misschienquote:Op maandag 12 februari 2007 21:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Doen jullie trouwens iets aan Valentijnsdag
Ik moet zeggen dat er wel meer sites slecht bereikbaar waren gisteravond.quote:
Je bent behoorlijk luxe studentenkamers gewendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:44 schreef FlowDesign het volgende:
Alsof iemand hier 119.500 Euro k.k. voor neer gaat tellen
Tis gewoon een studentenkamer
http://www.huis-o-theek.nl/Aanbod/Gekozenhuis.asp?pID=33679
Een beetje? Mijn studentenkamer was ruimer, die had alleen geen eigen keukenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk luxe studentenkamers gewend.
Maar tis idd beetje belachelijk. Voor dat geld kocht je een kleine 5 á 10 jaar geleden nog een ruime 1 gezinswoning in een nette wijk (Acht).
Ah, daaaaarom maakten ze zich zo druk om die 2 verdwenen koters.quote:San Fu Maltha is de grootste filmproducent van Nederland. Hij was onder meer verantwoordelijk voor hitfilms als Zwartboek, Vet hard!, In Oranje en Phileine zegt sorry.
En geen eigen "huisnummer" en geen eigen badkamer/wc en geen fatsoenlijke isolatie wat buren geluid betreft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een beetje? Mijn studentenkamer was ruimer, die had alleen geen eigen keuken
Nee maar toch, 120.000 is rijkelijk veel geld voor een royale slaapkamer, want meer is het niet. Ondanks dat je je huisnummer niet met een paar mensen hoeft te delen. Zeker als je ziet dat je voor 20-30k meer gewoon een tweekamerappartement koopt met balkon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En geen eigen "huisnummer" en geen eigen badkamer/wc en geen fatsoenlijke isolatie wat buren geluid betreft.
Hey, ik zeg toch dat de prijs belachelijk isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar toch, 120.000 is rijkelijk veel geld voor een royale slaapkamer, want meer is het niet. Ondanks dat je je huisnummer niet met een paar mensen hoeft te delen. Zeker als je ziet dat je voor 20-30k meer gewoon een tweekamerappartement koopt met balkon.
Dan woon je in een container jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wie heeft het dan over een "gemiddelde" studentenkamer?
Tis geen gemiddelde studentenkamer. Maar het is wel een studentenkamer.
In de grotere steden hebben ze veel van dit soort complexen staan voor studenten, blokken met 500 van dergelijke hokjes. Betaal je inclusief een eurootje of 400 huur voor.
Valentijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:01 schreef febster het volgende:
Ingrid, de helft gaat hier niet vertellen wat ze doen met valetijn, zijn allemaal meelezende stelletjes
Nee, ik bedoel echt letterlijk wat je op het linkje van Flow ziet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan woon je in een container ja.
Gehuisvestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Valentijn. Dat is een directe killer voor de schamele hoeveelheid romantiek dat zich in mij heeft huis gevest (is dat ABN?).
Ik heb een hoop studentenkamers gezien en in deze vorm 1 keer in Utrecht. Dat was een voormalig bejaardentehuis met een keukenblokje (zonder oven of kookplaat) een badkamertje en de slaapkamer á 16m2.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt letterlijk wat je op het linkje van Flow ziet.
Ben er vaak genoeg geweest in Den Haag en Groningen.
Ja, daar kan ik niks aan doen natuurlijk dat je zoiets nog nooit eerder hebt gezienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb een hoop studentenkamers gezien en in deze vorm 1 keer in Utrecht. Dat was een voormalig bejaardentehuis met een keukenblokje (zonder oven of kookplaat) een badkamertje en de slaapkamer á 16m2.
dat ze dat überhaupt (duits!) een balkon durven noemenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en een "Frans balkon"
Klinkt zo sjiek, en het is in feite gewoon een deur met een hek er voor
Tsja, als je met je stoel recht voor de deuropening gaat zitten en je kijkt niet naar links of rechts kun je best een balkon-illusie creeerenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ze dat überhaupt (duits!) een balkon durven noemen
zodra je er wil bbqjen is je illusie zo voorbij..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, als je met je stoel recht voor de deuropening gaat zitten en je kijkt niet naar links of rechts kun je best een balkon-illusie creeeren
Hij is toch nog hard?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zelf spuitklaar maken is hartstikke mooi alleen garantie op het spuitwerk krijg je hierdoor niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |