terug naar m'n rootsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je krijgt de halve veluwe er graties bij
Ze werkt tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:26 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom is die vriendin van mij nooit telefonisch bereikbaar wanneer ik haar nodig heb?![]()
Ze is geloof ik aan het oppassen jah, maar ze hoort haar mobiel gewoon bijna nooitquote:
tiet vur ne nije ringtoon!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze is geloof ik aan het oppassen jah, maar ze hoort haar mobiel gewoon bijna nooit![]()
Ik heb een oude ring telefoon als ringtoon en die is hard. Moet wel anders hoor ik de telefoon niet als die in mijn broekzak zit.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef amaranta het volgende:
Hoewel, ik mag van mex geen alcohol meer drinken dus.... het zal dan wel lopen worden.
Of ze is zwangerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zul jij wel heel gek doen als jij dronken bent
Daar kwam ik je vorig jaar tegenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg elk jaar dat ik geen carnaval ga vieren en uiteindelijk ga ik meestal 3 a 4 dagen.
Maargoed, dit jaar ben ik echt van plan om minder te gaan. Vrijdagmiddag met de collega's en misschien zondag naar Valkenswaard.
Wat betreft de bus.... ik denk dat ik naar huis loop/kruip. Hoewel, ik mag van mex geen alcohol meer drinken dus.... het zal dan wel lopen worden.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:26 schreef amaranta het volgende:
1. Ik kan me daarentegen niet herinneren dat ik jou ben tegengekomen Feb.
2. Rob heeft mij nog nooit ladderzat gezien.
3. Ik ben nog niet zwanger.
amarantaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]1. Zegt op zich al genoeg 2. Niet ladderzat, maar misschien wel aangeschoten en daar al enorm van geschrokken. 3. Denk jij
Ik had in valkenswaard 3 drankjes op in een paar uur, drink liever niet in de middagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]1. Zegt op zich al genoeg 2. Niet ladderzat, maar misschien wel aangeschoten en daar al enorm van geschrokken. 3. Denk jij
TV, GWL en servicekosten vallen niet onder hypotheeklasten natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent dus voor alles bij elkaar, dus hypo, GWL, sevicekosten en tv-kabel minder dan 600 euro kwijt?
Netjes.
Maar er zit gevoelsmatig voor mij een verschil tussen "best te doen" en "schrapen om het bij elkaar te krijgen"
Ik wil er meteen even bij zeggen dat ik nu niemand aanval o.i.d., voordat daar weer onduidelijkheid over bestaat.
Vermoedelijk zie je een verschil over het hoofd of staat het fout op de site aangegeven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef Juup© het volgende:
Als ik mijn laptop wil uitbreiden naar 2GB ben ik bij Acer ¤498,- kwijt voor Nanya geheugen, en bij Memory.net (Infineon, Micron, TwinMOS, Adata, Kingston, Transcend, or Swissbit geheugen) ben ik omgerekend (zonder verzendkosten) ¤153.40.
Wat een verschil. Waar zit hem dat in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |