quote:7-delige Zoektocht waarin te zien is hoe er uit de 7000 aanmeldingen een ideale Lama geselecteerd zal worden. Met personeelsadvertenties in dagbladen en op tv heeft BNN mensen met humor opgeroepen te solliciteren naar de functie van Lama m/v (parttime). Na een aantal grote auditierondes zal er met een groep van acht potentiële Lama's hard gewerkt worden om de improvisatietalenten aan te scherpen en de humor op het gewenste niveau te krijgen.
Handige link voor extra's en het terugkijken van de afleveringen:quote:Wow, die zoektocht naar de nieuwe Lama wordt steeds spannender he? De volgende ronde is alweer de halve finale in theater Carre! De wannabe-Lama's die nog steeds in de race zijn voor Holland's next Lama zijn: Alain, Rob, Rebecca, Ad-just, Mark en Eddy.
Ze hebben wel de juiste mensen er uitgetieft.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
domme jury
Moeilijk hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ze hebben wel de juiste mensen er uitgetieft.
waarom zit dat mens die die hooligan na moest doen er dan nog steeds in?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ze hebben wel de juiste mensen er uitgetieft.
Ja dat vraag ik me ook af.... ik vind haar helemaal niks, dan was die andere vrouw die eruit ging afgelopen aflevering nog altijd beterquote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarom zit dat mens die die hooligan na moest doen er dan nog steeds in?
precies.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af.... ik vind haar helemaal niks, dan was die andere vrouw die eruit ging afgelopen aflevering nog altijd beter
had op zijn minst nog een leuk koppie......die andere deed niet meer dan schreeuwen.....tja.....als dat leuk moet zijn?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:49 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Zooooooooooo, die hooligan.....Dan had dat andere meisje tenminste nog kwaliteiten..
Ohh, wat is zij slecht. Er kan nog geen glimlach vanaf.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ben ook van mening dat, op basis van wat uitgezonden werd, Carlijn door had moeten gaan in plaats van Rebecca.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
nou ik vond die Karlijn ofzo, die d'r nog wel ok uitziet, een stuk grappiger dan die doos die doorgingheb niet 1 keer om haar moeten lachen
![]()
quote:GAan ze in carre met de echte lama's? Ik zou graag de chemie tussen de nieuwe en oude zien. Voglens mij gaat dat fantastisch worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
Ik weet niet waar jij naar gekeken hebt, maar die hooligan deed niet meer dan schreeuwen imho....quote:Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
had op zijn minst nog een leuk koppie......die andere deed niet meer dan schreeuwen.....tja.....als dat leuk moet zijn?
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:45 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hier nog maar een keertjeWie zijn er ook naar de opnamens in Carré geweest? En op wie hebben jullie daar gestemd? Ik op Ad-Just, vind hem zeker het leukste!
[..]Hoe kom jij aan al die info?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zegt ie ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:07 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar gekeken hebt, maar die hooligan deed niet meer dan schreeuwen imho....
Omdat er maar 2 uitkonden.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |