ik kan me het niet indenken dat bart zo dom is om het vertrouwen in die 2 labiele konijnen te houdenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef Wireless het volgende:
[..]
Bart probeert Huub zover te krijgen om Sylvia eruit te stemmen en dan een maand later is Huub aan de beurt.
Zie iets eerder op de vorige paginaquote:Op maandag 12 februari 2007 18:50 schreef Gigageil het volgende:
Sorry, ik heb niet zo'n zin om alles terug te lezen (klikvinger), maar waar is Huub heen?![]()
Ok , bedanktquote:Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
Naar Rotterdam, examen maken (had ik hier ook gelezen).
ok , ook bedankt....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie iets eerder op de vorige pagina
Dan staat Huub alleen en stemmen ze hem er vlot uit.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt, want het is op zich totaal niet boeiend wat het publiek van je vindt. Het is geen big brother.
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef miesy het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen.
wat zij die michel ook alweer tegen bart over brian, dat hij hem weg wil stemmen?
Klopt, maar als Bart hem weet te overtuigen dat ze echt een pact hebben en Bart Huub er dus nooit uit zal stemmen, zal Huub zich nog steeds veilig wanen als hij Sylvia eruit heeft gestemd. Wat mij betreft heeft hij ook afgedaan als hij dat flikt, maar zoals gezegd zal dat hem niet veel boeien.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia is wel de enige die Huub binnen zal houden, dus als hij Sylvia laat vallen dan graaft hij niet alleen zijn eigen graf, hij gaat er ook vast inliggen. Bart, Brian, Natasia en Amanda gooien het wel dicht.
Ik dacht dat ze het alleen over Brian had, maar ik vond het ook moeilijk te verstaanquote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef Black_king het volgende:
Nataia was moeilijk te verstaan, maar ze wil volgens mij dat brian en Bart bij haar blijven.....
Ze zei ook dat ze in principe nog zes maanden zou blijven, maar desnoods blijft ze langer om Brian te stuenenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef Black_king het volgende:
Nataia was moeilijk te verstaan, maar ze wil volgens mij dat brian en Bart bij haar blijven.....
Je onderschat de spelvaardigheid van Huub behoorlijk.....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar als Bart hem weet te overtuigen dat ze echt een pact hebben en Bart Huub er dus nooit uit zal stemmen, zal Huub zich nog steeds veilig wanen als hij Sylvia eruit heeft gestemd. Wat mij betreft heeft hij ook afgedaan als hij dat flikt, maar zoals gezegd zal dat hem niet veel boeien.
Ja, logisch. Die twee zijn haar backup.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef Black_king het volgende:
Klopt. Ze noemde Bart niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het alleen over Brian had, maar ik vond het ook moeilijk te verstaan
Ik denk niet dat Huub Syl er uit gaat stemmen. Ook al zou hij het toegeven en zou er 'n stemming komen, zou me niets verbazen als ie 't op 't laatste moment niet doet.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef Wireless het volgende:
[..]
Bart probeert Huub zover te krijgen om Sylvia eruit te stemmen en dan een maand later is Huub aan de beurt.
En ze heeft angst voor Bart.....En ze ziet zo langzamerhand ook wel in dat Brian zijn gezonde verstand aan het verliezen is, nu hij Hedda wil gaan uitnodigen voor Valentijnsdag.....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Die twee zijn haar backup.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou ik zit klaar voor het voor-het-slapen-gaan-verhaaltje van tante Natas!
Ik onderschat Huub helemaal niet. Ik geloof ook niet echt dat hij er in trapt, maar je weet maar nooit. Hij is wel duidelijk zelf ook bezig om een goede band met Bart op te bouwen. Hij heeft gezien dat Bart wel te vertrouwen is en dat spreekt hem wel aan. Het kán gevaarlijk zijn voor Huub, maar ik neem aan dat hij wel slimmer is dan dat.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je onderschat de spelvaardigheid van Huub behoorlijk.....
Huub weet ook hoe Bart in elkaar zit. Hij geeft hem alleen een kans om slim te zijn, en de Nasty-side te verlaten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |