Nja, Dit lijkt er al meer op. Denk dat verder vragen te moeilijk wordt. In het kort:quote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Of de 'bestaande' heersende schrijvers.
Ik leer het nu, ligt voor mn neusquote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Nederlandse literatuurgeschiedenis is voor mij al weer meer dan 10 jaar geleden...
Succesquote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik leer het nu, ligt voor mn neus![]()
Binnenkort een mondeling over![]()
Samenvatting downloadenquote:
Dat zijn ze wél.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:42 schreef Der_Michael het volgende:
Zijn dat niet de red sox?
Niet bij onze leraar. Half uur mondeling en hij vraagt álles. We krijgen ook nog stencils, moeten boekverslagen kennen en ook nog interesse tonen, anders vindt hij het niks.quote:
Interesse tonen? Ook al vind je er geen reet aan? Had ie aan mijn een slechtequote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet bij onze leraar. Half uur mondeling en hij vraagt álles. We krijgen ook nog stencils, moeten boekverslagen kennen en ook nog interesse tonen, anders vindt hij het niks.
Dr zakken mensen op literatuur dankzij het mondeling.
Nah, als ie vraagt naar welk boek je het leukst vind, moet je dat 'fatsoenlijk' aan kunnen geven, en dergelijke dingen, anders heb je bij voorbaat al hooguit een zesje, als niet lager.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Interesse tonen? Ook al vind je er geen reet aan? Had ie aan mijn een slechte![]()
Wat een mafkees haha, maarja....Had altijd een hekel aan literatuur gebeuren. Ben niet iemand die 'verplicht' gaat lezenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nah, als ie vraagt naar welk boek je het leukst vind, moet je dat 'fatsoenlijk' aan kunnen geven, en dergelijke dingen, anders heb je bij voorbaat al hooguit een zesje, als niet lager.
Nopequote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef erkel het volgende:
Hockenheim en hij verving Damon Hill? (grote gok)
Schumacher kwam die race (in de Jordan) overigens niet verder dan de eerst bocht he? Maar de goede qualificatieplaats (zesde) zorgde ervoor dat hij gauw door Benetton werd ingelijfd.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef Der_Michael het volgende:
Zouden die goede man eigenlijk een bosje bloemen moeten sturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |