Dat is dat ding waar ik het gisteren/laatst over had.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:18 schreef FlowDesign het volgende:
Ook niet relaxt, een gezamenlijk balkon voor 4 appartementen dat grenst aan je slaapkamer
http://www.huis-o-theek.nl/Aanbod/Gekozenhuis.asp?pID=25500
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar zit wellicht ook wel wat in. Maar ik hoor het ook van andere starters in het complex. Dat ze het eerste jaar/ 2de jaar heel krap zitten en het daarna weer "leuk" wordt.
dus even in je blote dinges op het balkon staan is er niet bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:18 schreef FlowDesign het volgende:
Ook niet relaxt, een gezamenlijk balkon voor 4 appartementen dat grenst aan je slaapkamer
http://www.huis-o-theek.nl/Aanbod/Gekozenhuis.asp?pID=25500
moet je daar wel willen wonen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dit dan, best betaalbaar, zelfs voor Flow
clique
Voor 113 k moet je niet te veel verwachten hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je daar wel willen wonen...
beetje troosteloze flatjes. wel dicht bij een kinderboerderij..
eendjes voeren![]()
Wat ik aan jou vroeg ja, op de geldropsewegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is dat ding waar ik het gisteren/laatst over had.
ik las pielemuispadquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Sint Plechelmuspad geen optie?
Oh mensen, op dit zeer betaalbare startershuis moet je echt even klikken![]()
mooooi!
Ja maar ben op m'n werkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus even in je blote dinges op het balkon staan is er niet bij
Link gezien van 11:30 uur?
bloot hoofd: 180 mb (1:18u)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar ben op m'n werk
Hoeveel MB issie?![]()
Downloadingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
bloot hoofd: 180 mb (1:18u)
ik dinges alles op 320, 128 geeft een te plat geluid..
Joh, flats zijn inderdaad voor paupers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef FlowDesign het volgende:
Flats![]()
Maar ik wil iets huren, niet direct kopen want ik weet helemaal niet of ik in Eindhoven blijf.![]()
Welk deel van "huren" begrijp je niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, flats zijn inderdaad voor paupers.
Misschien kun je gaan samenwonen met X![]()
Of verhuizen:
Betaalbaar huis 1
betaalbaar huis 2
Ik denk dat Flow mijn "flat" niet als "flat" zietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of verhuizen:
Betaalbaar huis 1
betaalbaar huis 2
Nee okee, maar een heel huis huren zal ook nog een probleem worden denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welk deel van "huren" begrijp je niet?![]()
Ik vind een flat gewoon niet leuk![]()
Waar is dat?quote:Auto botst op trein in Eindhoven
Uitgegeven: 13 februari 2007 14:37
Laatst gewijzigd: 13 februari 2007 14:45
EINDHOVEN - Op een spoorwegovergang in de Loostraat in Eindhoven is dinsdagmiddag een auto door een trein geschept. Over het aantal slachtoffers is nog niets bekend.
Er is een traumahelikopter ter plekke, meldde een woordvoerder van de politie.
Bij mijn ouders achterquote:
Samenwonen met Xquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of verhuizen:
Betaalbaar huis 1
betaalbaar huis 2
Je kunt beter melden wanneer er niemand onder de trein ligt daar..tis daar idd best druk met treinkoppersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mijn ouders achter
Ik liet altijd de hond uit daar. Richting het oude kamp van Tongelre
De meesten komen daar overigens opzettelijk onder de trein.
correctemundoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat Flow mijn "flat" niet als "flat" ziet.
Van die gruwelijk massale dingen met 10 verdiepingen heb ik ook nix.
Of het moet iets als de Regent zijn met als randvoorwaarde dat je dan op de bovenste verdieping zit. Mooie uitzichten zijn tof.
en we hebben ook een springerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://www.ceejee.nl/meldingen
Okee, dus dan heb jij het over echte galerijflats.quote:
Jouw familie komt wel allemaal erg gruwelijk aan z'n eindequote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je kunt beter melden wanneer er niemand onder de trein ligt daar..tis daar idd best druk met treinkoppers
ben in tongelre ook al es 2 achterneven verloren. (remmen zonder remmen te hebben op de brommert)
tis dat ik al weet hoe dat eruit ziet anders ging ik kijkenquote:
sommigen in mijn familie verdienen niet beter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw familie komt wel allemaal erg gruwelijk aan z'n einde
* herinnert zich verhaal van klein meisje op speelraket*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
sommigen in mijn familie verdienen niet beter.
esther was een uitzondering daarop.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
* herinnert zich verhaal van klein meisje op speelraket*
Pisanostraatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Flats kill. Het is daar nog net geen Uilenstede.
zie ook het huuske van will smith in de nieuwe veronicagids.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
koddig huisje
okkeokkeokke!
Dees wil ik![]()
Ik heb geen gratis veronicagids genomenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie ook het huuske van will smith in de nieuwe veronicagids.
heel eh.. krapjes..
die flats zitten vol met debielen...quote:
ohquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen gratis veronicagids genomen
De enige persoon die ik daar ooit heb gekend was zwaar schizofreen, dus jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
die flats zitten vol met debielen...
ik heb er ook es gewoond, maar dat was dan wel een goede flat
Gelukkig, ze hebben wel ISDN in dat huis van 6,4 miljoenquote:- Verdieping: hal, toilet, royale (werk-)kamer met schouw, masterbedroom met zeer fraaie badkamer en-suite en eigen kleedkamer, 2 slaapkamers met ieder een eigen badkamer. Diverse kamers hebben toegang tot een balkon met prachtig uitzicht.
De gehele begane grond is voorzien van een prachtige marmeren vloer. Uiteraard is de woning voorzien van een hoogwaardig beveiligingssysteem, airconditioning, geïntegreerde geluids- en t.v. installatie, ISDN, etc.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig, ze hebben wel ISDN in dat huis van 6,4 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |