijn resultaten zijn ook niet verrassend. v. Gerwen heeft 2 uit 3 en presteert dus zoals je mag verwachten. Alleen van Barneveld met 1 uit 3 is aan de magere kant.
Kortom, ik had hooguit 2 punten meer ofzo verwacht maar geen schokkend ander resultaat
Wat vind je dan kut?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef Lennox het volgende:
Klaassen komt ook wel weer terug hoor. Verder vind ik de opzet van het hele tournooi gewoon kut, maar dat terzijde.
Deze manier is gewoon vuil. Ik vind een opzet waarbij het mogelijk is om door te verliezen er op vooruit te gaan per definitie een verkeerde opzet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat vind je dan kut?
Ik vind het juist wel leuk zo de twee landen tegen elkaar.
Poule systeem kennen we al en dat knock out gedoe van alle andere toernooien heb ik ook al gezien.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:17 schreef Lennox het volgende:
Knock out tournooien blijven gewoon het mooiste.
En waarom zou iemand express gaan verliezen dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef wdn het volgende:
Deze manier is gewoon vuil. Ik vind een opzet waarbij het mogelijk is om door te verliezen er op vooruit te gaan per definitie een verkeerde opzet.
Indien de eerste 2 Engelsen bekend zijn kunnen ze verliezen (van een ander dan Barney) om ervoor te zorgen dat Barney niet met zijn punten boven een andere Nederlander kan komen. Idem aan de kant van Taylor: indien de eerste 2 Nederlanders bekend zijn kunnen ze verliezen (van een ander dan Taylor) om ervoor te zorgen dat Taylor niet met zijn punten boven een andere Engelsman kan komen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:16 schreef calvobbes het volgende:
Overigens zijn de plannen voor de halve finale veranderd heb ik begrepen. De 2 beste Engelsen gaan tegen elkaar spelen en de 2 beste Nederlanders.
Op die manier is er altijd een Nederland - Engeland finale.
Stel Gerwen en Klaassen staan 1 en 2. Barney staat 3 met eenzelfde aantal punten maar minder legs ofzo. King en Lloyd staan 1 en 2 met veel punten meer dan de nummer 3 (ze zijn 'door' of mogen verliezen met 2 legs verschil ofzo). King moet tegen Gerwern en Lloyd tegen Klaassen. Indien Lloyd en King dus liever Gerwen en Klaassen door hebben kunnen ze dus zondermeer verliezen en Barney eruitkegelen. Als Barney ergens goed in is is het wel knock-out: gaat het erom dan staat hij er (dat geld ook wel voor Taylor trouwens).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En waarom zou iemand express gaan verliezen dan?
Ik snap niet goed wat er dan te winnen is.
Daarbij is het natuurlijk ook gewoon een toernooi voor de lol. Niet echt om punten te halen en uitvinden wie de beste darter is, zal toch ook niet lukken. Dat veranderd toch per dag.
Overigens zijn de plannen voor de halve finale veranderd heb ik begrepen. De 2 beste Engelsen gaan tegen elkaar spelen en de 2 beste Nederlanders.
Op die manier is er altijd een Nederland - Engeland finale.
Dan doe je double knock-out: 2x verliezen is weg; aan het eind spelen diegene die 0x (winnaars)en diegene die 1x (winnaar van de verliezers) hebben verloren een finale totdat er 1 is die niet 2x heeft verloren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef calvobbes het volgende:
Ow en bij een knock out systeem had dit toernooi dus maar een dag of 2 geduurd en hadden we niet zoveel verschillende partijen gezien.....
je moet dit ook niet met andere toernooien vergelijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:26 schreef Urquhart het volgende:
Het ontbreekt ook aan sfeer en spanning bij dit toernooi. Er lijkt vrij weinig op het spel te staan, en ook de zaal zelf vind ik nogal klinisch overkomen.
1 2 3 4 5 | Klaasen - Taylor 2 - 3 van Barneveld - Mardle 3 - 0 van Gerwen - King 3 - 2 van der Voort - Lloyd 1 - 3 |
Waar moet Klaasen van terugkomenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef Lennox het volgende:
[..]
Klaassen komt ook wel weer terug hoor. Verder vind ik de opzet van het hele tournooi gewoon kut, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |