ik wil niet lullig doen maar ook Syl mag zich wel eens een nieuw kapsel aanmeten, ook dat ziet er niet uitquote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef schatje het volgende:
Let eens op die hairextensions van Amanda. Zo lelijk.
Ja, vaag....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef _Boo_ het volgende:
Waar is Bart?
Even naar 'achter' geroepenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef _Boo_ het volgende:
Waar is Bart?
Hoofd naar der lepel toe......quote:Op maandag 12 februari 2007 18:43 schreef bosb het volgende:
jezus die amanda kan echt niet eten. Schuift haar eten op een lepel met haar vingers........
yep, ben er erg nieuwsgierig naar en zeker na wie ze trekken. Misschien wordt het wel weer een heel apart kamp, zou zo maar kunnen volgens mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:41 schreef Cungy het volgende:
Maar gelukkig zijn er straks nog altijd de nieuwe bewoners !!!
En dan te bedenken dat ze daar echt uren per dag aan zit te klooije,quote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef schatje het volgende:
Let eens op die hairextensions van Amanda. Zo lelijk.
Bart probeert Huub zover te krijgen om Sylvia eruit te stemmen en dan een maand later is Huub aan de beurt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Taurus het volgende:
Ik snap de zorg niet, wat maakt 't nou uit dat Bart Huub zou bedonderen? Alsof Sylvia Huub er uit gaat stemmenNiks aan de hand dan toch?
![]()
dan moeten ze een ijzersterk kamp maken want als de huidige bezetting 1 kamp wordt, godallemachtig, hou je dan maar vast!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
yep, ben er erg nieuwsgierig naar en zeker na wie ze trekken. Misschien wordt het wel weer een heel apart kamp, zou zo maar kunnen volgens mij.
Niet echt, want het is op zich totaal niet boeiend wat het publiek van je vindt. Het is geen big brother.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:43 schreef Mika25 het volgende:
Kortom...als Huub Sylvia laat vallen graaft ie z`n eigen graf.
precies. in het huis boeit het totaal niet wat het publiek vindt. Voor de kijkcijfers is het wel enigszins van belang, maar ook daar merken ze in het huis niet zo heel veel van...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt, want het is op zich totaal niet boeiend wat het publiek van je vindt. Het is geen big brother.
In theory heb je gelijk, maar vergeet niet dat Huub zich erg laat leiden over hoe het publiek over hem denkt. Als hij Sylvia verraad en hij er achter komt dat z`n populariteit ingestort is, dan zal z`n zelfvertrouwen een enorme klap krijgen...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt, want het is op zich totaal niet boeiend wat het publiek van je vindt. Het is geen big brother.
Sylvia is wel de enige die Huub binnen zal houden, dus als hij Sylvia laat vallen dan graaft hij niet alleen zijn eigen graf, hij gaat er ook vast inliggen. Bart, Brian, Natasia en Amanda gooien het wel dicht.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
kan me niet voorstellen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
De sukkel.Jammer hoor, er zit zoveel meer in hem.
Naar Rotterdam, examen maken (had ik hier ook gelezen).quote:Op maandag 12 februari 2007 18:50 schreef Gigageil het volgende:
Sorry, ik heb niet zo'n zin om alles terug te lezen (klikvinger), maar waar is Huub heen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |