De rem er op. Land verdedigen, maar niet blind mee ten aanval trekken met 'grote broer'.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:17 schreef DiviFilius het volgende:
en tenslotte, wat moet CU met defensie ?
Jij moet eerst nog maar eens afstuderen voordat je medebioloog bent.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef Jayhawk het volgende:
medebioloog en vriend Plasterk op onderwijs, mag hij meteen het beursaalstelsel opheffen.
Ok, I am a little bit biased.
Eenschquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Plasterk is wel een van de meest interessante ministers.
Gefeliciteerd nog! Cum fraude?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Eensch
ik ben in september vorig jaar afgestudeerd
cum googlequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog! Cum fraude?
Tijdens zomerfeesten zwembadmeet in de buurt van Nijmegen ben ik sowieso voor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:30 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ff snel teruggelezen. Ik stem voor een meet op of rond 11 juli! (in Nijmegen, vóór de 20e juli, bij iemand met zwembad)
Ik bied me aan, maar dan wordt het een overdagmeet, 's avonds niet veel te doen in de buurt (tenzij je je auto meeneemt)
Maar de grote vraag: Hoe zien de mannen eruit met ontbloot bovenlijfquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan met zoveel mogelijk vrouwen
Dan gaan we naar de Kraaijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Jayhawk het volgende:
Chloor is slecht voor mn tepelpiercing
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Maar de grote vraag: Hoe zien de mannen eruit met ontbloot bovenlijf?
Hoe leuker, hoe meer er mogen komen!
Burkiniquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeeeus niet... Ik doe een wijd t-shirt aan met een slobberbroek er onder!![]()
daar doe ik het ook voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeeeus niet... Ik doe een wijd t-shirt aan met een slobberbroek er onder!![]()
Dit wordt nog wat, dit idee van je..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar de grote vraag: Hoe zien de mannen eruit met ontbloot bovenlijf?
Hoe leuker, hoe meer er mogen komen!
Ja hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit wordt nog wat, dit idee van je..
You make it sound so attractive..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Jayhawk het volgende:
Vrouwen in bikini, mannen in ballenknijpers
meteen morgen beginnen met de voorbereidingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beroerd, dus mij kun je alvast afstrepen
Jayhawk in tijgerstring he.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Jayhawk het volgende:
Vrouwen in bikini, mannen in ballenknijpers
Hou jij lekker je shirtje aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beroerd, dus mij kun je alvast afstrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |