uuhuhuhhuhuhuhuhhuhuhuhhuhuhhuuu(Amanda lacht) is niet waar,ik heb het selluf gesien, ik stond ernaast.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft haar foto reportage gehad, ze heeft geneukt en ze heeft fysiek geweld gebruikt.
Het script van haar personage is op, ze heeft niks meer in te brengen.
Tot nooit meer ziens Amanda.![]()
Ik vind er weinig aan. Zeker als je haar met Nena vergelijkt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef Fiduci het volgende:
ik vind amanda toch een vreselijk lekker ding, zou er graag een avondje mee gaan stappen.. Kijk die billen toch eens
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
uuhuhuhhuhuhuhuhhuhuhuhhuhuhhuuu(Amanda lacht) is niet waar,ik heb het selluf gesien, ik stond ernaast.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: ik krijg de kriebels als Huub aan mijn spullen zit,
ze kunnen veel met mij doen, maar van mijn spullen blijven zij af,
en van mijn bontjas helemaal.
Ik heb de spullen van Huub ook niet uit mijzelf in de vijver weggegooid,
het was het idee van Eric.
.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: ik krijg de kriebels als Huub aan mijn spullen zit,
ze kunnen veel met mij doen, maar van mijn spullen blijven zij af,
en van mijn bontjas helemaal.
Ik heb de spullen van Huub ook niet uit mijzelf in de vijver weggegooid,
het was het idee van Eric.
.
gelul, selectief geheugen.........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:06 schreef milk-shake het volgende:
![]()
je ziet wat voor iemand het is ...na gisteravond ............alles en iedereen heeft ze gezoend.....en ze weet van niks hahahahahahah
![]()
Buiten dat het hele programma gewoon niet spoort (maar wel leuk is om over te roddelen tijdens het etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Opgeduveld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dg
OMG en dan blijkt Amanda strax een whiplash te hebben van die dekbed-wegtrek-actie van Brian..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nekpijn)
Amanda: Mijn nekpijn is niet minder geworden, Huub heeft
gemasseerd, maar het is alleen maar erger geworden.
Natasia: Je moet je ook niet door Huub laten masseren, dan vraag je erom,
maar ik denk dat de nekpijn komt doordat jij vandaag geen BH droeg.
ja idd, denk ff terug aan big brother I en de reacties die dat toen teweeg brachtquote:Ik vind het bizar hoe die lui sexueel met elkaar omgaan daar
OMG hilarisch dit, alsof je nekklachten zou kunnen krijgen van ballonnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nekpijn)
Amanda: Mijn nekpijn is niet minder geworden, Huub heeft
gemasseerd, maar het is alleen maar erger geworden.
Natasia: Je moet je ook niet door Huub laten masseren, dan vraag je erom,
maar ik denk dat de nekpijn komt doordat jij vandaag geen BH droeg.
.
Nee ze moet het nog gaan doen met Hupert, maar dat zal niet al te lang op zich laten wachtenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:37 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft ze et nou ook met huub gedaan dan?
Ik kijk het veel te weinig, tot mijn spijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |