moet toegeven dat prg nog nooit te hebben gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij pimpmyride is het een latino
Beterschapquote:Op maandag 12 februari 2007 16:08 schreef FUFR het volgende:
ik ga sporten, wismieluk
moet je mijn auto eens van dichtbij bekijken...ff kijken of je het aantal verschillende kleuren rood kunt tellenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, je laat em dus niet helemaal spuiten. Anders ist nml. wel zonde om em rood te spuiten. Blijf je dat gezeik met verkleurende lak houden. Maar tis dus dat krasje en je nieuwe plastic.
Jij kapitalist.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je mijn auto eens van dichtbij bekijken...ff kijken of je het aantal verschillende kleuren rood kunt tellen
helaas heb ik geen geld om de hele auto in een mooie andere kleur te spuiten....voor alleen een bumpertje spuiten vragen ze al 200 euro
eind van de maand hou ik geen rooie cent meer overquote:
Communist dusquote:Op maandag 12 februari 2007 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eind van de maand hou ik geen rooie cent meer over
Jij bent toch iemand met alleen maar rooi geld?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geloof er niets van.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb echt hárd gewerkt vandaag.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En als je hem zelf stript en spuitklaar maakt? (evt zonder bonnetjequote:Op maandag 12 februari 2007 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je mijn auto eens van dichtbij bekijken...ff kijken of je het aantal verschillende kleuren rood kunt tellen
helaas heb ik geen geld om de hele auto in een mooie andere kleur te spuiten....voor alleen een bumpertje spuiten vragen ze al 200 euro
snap ook wel dat ik voor 1000 euro mijn hele auto gespoten kan hebben...het moet alleen ook wel GOED werk zijn en geen snel afgeraggeld spuitwerk ergens vanuit een tochtige schuurquote:Op maandag 12 februari 2007 16:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je hem zelf stript en spuitklaar maakt? (evt zonder bonnetje)
Mijn auto kon destijds voor ¤ 400,- helemaal gespoten worden
Streep eens alle studies die sowieso geen optie zijn ivm. gekozen profiel of wat je absoluut niet trekt wegquote:Op maandag 12 februari 2007 18:08 schreef gurlie het volgende:
*worstelt door een groot aanbod aan studies
Same old story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |