Dat krijgt hij nog wel te horen van het thuisfront, mag ik hopen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub gokt dus nu op Bart ipv Sylvia. Dat is dé grootste fout die hij kan maken.
stom van hem hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub gokt dus nu op Bart ipv Sylvia. Dat is dé grootste fout die hij kan maken.
Je moet echt zijn opmerkingen even filteren. Dit was dus overduidelijk gein.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub moet echt oppassen al die bravoure en grootspraak kan hem op een zeker moment ook zelf raken
Hoop het ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijgt hij nog wel te horen van het thuisfront, mag ik hopen.![]()
Kan ook een spel zijn, om Bart mee te krijgen in de "pact" maar dat ie ondertussen ook met Sylvia een pact houd, zodat ie meer zekerheid heeft, Sylvia heeft nl. nog weleens de neiging om zich over te halen tijdens een stemming vandaarquote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef Elounda het volgende:
Ja dat snap ik ook niet helemaal dat hij nu op Bart gokt, hoor.
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo, kun je aub ff de cap van die mooie dame naast die van Snollie zetten, ff voor het contrast in klasse.![]()
Ik ben al ingeschreven daar en kan er gewoon op. Dus ik hou het in de gaten.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop het ook.
Joris gaat mee posten op now live.
Had me al ingeschreven daar maar inloggen klopt daar niet.
Op maandag zijn ze nooit zo snelquote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef petraa het volgende:
vier uur geweest en nog steeds maar 2 streams
Dat gaat hem de kop kosten. Bart stemt hem er zonder pardon uit. Ieder zogenaamd pact is dikke nep van de kant van Bart, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef Elounda het volgende:
Ja dat snap ik ook niet helemaal dat hij nu op Bart gokt, hoor.
Mijn dank ik groot, I rest my casequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |