abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47230412
ik ben vorig jaar geweest, en ga nu weer... We rijden met een paar anderen die kant uit is de bedoeling..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47608478
Ik zou hier nog iets neer zetten over een wandelweekendje. Het eerste idee was om naar Viborg (Denemarken) te gaan, maar dat is 874 km rijden vanuit de hoek van het land waar ik woon, dus leek mij een beetje overdreven. De volgende optie is wandelen in Diekirch (Luxemburg). Leuke omgeving, leuke wandeltocht en een leuk feest achteraf.

Details:
Datum: 2 en 3 juni
Lokatie: Diekirch, Luxemburg
Afstand: 2 x 20 km (wel in heuvelachtig landschap!)
Overnachten: op de camping!
Kosten: 10 euro inschrijfgeld, vervoer, camping en eten.
Planning: vrijdag 1 juni bijtijds vertrekken, maandag 4 juni weer eens naar huis.
Meer info: www.marche.lu

Wie gaat er mee?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:36:19 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_47610595
Diekirch!!!

Het klinkt echt super, is ook een supermooie omgeving, maar ik ben de 5e jarig en kan dat weekend waarschijnlijk met mijn personeelsvereniging goedkoop naar Parijs en Eurodisney
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:41:34 #104
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47610703
Klinkt gaaf, maar de 3e wordt Finn 1 dus ik ga zeker niet mee
pi_47610918
Ik ga graag mee, Liejannuh Nog 2 maanden om me voor te bereiden, moet geen probleem zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:52:16 #106
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47610932
Wat klinkt dat leuk Liejannuh en wat jammer dat ik ook niet mee kan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 14:55:58 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47611018
Ik vrees dat het voor ons ook niks wordt met alle verhuizingen die we in die tijd moeten doen/voorbereiden. Maar ik stel vast een meeting bij ons op de boerderie voor, want we moeten eindelijk die fotoshoot eens gaan regelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47611061
Dat lijkt me ook erg leuk, Rewimo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 14:58:02 #109
13151 crew  Rewimo
pi_47611076
Dat zal dan vermoedelijk wel ergens in september worden denk ik. Met zijn allen op zolder slapen of kamperen in de tuin voor de liefhebbers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47611299
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal dan vermoedelijk wel ergens in september worden denk ik. Met zijn allen op zolder slapen of kamperen in de tuin voor de liefhebbers
Lijkt me heel leuk Rewimo

En het wandelen in Diekirch sla ik over. Lijkt me heel erg gezellig, maar ik kan gewoon niet meer zo lang wandelen ben ik bang en het is mijn eigen schuld

zijn er trouwens nog meer gegadigden voor een saunameet op 22 april? Of zullen we dat een week verplaatsen?
pi_47611552
Liejannuh, laat je me nog weten hoe dat moet met inschrijven en dergelijke?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 15:22:31 #112
13151 crew  Rewimo
pi_47611589
Frank deelt net mee dat hij het afgraven van het grindveld en het graven van het zwembad dan even voor september op de planning zet Beweging weet je wel, goed voor ons
pi_47611684
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Frank deelt net mee dat hij het afgraven van het grindveld en het graven van het zwembad dan even voor september op de planning zet Beweging weet je wel, goed voor ons
deel Frank dan maar even mee dat we verwachten dat we al kunnen zwemmen in het zwembad voor onze beweging

pi_47611736
Op de informatiepagina van Diekirch:
quote:
When it is freezing, wear an ice cap that can cover the ears. When your hands get cold mitten are preferred to gloves
Gaan we boven de sneeuwgrens wandelen in juni
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 maart 2007 @ 15:39:09 #115
13151 crew  Rewimo
pi_47611975
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef octopussy het volgende:
deel Frank dan maar even mee dat we verwachten dat we al kunnen zwemmen in het zwembad voor onze beweging

Even flink doorgraven dan maar, zegt ie
pi_47612199
Diekirch is ook heel leuk. Leuk sfeertje ook. Vergis je overigens niet in de 20 km, het is flink heuvelachtig en dus best een zware 20 km.
Inschrijven doe ik pas ter plekke. Alleen de camping moet van tevoren geregeld worden. Hoor je nog over Isa.

Ik ga trouwens uit van zonnig weer en een graadje of 20.
pi_47612699
Heb net netjes een trainingsschema gemaakt en ik word al moe als ik er naar kijk

Moet wel een beetje om mezelf lachen. Roepen dat ik meedoe, dan serieus een haalbaar trainingsschema maken en vervolgens zuchten dat het zoveel wandelen is
pi_47612721
Ik moet volgende week ook maar goede wandelschoenen halen. Ik wandel meestal met mijn gewone schoenen, maar dan doen mijn voetzolen na 2 uur wandelen wel een beetje pijn. En dan is 20 km niet meer haalbaar.
pi_47612874
Dwerg heeft nog wat foto's online staan van 2 jaar geleden: http://www.codewarrior.nl/dwerg/luxemburg/
Hij vond het trouwens wel meevallen, qua zwaar. Ik ga ook wel een paar keer trainen, ik kan hier wel leuke rondjes lopen van 20 km, dus dat scheelt al.

Goede schoenen zijn trouwens wel erg verstandig. Loopt toch net wat lekkerder. Owja, en wandelsokken zijn ook handig (en naadloos!), die van de Hema voldoen uitstekend.

Hoe ziet je schema er uit Isa?

Leuk detail: Bloodhoundfromhell gaat waarschijnlijk ook mee!
pi_47612989
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg heeft nog wat foto's online staan van 2 jaar geleden: http://www.codewarrior.nl/dwerg/luxemburg/
Hij vond het trouwens wel meevallen, qua zwaar. Ik ga ook wel een paar keer trainen, ik kan hier wel leuke rondjes lopen van 20 km, dus dat scheelt al.

Goede schoenen zijn trouwens wel erg verstandig. Loopt toch net wat lekkerder. Owja, en wandelsokken zijn ook handig (en naadloos!), die van de Hema voldoen uitstekend.

Hoe ziet je schema er uit Isa?

Leuk detail: Bloodhoundfromhell gaat waarschijnlijk ook mee!
Ik ga wandelen hoor niet 20 km hardlopen!

En ik heb nog hardloopsokken liggen, dus dat is in ieder geval wel in orde. Alleen de schoenen dus nog en ik heb gewoon erg moeilijke voeten (breed, hoge wreef, gelukkig een normale maat).

Schema uit Excel geknipt:
quote:
afstand tijd pauze
8 km 2x60 min 15 min

45 min

3,8 km 45 min

7 km 105 min

5 km 60 min

7,3 km 110 min

110 min

6,3 km 75 min

8,7 km 130 min

7,1 km 85 min

30 min

3 km 45 min

10 km 2x75 min 15 min

7,5 km 90 min

60 min

10 km 150 min

60 min

60 min

8 km 120 min

10 km 150 min

5 km 60 min

12 km 3x60 min 2x5 min

7,5 km 90 min

13,3 km 200 min 3x5 min

4 km 60 min

14,7 km 220 min 3x5 min

10 km 120 min

15 km 225 min 2x5 min

120 min

8 km 120 min

12 km 180 min

14 km 210 min 2x5 min

10 km 120 min

16 km 240 min

20 km
20 km
Vraag me af hoe dat er uitziet (wandelen 3x per week)
pi_47613006
Wie gaan er tot nu toe eigenlijk mee? BHFH is cool
pi_47613017
dames, vanaf maandag heeft de Lidl wandelspullen in de aanbieding. De schoenen zien er best leuk uit vind ik ik weet niet of ze ook een beetje fatsoenlijk zijn, maar misschien hebben mensen hun ervaringen al gepost op internet.
pi_47613047
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef octopussy het volgende:
dames, vanaf maandag heeft de Lidl wandelspullen in de aanbieding. De schoenen zien er best leuk uit vind ik ik weet niet of ze ook een beetje fatsoenlijk zijn, maar misschien hebben mensen hun ervaringen al gepost op internet.
Hey, dank je wel voor de tip!! Ik ga direct even op hun site kijken.
pi_47613145
Die wandelschoenen zien er wel heel mooi uit (van de lidl dus), maar ik heb toch een zwakke linkerenkel, dus een wat hogere schoen lijkt me verstandiger. Maar met die van de lidl kan ik wel beginnen volgende week tot mijn teruggave van mijn ziektekostenverzekering binnen is.
pi_47613455
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaan er tot nu toe eigenlijk mee? BHFH is cool
Ik. Kees (collega van me, maar die gaat voor de 40 km!). En verder weet ik het nog niet.
Waarschijnlijk nog een paar vrienden van me.

Qua lopen hou ik trouwens meestal aan om minstens 2 uur te lopen en dan een pauze te doen. Bij Nijmegen hadden we steeds een lange pauze (half uur à 45 minuten) op 2/3 van de route. In Diekirch wordt dat waarschijnlijk ergens tussen de 12 en 15 km.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')