mijn zus, ik doe niks met kampersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent wel bekend met het buurtje daar ofnie?
we zien de foto's graag tegemoetquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:40 schreef gr8w8 het volgende:
Valentijsdag: we krijgen een 20-jarige secretaresse.
a2, rondweg...alles vol..quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
Okke probeert al een uur om de A2 op te komen
Wel 1 dodequote:A2 dicht door dodelijk ongeval
Uitgegeven: 14 februari 2007 06:38
Laatst gewijzigd: 14 februari 2007 07:59
EINDHOVEN - De A2 tussen Eindhoven en Maastricht is tussen dinsdagavond en woensdagochtend afgesloten geweest als gevolg van een ongeval met een tankwagen. De weg werd rond kwart voor acht weer vrijgegeven.
Het ongeval vond dinsdagavond rond tien uur plaats tussen knooppunt De Hogt en knooppunt Batadorp. De vrachtwagen raakte in botsing met een personenauto waarna het voertuig kantelde. De chauffeur van de vrachtwagen, van wie de identiteit nog niet bekend is, kwam daardoor om het leven. De 21-jarige bestuurder van de personenauto bleef ongedeerd.
Zuurstof
De vrachtwagen vervoerde vloeibaar zuurstof. De tank raakte niet beschadigd door het ongeval, maar moest wel worden leeggepompt.
De A2 tussen Maastricht en Eindhoven werd in beide richtingen afgesloten en het verkeer werd omgeleid. Dat leidde woensdagochtend, met name tussen Valkenswaard en Eindhoven Airport, tot lange files.
De onze gaat wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:40 schreef gr8w8 het volgende:
Valentijsdag: we krijgen een 20-jarige secretaresse.
Een collega van me heeft er 50 minuten over gedaan om van de kazerne op airport te komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:49 schreef bleiblei het volgende:
Overigens staat er op de A4 tussen Adam en D Haag en op de A6 tussen Lelystad en dat knooppunt richting A1 en op de A1 van Amersfoort naar Adam ook giga files.
Ik/wij kwam gisteravond vanuit Utrecht, wilde de randweg opdraaien, die 270 graden bocht zeg maar maar daar stond het toen al vast, we konden gelukkig nog net op tijd naar links om bij Best eraf te gaan, anders was ik nu nog niet thuis geweest waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:45 schreef bleiblei het volgende:
Godver! Eindelijk op mijn werk.
Heb een uur lang uitzicht op Aquabest gehad.
Der was gisteravond bij knooppunt Batadorp een vrachtwagen met vloeibaar zuurstof omgelazerd. Ze hebben vanmorgen pas de snelweg vrij kunnen geven daaro.
[..]
Wel 1 dode.
Rijden met drank op geeft een extra dimensie man! Doe je dat nooit? Al die mooie kleurtjes en draaiingen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik kan het echt zo enorm niet hebben, mensen zonder rijbewijs of met drank op die in de auto stappen.
Kun je niet wat voor school doen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:09 schreef febster het volgende:
10:30 klaar met de les, volgende les: 14:10En daar tussen in niks te doen, Sittard al ingeweest, maar met regen is dat net zo boeiend als een statistiek tentamen
Dat is het hem nu juist, we kunnen niks voor school doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je niet wat voor school doen?
Pokeren in de kantine
De bieb in gaan en rare boeken lezen.
Everest Pokerquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je niet wat voor school doen?
Pokeren in de kantine
De bieb in gaan en rare boeken lezen.
Sittard is ook zonder regen zo boeiend als een statistiek tentamenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:09 schreef febster het volgende:
10:30 klaar met de les, volgende les: 14:10En daar tussen in niks te doen, Sittard al ingeweest, maar met regen is dat net zo boeiend als een statistiek tentamen
Verdiepen in de materie. Je vakkennis wat naar een hoger niveau lezen. Discussieren met klasgenoten over dingen die spelen binnen je vakgebiedquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat altijd raar gevonden, dat je helemaal niks voor je studie kan doen. Ik bedoel, een boek kan je altijd lezen o.i.d.
Maar als je daar geen zin in hebt moet je gewoon niet zeuren en voor de volgende keer een sudoku-bundel in je tas proppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |