Nee, steengoed! We kunnen nog tot deel 100 vooruit met legendarische quotes en verwijzingen van afgelopen zaterdag..quote:Op maandag 12 februari 2007 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het ook een stuk minder goed dan ik eerst dacht![]()
quote:
voel je je alweer wat beter?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:19 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen. Deed Fok! gisteravond bij jullie ook zo maf?
Nee, nu is heel m'n neus verstopt en heb ik een lichte temperatuursverhoging. Maar ja, verkouden zijn is beter dan die darmkramp van vorige week...quote:
wel ontzettend vervelend dat je het zo achter elkaar krijgt. Nouja, ziek zijn is altijd vervelend. Alleen vroeger als kind was het wel leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:22 schreef iamredleader het volgende:
Nee, nu is heel m'n neus verstopt en heb ik een lichte temperatuursverhoging. Maar ja, verkouden zijn is beter dan die darmkramp van vorige week...
Zeker, lekker heel de dag voor de tv hangen, Cartoon Network kijken, Boes, Dommel, etc...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
wel ontzettend vervelend dat je het zo achter elkaar krijgt. Nouja, ziek zijn is altijd vervelend. Alleen vroeger als kind was het wel leuk.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:52 schreef Nembrionic het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo bagger?
Yep.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:52 schreef Nembrionic het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo bagger?
Vanaf donderdag zijn we collega's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou er nog wat in de quiz gebeurd zijn?
Jeuj, kom je bij MPHD werken dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vanaf donderdag zijn we collega's.![]()
ADSL ga ik doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jeuj, kom je bij MPHD werken dan?![]()
nog twee en een halve dag werkloosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vanaf donderdag zijn we collega's.![]()
Watjequote:
Heb je Pabo gedaan? Anderhalve dag... hele woensdag en vandaag nog een beetje, donderdag is eerste werkdagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
nog twee en een halve dag werkloos![]()
Jepquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
nog twee en een halve dag werkloos![]()
Ohja. Haha. Geweldig. Ik doe alles wat ik niet snap jouw kant op hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Watje
Als je maar onthoudt: zolang ze geen Experia Box hebben of problemen hebben met hun e-mail horen ze bij jullie thuis
Ja, een jaartje maar hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je Pabo gedaan? Anderhalve dag... hele woensdag en vandaag nog een beetje, donderdag is eerste werkdag
Ik krijg toch wel een paar keer per week ADSL klanten of soms zelfs inbellers, die naar mijn afdeling toe worden doorverbonden... mensen die denken dat als ze thuis kunnen internetten en bellen, dat ze dan een internetplusbellen abonnement hebben... en dat is niet zoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja. Haha. Geweldig. Ik doe alles wat ik niet snap jouw kant op hoor.![]()
Je bent niet echt lang vrij dan, maar het begon toch al te vervelen hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
JepEigenlijk krijg ik donderdagavond pas mijn diploma, dus technisch gezien ben ik niet eens werkloos geweest.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:34 schreef Neleos het volgende:
Ohja. Haha. Geweldig. Ik doe alles wat ik niet snap jouw kant op hoor.![]()
oja, het is dinsdag vandaag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je Pabo gedaan? Anderhalve dag... hele woensdag en vandaag nog een beetje, donderdag is eerste werkdag
Joh, beetje wel ja. Ben wel blij dat ik weer wat te doen heb...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent niet echt lang vrij dan, maar het begon toch al te vervelen he
[..]
![]()
Andere boekwinkel proberen dan maar?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me een beetje stom. Gister was ik in de boekhandel om een studieboek te kopen. Ik zag dat de boeken voor het vak van vandaag er ook lagen: hoge stapels. Maar ik wist niet helemaal zeker of ik wel die boeken moest hebben, dus heb ik het uitgesteld tot vandaag. Maar blijkbaar zijn m'n medestudenten massaal die boeken nog -ik vond al dat ik laat was- gaan halen. Alles op.![]()
En ik wilde er vandaag nog wel hard mee aan de slag.![]()
Bummerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me een beetje stom. Gister was ik in de boekhandel om een studieboek te kopen. Ik zag dat de boeken voor het vak van vandaag er ook lagen: hoge stapels. Maar ik wist niet helemaal zeker of ik wel die boeken moest hebben, dus heb ik het uitgesteld tot vandaag. Maar blijkbaar zijn m'n medestudenten massaal die boeken nog -ik vond al dat ik laat was- gaan halen. Alles op.![]()
En ik wilde er vandaag nog wel hard mee aan de slag.![]()
Oja, dat was echt nog met de tentamens, dus erg druk in de UB. Er stonden en zaten behoorlijk wat mensen in de buurt van de balie en het was er ook doodstil natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bummer![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met het inleveren van dat bieb-boek toen?
Nee, ik zou niet weten waar ze de boeken die ik zoek wel zouden hebben. Ik ga ze zo bestellen. Dat kon niet gelijk, omdat ik niet meer precies de titel, auteur, ed. wist.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Andere boekwinkel proberen dan maar?
Wat een avontuur!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, dat was echt nog met de tentamens, dus erg druk in de UB. Er stonden en zaten behoorlijk wat mensen in de buurt van de balie en het was er ook doodstil natuurlijk.![]()
Ik was me al weer half aan het omdraaien om er vandoor te gaan, maar degene die bij me was had z'n hand in m'n rug en duwde me zachtjes, maar dwingend, richting balie.Vervolgens maakte hij een grappige opmerking, waardoor ik zo ongeveer de slappe lach kreeg (ook uit zenuwen). Precies op dat moment was ik aan de beurt.
Ik kreeg een preek en dat ik steeds in de lach schoot maakte het er niet beter of korter op.
![]()
tja, en de boete viel wel mee.![]()
Wie verdenk je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn fietspomp is plotseling stuk... er ontbreekt nu een onderdeel waardoor de lucht er aan de bovenkant uit komt, en dat is niet goed
Ja, voor een nieuw boek.quote:
Jij hebt ook nog een boek liggen. las ik.quote:
Niemand eigenlijk, kan zijn dat ik em iets te hard heb weggegooid. Als het sabotage is was het erg snel, maximaal in een half uur gebeurd...quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:27 schreef Neleos het volgende:
Een vriend van mij heeft ook al een paar jaar een paar video-banden thuis liggen die die niet durft terug te brengen, omdat ie bang is voor een hele hoge boete.![]()
Ik zal 't 'm zeggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
kan hij ze niet door de brievenbus gooien?
Ze weten nu dan toch ook dat hij die banden nog heeft. Maar dan hoef je ze niet onder ogen te komen. Laf, ik weet het.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Elke band die ze uitlenen heeft een apart nummer, dus 't wordt alsnog naar hem herleid.
Oh, dan zal ik 't 'm maar niet zeggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Elke band die ze uitlenen heeft een apart nummer, dus 't wordt alsnog naar hem herleid.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of bewust meegenomen. Zo moest ik een keer een boekje hebben dat ze (nog?) niet mochten uitlenen op dat moment. Geen detectiepoortjes, dus ff dat boekje meegegapt, ik zou 'm toch 'maar een week houden'. Dat is inmiddels denk ik, euh... zes jaar.
Volgens mij is hij ondertussen al verhuisd, dus hij komt daar gewoon nooit meer... Ik weet niet of dat slim is, maar goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze weten nu dan toch ook dat hij die banden nog heeft. Maar dan hoef je ze niet onder ogen te komen. Laf, ik weet het.![]()
quote:
Volgens mij nauwelijks nog.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
hebben ze eigenlijk nog videobanden bij de videotheek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |