hehehe nee hoor, die hou ikquote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je er ooit van af wilt, dan moet je me maar PM-en.
Hoi lafferquote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef laffer het volgende:
veel succes met de woonkamer sara, en vergeet geen foto`s te posten hè![]()
hoi kanjerquote:
Zijn ze ook aan het verbouwen?!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn buren maken veel meer lawaai dan ik hoor
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je een duidelijke foto plaatsen van de Cand- doos waar nu weer sprake van is?
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hiero
Nu hoeven we niet meer te zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uiterst rechts op het aanrecht.
Dan zoek je toch gewoon de bus Pringlesquote:Op zondag 18 februari 2007 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu hoeven we niet meer te zoeken..
Die had ik al gevonden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan zoek je toch gewoon de bus Pringles![]()
Ik ben ook dol op dat soort foto's, Brighteyesquote:Op zondag 18 februari 2007 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
omg!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef _Boo_ het volgende:
Kun je nog een foto van de berging plaatsen? Kijken hoe snel we de Twix dit keer kunnen vinden.
ja hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Komen er wel fotos van de woonkamer Sara? Voor en na
de handgreepjes mogen niet vervangen wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Sanne het volgende:
Je hebt nog niet eens de handgreepjes vervangen!!!!
Mijn verbouwing ging iets sneller geloof ik.
van wie niet??quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
de handgreepjes mogen niet vervangen worden
Dat dus.. dat is geen enkel probleem hoor..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh, je zou ze toch kunnen vervangen en dan als je verhuist weer de oude erop doen?
Die was makkelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef Werewolf het volgende:
Variant op Where's Waldo...
Where's Twix
Ja ho esquote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
Nou ik!
http://i18.tinypic.com/48ztl5l.jpg
Iets teveel van het goedequote:Op maandag 19 februari 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk, maak het niet te moeilijk. Wou hem al piepklein in het zwembad doen
Het zijn Teletubbiegreepjesquote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Nou zeg, en dat terwijl ze er zulke onmodieuze greepjes op hebben gezet.
Maarreh, je zou ze toch kunnen vervangen en dan als je verhuist weer de oude erop doen?
Lalaquote:
toppiequote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Werewolf het volgende:
Om Sara's topic niet helemaal vol te gooien met offtopic zooi heb ik in ONZ maar een topic aangemaakt:
Where's Twixie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |