de zus van huub is toch coke-verslaafd?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb het gemist ... met al dat tikken ook![]()
En .. heeft hij geantwoord ?
En ja, heb denk ik last van dezelfde verslaving.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iemand de stekker uit mijn computer trok... ik word eigenlijk doodziek van dit programma..
Ik heb geloof ik te maken met een verslaving...
Ik zit te werken en tegelijkertijd wil ik niets missen van deze ongein. Vroeger ging ik gewoon werken, mijn huis opruimen..dingen doen.
Ik walg van mijzelf, ik ga hulp zoeken..
Kom op dude... moord.. op zijn beloop laten..quote:Op maandag 12 februari 2007 15:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht het niet. Er moeten toch een paar normen en waarden, ik spreek nu ook al dezelfde woorden als HP, overblijven. Maar ja, met vernieuwende televisie weet je inderdaad niet in hoeverre ze het echt op zijn beloop laten.
Erg he, en ik moet morgen werken , heb daar geen PC , daar baal ik nu al van,quote:Op maandag 12 februari 2007 15:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iemand de stekker uit mijn computer trok... ik word eigenlijk doodziek van dit programma..
Ik zit te werken en tegelijkertijd wil ik niets missen van deze ongein. Vroeger ging ik gewoon werken, mijn huis opruimen..dingen doen.
Tis hier ook zó gezellig he?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik zie er ongeveer ook al zo uit sinds ik een paar weken dagenlang DGK gevolgd heb
Dankzij jullie!
That makes two of us.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
quote:
Nee, je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
Kom op dude... moord.. op zijn beloop laten..
Misschien zitten wij hier allemaal wel knettergek te worden hoor..
Ik ga ff kijken of mijn marsepeine taart al uit de oven kan.
Silvia, omdat ze steeds marsepein zit te snoepenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Tegen wie zei Hubb nou, ''alles wat maar enigszins plakt , stop jij in je mond''?
OK Thnxquote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Silvia, omdat ze steeds marsepein zit te snoepen
Laten we hopen dat hij zich niet kan inhouden en nu al een taart maakt voor Hedda....quote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Elounda het volgende:
O god wat zal Brian de pest in hebben over die taart van Huub nou...
Water naar de zee dragenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Veulen het volgende:
Huub leert Amanda nederlands. Die of Dat hartje?
En Huub dan koeltjes: "Bedankt man, hoef ik het niet meer te doen"quote:Op maandag 12 februari 2007 15:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij zich niet kan inhouden en nu al een taart maakt voor Hedda....
Al haal je 100 professoren erbij die allen zijn afgestudeerd in Nederlands, gelooft ze het niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Veulen het volgende:
Huub leert Amanda nederlands. Die of Dat hartje?
Het wachten is dat Brian in en vlaag wat met die taart doetquote:
Die mensen voor het interview van Huub (TV oost oid)quote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef Elounda het volgende:
Komt een auto aan, wie zal dat zijn????
Bij mij een beetje vertraging ... Hek gaat nu pas open.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:20 schreef Elounda het volgende:
Hek gaat open..
Maar ze zat er wel naast hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Al haal je 100 professoren erbij die allen zijn afgestudeerd in Nederlands, gelooft ze het niet.![]()
O leuk... dank jequote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die mensen voor het interview van Huub (TV oost oid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |